World Cup LE we współpracy z Krzysztofem Hołowczycem
Z początkiem października miała miejsce premiera najnowszego modelu zegarka World Cup sygnowanego przez Krzysztofa Hołowczyca. Wyjątkowy zegarek został wyprodukowany w limitowanej liczbie 277 sztuk na cały świat.
Limitowany Automatyczny Chronograf zaprojektowany we współpracy z wieloletnim ambasadorem marki Atlantic - Krzysztofem Hołowczycem - to połączenie niezrównanego stylu retro racing watch z nowoczesnym designem oraz szwajcarską jakością i precyzją. Nawiązując do samochodów rajdowych, w których startuje Krzysztof Hołowczyc zegarek łączy ze sobą odważne kolory: beż, pomarańcz i błękit. Beż symbolizuje wyjątkową wytrwałość i odporność, którą kierowcy potrzebują na trudnych trasach. Pomarańcz nawiązuje do adrenaliny i szybkości, jakie towarzyszą każdemu rajdowi. Niebieski to kolor symbolizujący wolność i ducha nieograniczonej przygody.
SZCZĘŚLIWA SIÓDEMKA
Limitowany zegarek należy do linii modeli Worldmaster. Tarcza zegarka została zaprojektowana z dbałością o szczegóły. Uwagę przykuwa pomarańczowa wskazówka sekundnika oraz oczywiście nie mogło zabraknąć wyróżniającej się na tle innych indeksów cyfry 7, która jest szczęśliwą liczbą dla Krzysztofa Hołowczyca. Nie tylko design tego zegarka przypomina rajdowe auta – również jego trwała konstrukcja. Czasomierz jest wykonany z wysokiej jakości stopu stali szlachetnej 316L.
277 LIMITED EDITION
Zegarek został wyprodukowany w limitowanej liczbie 277 sztuk na cały świat. Każdy egzemplarz posiada wybity na boku koperty indywidualny numer limitacji oraz nadrukowany podpis kierowcy rajdowego na tarczy zegarka. Sercem zegarka jest znany wszystkim miłośnikom zegarmistrzostwa mechanizm automatyczny o oznaczeniu ETA Vajloux 7750. Czasomierz posiada wysokiej jakości bransoletę wykonaną ze stali szlachetnej. Do zegarka dołączony jest pasek wykonany z najwyższej jakości skóry naturalnej posiadający przeszycie w kolorze pomarańczowym, nadając mu sportowego charakteru. Zegarek jest zapakowany w eleganckie pudełko sygnowane podpisem Krzysztofa Hołowczyca, a także dodatkowe pudełko podróżne sygnowane nazwą kolekcji. Zegarek można kupić w autoryzowanych punktach sprzedaży marki Atlantic. Cena 8 800 zł.
https://atlanticwatches.pl/world-cup/
135 LAT MARKI ATLANTIC
Marka Atlantic w tym roku obchodzi 135-lecie działalności o czym opowiedział Fredi Bickel - Dyrektor Zarządzający Atlantic Watches ze Szwajcarii. Gościem specjalnym wydarzenia był Krzysztof Hołowczyc, który opowiedział o współpracy z marką Atlantic trwającej już ponad 15 lat oraz o inspiracjach i procesie projektowania tego zegarka. Krzysztof otrzymał model z numerem 007 i zobowiązał się, że weźmie go ze sobą na Dakar, do którego właśnie się przygotowuje. Plany marketingowe oraz kampanię promującą ten wyjątkowy model przedstawiła Katarzyna Kamieniarz - Brand Manager marki Atlantic na Polskę z ramienia Grupy ZIBI S.A.
Z okazji premiery ruszył również konkurs w którym nagrodą główną jest 1 z 25 przejazdów z Krzysztofem Hołowczycem na leśnym odcinku specjalnym. Konkurs trwa od 29 września do 31 grudnia 2023 roku. Szczegóły w regulaminie i na stronie https://atlanticwatches.pl/world-cup/
Podczas konferencji marka Atlantic pokazała także przedpremierowy model zegarka z serii Seagold Moonphase. Czasomierz będzie wyprodukowany w limitowanej liczbie 135 sztuk i będzie dostępny na Polskim rynku pod koniec października. Modele z serii Seagold charakteryzują się wysoką precyzją wykonania, a ich koperty w całości odlewane są z 14-karatowego złota.

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.