Zespół De Rooy z Polakiem w składzie i na oponach Goodyear zwyciężył w Dakarze
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Po 16 dniach trudnych zmagań na pustyni w Arabii Saudyjskiej, wspierany przez Goodyeara holenderski zespół De Rooy triumfował w Rajdzie Dakar 2023 w kategorii samochodów ciężarowych. Janus Van Kasteren, Dariusz Rodewald i Marcel Snijders, jadąc ciężarówką nr 502 Boss Machinery Team De Rooy IVECO, ukończyli rajd z przewagą 1 godziny i 14 minut nad najbliższym rywalem. Ich zespołowi koledzy, Martin i Mitchel Van Den Brink, zajęli odpowiednio trzecie i czwarte miejsce.
Zawodnicy mieli do pokonania liczącą prawie 9000 kilometrów trasę, wiodącą po skalistym, piaszczystym i błotnistym terenie, z czego prawie 5000 kilometrów stanowiły odcinki specjalne.
To kolejny sukces Goodyeara w Rajdzie Dakar w kategorii pojazdów ciężarowych, po zajęciu pierwszego, drugiego i trzeciego miejsca w ubiegłorocznej imprezie z innym zespołem. Opony Goodyear OFFROAD, które tak dobrze sprawdziły się w tych trudnych warunkach w ostatnich latach, mają taką samą specyfikację jak opony dostępne dla operatorów flot w całej Europie. Zostały one zaprojektowane z myślą o niskim wytwarzaniu ciepła i wysokich prędkościach. Inżynierowie Goodyeara ściśle współpracowali z zespołem De Rooy w trakcie przygotowań do rajdu, szykując go na każdą ewentualność.
„Gratulacje dla zespołu De Rooy za wygranie prawdopodobnie jednego z najtrudniejszych zmagań w motorsporcie. Jesteśmy dumni, że nasze opony wyposażone w zaawansowany system monitorowania ciśnienia i temperatury, po raz kolejny okazały się niezawodne i przyniosły upragniony sukces w legendarnym rajdzie. Kolejne zwycięstwo w Dakarze jest potwierdzeniem możliwości opon Goodyear OFFROAD, które radzą sobie w każdym terenie, nawet przy dużej prędkości i w trudnych warunkach,” powiedział Maciej Szymański, Dyrektor Marketingu Goodyear ds. Opon Użytkowych w Europie.
Wsparcie dla Team De Rooy w Rajdzie Dakar 2023 to kolejny przykład zaangażowania Goodyeara w sporty ciężarowe. W zeszłym roku firma rozszerzyła wieloletnią współpracę i została oficjalnym sponsorem tytularnym najwyższej klasy wyścigów ciężarówek – Goodyear FIA European Truck Racing Championship (ETRC). W tym roku 4. runda tej niezwykle widowiskowej rywalizacji odbędzie się na Torze Poznań w weekend 24-25 czerwca.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.