Wyścigi ciężarówek Goodyear FIA ETRC na Torze Poznań już w ten weekend!
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Już w najbliższy weekend, 24-25 czerwca, na Torze Poznań odbędzie się 3. runda wyścigów ciężarówek z serii Goodyear FIA European Truck Racing Championship. Do walki o zwycięstwo stanie 13 kierowców, wśród nich m.in. Norbert Kiss, w FIA ETRC uznawany za najszybszego kierowcę swojego pokolenia, który będzie bronił tytułu mistrza z 2022 roku. Goodyear jest wieloletnim partnerem i sponsorem tytularnym wyścigów FIA ETRC. Zmaganiom na torze będą towarzyszyć liczne atrakcje dla kibiców, w tym specjalna strefa z interaktywnym show roomem przygotowana przez Goodyear.
Tor Poznań jest jedynym nowym punktem dodanym do tegorocznego kalendarza zmagań. Kibicie będą mogli obserwować fascynujące pojedynki kierowców z całej Europy, w tym sześciokrotnego zdobywcy tytułu Jochena Hahna (DE) i czterokrotnego, aktualnego mistrza Europy Norberta Kissa (HUN).
Wszyscy zawodnicy będą ścigać się wyłącznie na oponach Goodyear, co zapewnia jednolitą platformę do rywalizacji. Opony wyścigowe są zbudowane na podobnej osnowie co opony do codziennej jazdy, natomiast bieżnik i mieszanka gumowa zostały w nich zmodyfikowane, aby zapewnić przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach oraz pomóc w rozpraszaniu ciepła wytwarzanego przez ważące 5,3 tony ciężarówki rozpędzające się do prędkości ponad 160 km/h.
Akcja na torze rozpocznie się już w piątek od sesji treningowej. Wyścigi z serii Goodyear FIA ETRC wystartują w sobotę o godz. 12.45 i zostaną poprzedzone kwalifikacjami o godz. 10. Pełen harmonogram weekendowych zmagań na Torze Poznań jest dostępny na stronie https://truckgpofpoland.pl/.
Motorsportowa feta na Torze Poznań
Zmaganiom ponad 1200-konnych ciągników, które od 0 do 100 km/h rozpędzają w kilka sekund niczym prawdziwe wyścigówki, towarzyszyć będą liczne atrakcje dla kibiców w każdym wieku, w tym m.in. strefa fanzon, gdzie będzie można spróbować swoich sił na symulatorze dachowania, strefa dla dzieci z „dmuchańcami” i animacjami oraz rozbudowana przestrzeń gastronomiczna z foodtruckami. Przy okazji wyścigowej imprezy obędzie się także zlot specjalnie zmodyfikowanych ciężarówek, zarówno współczesnych, jak i historycznych.
Jedną z atrakcji towarzyszących wyścigom Goodyear FIA European Truck Racing Championship w tym sezonie jest specjalna ciężarówka pokazowa z mobilnym show roomem na pokładzie, która podróżuje po Europie w ramach kampanii Goodyear Drive Results Tour 2023. W jednym miejscu będzie można zapoznać się nie tylko z najnowszymi oponami, ale także ze wszystkimi rozwiązaniami z zakresu mobilności, takimi jak systemy Goodyear TPMS, Goodyear CheckPoint czy Goodyear DrivePoint. Wszystkie są połączone z nowoczesnymi aplikacjami i wspierane przetwarzaniem danych, odpowiadając na potrzeby wymagającego ekosystemu transportowego.
Bilety na wyścigowy weekend można nabyć za pośrednictwem strony https://tobilet.pl/truck-grand-prix-of-poland.html.
Osoby, które nie będą mogły dotrzeć do Poznania mogą śledzić zmagania live na Torze Poznań za pośrednictwem strony https://www.goodyearfiaetrc.com/events.
VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online
Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki
Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.