Wyścig Le Mans w pigułce w najnowszym wydaniu e-magazynu GoRacing
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
W najnowszym wydaniu e-magazynu GoRacing fani motosportu znajdą mnóstwo informacji i ciekawostek na temat legendarnego 24-godzinnego wyścigu Le Mans, który startuje już w ten weekend 21-22 sierpnia. Ten najbardziej prestiżowy wyścig wytrzymałościowy na świecie od lat fascynuje i przyciąga uwagę milionów widzów na całym świecie. Magia tej rywalizacji wabi też wielu utalentowanych kierowców wyścigowych, w tym m.in. Roberta Kubicę, który specjalnie dla GoRacing dzieli się swoimi przemyśleniami i oczekiwaniami przed debiutem na Le Mans.
Z najnowszej trzeciej już edycji e-magazynu GoRacing można dowiedzieć się jak wygląda struktura tego wyścigu, jakie są kluczowe zasady organizacyjne, a także poznać najistotniejsze dane na temat startujących w nim pojazdów oraz odkryć przełomowe momenty w historii tej rywalizacji. Ponadto czytelnicy dowiedzą się jak wyglądały przygotowania Goodyear do tego najważniejszego wydarzenia motosportowego oraz jaką strategię przyjął producent. O swoich doświadczeniach z Le Mans w rozmowie z Goodyear opowiada Antonio Felix Da Costa, jeden z kierowców teamu Jota Sport, który już po raz czwarty stanie do rywalizacji we francuskim klasyku. Co ciekawe na starcie pojawi się też żeńskim zespół z Sophią Floersch w składzie, która jest uważana za jedną z najzdolniejszych zawodniczek w świecie wyścigów, a której niezwykłą historię można poznać czytając magazyn GoRacing.
W tej edycji GoRacing przyjrzymy się nauce, technologiom i osobowościom, które sprawiają, że ten największy na świecie wyścig wytrzymałościowy jest tak magicznym wydarzeniem i niemal każdego roku przyciąga ponad 250 000 fanów na tor, czyniąc z Le Mans prawdziwą mekkę sportów motorowych. – powiedział Paweł Jezierski, Kierownik ds. komunikacji Goodyear w regionie Europa Wschodnia-Północ. Dla nas ten wyścig ma szczególną wymiar, ponieważ po latach przerwy w 2020 roku Goodyear zdecydował się wrócić do Le Mans w ramach globalnego powrotu do wyścigów i od razu przypieczętował to miejscami na podium w ramach otwartej rywalizacji i mocnej konkurencji. W tym roku będziemy wyłącznym dostawcą opon do kategorii prototypów LMP2 i mamy nadzieję na kolejne sukcesy.
Po raz pierwszy spróbuje swoich sił w wyścigu Le Mans Robert Kubica, który razem z kolegami z zespołu Orlen WRT wystartuje w kategorii LMP2. Dzięki GoRacing można dowiedzieć się jak wyglądała droga polskiego kierowcy do Le Mans i przygotowywania do tego wymagającego wyścigu oraz jakie ma plany.
Najnowszej wydanie e-magazynu GoRacing jest dostępne pod linkiem https://cloud.3dissue.net/32529/32436/33353/60275/index.html.
Od Nürburgring po Le Mans, od elektryzujących samochodów turystycznych po maratony wytrzymałościowe, dzięki GoRacing można na bieżąco śledzić wydarzenia z areny sportów motorowych.
VW FS umacnia pozycję lidera w finansowaniu aut osobowych
Grupa Cichy-Zasada otwiera pierwszy w Warszawie salon BYD w Fabryce PZO
Kto zostanie nowym Ambasadorem Bezpiecznej Jazdy Arval? Rusza 4. edycja konkursu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Przedsiębiorcy czekają na doprecyzowanie przepisów dotyczących Małego ZUS-u Plus. W sądach toczy się ponad 600 spraw z ZUS-em
Oddziały Biura Rzecznika MŚP prowadzą już ponad 600 spraw dotyczących Małego ZUS-u Plus. Przedmiotem sporu z ZUS-em jest interpretacja, jak długo – dwa czy trzy lata – powinna trwać przerwa, po upływie której przedsiębiorca może ponownie skorzystać z niższych składek. Pod koniec czerwca Sąd Okręgowy w Gorzowie Wielkopolskim wydał pierwszy wyrok, w którym podzielił korzystną dla przedsiębiorców argumentację Rzecznika MŚP. – Nie stanowi on jeszcze o linii interpretacyjnej. Czekamy na wejście w życie ustawy deregulacyjnej, która ułatwi od stycznia przedsiębiorcom przechodzenie na Mały ZUS Plus – mówi Agnieszka Majewska, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców.
Problemy społeczne
Awaria CrowdStrike’a miała podobne skutki jak potencjalny cyberatak. Uzależnienie od technologii to ryzyko wyłączenia całych gałęzi gospodarki
Ogromna awaria systemu Windows, wywołanego błędem w aktualizacji oprogramowania CrowdStrike, doprowadziła do globalnego paraliżu. Przestały działać systemy istotne z perspektywy codziennego życia milionów ludzi. Tylko w piątek odwołano kilka tysięcy lotów na całym świecie, a w części regionów w USA nie działał numer alarmowy. – To pokazuje, że im bardziej jesteśmy uzależnieni od technologii, tym łatwiej wykluczyć wręcz całe gałęzie gospodarki, a podobne skutki mógłby mieć cyberatak – ocenia Krzysztof Izdebski z Fundacji im. Stefana Batorego. Jego zdaniem tego typu incydenty są nie do uniknięcia i trzeba się na nie lepiej przygotować.
Ochrona środowiska
Nowelizacja przepisów ma przyspieszyć rozwój farm wiatrowych. Do 2040 roku Polska może mieć zainstalowane w nich ponad 40 GW mocy
Jeszcze w tym kwartale ma zostać przyjęty przez rząd projekt zmian w ustawie o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych. Nowelizacja zmniejsza minimalną odległość turbin wiatrowych od zabudowań do 500 m. Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej ocenia, że zmiana odległości zwiększy potencjał energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie, do poziomu 41,1 GW. – Branża czeka też na przyspieszenie procedur, przede wszystkim procedury środowiskowej i całego procesu zmiany przeznaczenia gruntów – mówi Anna Kosińska, członkini zarządu Res Global Investment.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.