Komunikaty PR

Zespół De Rooy z Polakiem w składzie i na oponach Goodyear zwyciężył w Dakarze

2023-01-16  |  10:18
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.25 MB )

Po 16 dniach trudnych zmagań na pustyni w Arabii Saudyjskiej, wspierany przez Goodyeara holenderski zespół De Rooy triumfował w Rajdzie Dakar 2023 w kategorii samochodów ciężarowych. Janus Van Kasteren, Dariusz Rodewald i Marcel Snijders, jadąc ciężarówką nr 502 Boss Machinery Team De Rooy IVECO, ukończyli rajd z przewagą 1 godziny i 14 minut nad najbliższym rywalem. Ich zespołowi koledzy, Martin i Mitchel Van Den Brink, zajęli odpowiednio trzecie i czwarte miejsce.

Zawodnicy mieli do pokonania liczącą prawie 9000 kilometrów trasę, wiodącą po skalistym, piaszczystym i błotnistym terenie, z czego prawie 5000 kilometrów stanowiły odcinki specjalne.

To kolejny sukces Goodyeara w Rajdzie Dakar w kategorii pojazdów ciężarowych, po zajęciu pierwszego, drugiego i trzeciego miejsca w ubiegłorocznej imprezie z innym zespołem. Opony Goodyear OFFROAD, które tak dobrze sprawdziły się w tych trudnych warunkach w ostatnich latach, mają taką samą specyfikację jak opony dostępne dla operatorów flot w całej Europie. Zostały one zaprojektowane z myślą o niskim wytwarzaniu ciepła i wysokich prędkościach. Inżynierowie Goodyeara ściśle współpracowali z zespołem De Rooy w trakcie przygotowań do rajdu, szykując go na każdą ewentualność.

 „Gratulacje dla zespołu De Rooy za wygranie prawdopodobnie jednego z najtrudniejszych zmagań w motorsporcie. Jesteśmy dumni, że nasze opony wyposażone w zaawansowany system monitorowania ciśnienia i temperatury, po raz kolejny okazały się niezawodne i przyniosły upragniony sukces w legendarnym rajdzie. Kolejne zwycięstwo w Dakarze jest potwierdzeniem możliwości opon Goodyear OFFROAD, które radzą sobie w każdym terenie, nawet przy dużej prędkości i w trudnych warunkach,” powiedział Maciej Szymański, Dyrektor Marketingu Goodyear ds. Opon Użytkowych w Europie.

Wsparcie dla Team De Rooy w Rajdzie Dakar 2023 to kolejny przykład zaangażowania Goodyeara w sporty ciężarowe. W zeszłym roku firma rozszerzyła wieloletnią współpracę i została oficjalnym sponsorem tytularnym najwyższej klasy wyścigów ciężarówek – Goodyear FIA European Truck Racing Championship (ETRC). W tym roku 4. runda tej niezwykle widowiskowej rywalizacji odbędzie się na Torze Poznań w weekend 24-25 czerwca.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.