Komunikaty PR

Wyłoniono najlepszego kierowcę pojazdów ciężarowych w Europie

2022-10-03  |  10:35
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania docx ( 0.25 MB )

 

  • Gábor Szabados najlepszym kierowcą pojazdów ciężarowych w Europie.
  • Goodyear wyłącznym partnerem oponiarskim DAF Driver Challenge 2022.

 

Węgier Gábor Szabados zwyciężył w konkursie DAF Driver Challenge 2022, rozgrywanym w miniony weekend na torze testowym Goodyeara w Luksemburgu, pokonując w finałowej rozgrywce 14 zawodników. Łącznie w regionalnych testach wzięło udział ponad 1000 zawodników z 18 krajów.

W drodze po tytuł najsprawniejszego kierowcy pojazdów ciężarowych w Europie zawodnicy musieli stawić czoła różnym wyzwaniom, od sprzęgania naczepy i cofania, po jazdę ekologiczną oraz codzienne kontrole, takie jak monitorowanie stanu opon. Poza rywalizacją, finaliści uczestniczyli w siedmiu różnych warsztatach technicznych oraz z zakresu obsługi, zorganizowanych przez Goodyeara, zapoznając się z rodzajami testów, jakim poddawane są opony w fazie rozwoju.

„W imieniu Goodyeara chciałbym pogratulować każdemu kierowcy, który wziął udział w DAF Driver Challenge 2022 i Gáborowi Szabadosowi zdobycia tytułu ‘DAF Driver Challenge Champion 2022’. To dla nas zaszczyt, że możemy współpracować przy tak prestiżowym konkursie, który jest zgodny z naszymi wartościami i dążeniem do osiągania najlepszych wyników. Jesteśmy szczególnie dumni z naszej współpracy z firmą DAF, która jest zaangażowana w zwiększanie inicjatyw na rzecz zrównoważonego rozwoju bez uszczerbku dla wydajności," powiedział Maciej Szymański, dyrektor marketingu Goodyear ds. opon użytkowych w Europie.

Celem konkursu DAF Driver Challenge, organizowanego co roku i obejmującego zasięgiem całą Europę, jest wyłonienie najzdolniejszych kierowców samochodów ciężarowych. Finałowa, dwudniowa rywalizacja została rozegrana na torze testowym Goodyeara w Luksemburgu, na którym na co dzień testuje się opony do samochodów osobowych i ciężarowych, aby uzyskać jak najlepsze osiągi i wydajność. Goodyear  jest wyłącznym dostawcą opon na potrzeby konkursu, który jest zarazem kolejnym elementem udanej współpracy z marką DAF.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja VW FS umacnia pozycję lidera w finansowaniu aut osobowych Biuro prasowe
2024-07-16 | 12:00

VW FS umacnia pozycję lidera w finansowaniu aut osobowych

Udział w rynku leasingu i CFM na poziomie 18,7 proc., ponad 215 tys. finansowanych samochodów oraz 83 proc. zadowolonych klientów. Volkswagen Financial Services to nr
Motoryzacja Grupa Cichy-Zasada otwiera pierwszy w Warszawie salon BYD w Fabryce PZO
2024-07-15 | 14:48

Grupa Cichy-Zasada otwiera pierwszy w Warszawie salon BYD w Fabryce PZO

Projekt PZO II ponownie został w pełni skomercjalizowany. Nowy najemca – Grupa Cichy-Zasada – wynajął blisko 1000 mkw. powierzchni na parterze budynku. We współpracy
Motoryzacja Kto zostanie nowym Ambasadorem Bezpiecznej Jazdy Arval? Rusza 4. edycja konkursu
2024-07-09 | 10:00

Kto zostanie nowym Ambasadorem Bezpiecznej Jazdy Arval? Rusza 4. edycja konkursu

1 lipca br. rozpoczęła się kolejna edycja konkursu „Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval” – wiodącego programu CSR-owego dla kierowców flotowych korzystających z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.