Mr. Prepper od dzisiaj dostępny na Steam. Premiera na konsoli pod koniec br.
Mr. Prepper, najbardziej wyczekiwany tytuł z grupy PlayWay w 2021 r. debiutuje na platformie Steam. Producentem gry jest Rejected Games. ConsoleWay – spółka z grupy Ultimate Games, będzie portować Mr. Preppera na konsole wszystkich dostępnych generacji. Premiera gry na konsoli planowana jest pod koniec br. ConsoleWay chce dołączyć do rynku NewConnect w br.
– Mr. Prepper to obecnie, poza Builders of Egypt, nasz największy projekt. Jesteśmy odpowiedzialni za portowanie tytułu na konsole PS4, Xone, Switch, PlayStation 5, Xbox Series X. Premiera gry na konsoli planowana jest pod koniec br. Liczymy, że pozytywne opinie graczy oraz popularność Mr. Preppera na Steam, przełożą się również na jego sukces na konsolach – mówi Grzegorz Misztal, prezes zarządu ConsoleWay.
Fabuła gry toczy się w totalitarnym świecie, któremu grozi zagłada. Gracz zmierzy się z wieloma wyzwaniami, m.in. będzie odpowiedzialny za budowę podziemnego schronu, służącego jako kryjówka przed władzą. Producentem projektu jest Rejected Games.
– Tytuł Mr. Prepper to ciekawa propozycja symulatora, w którym pojawiają się również elementy strategiczno-logiczne. Do zadań gracza należą budowa podziemnego schronu, a następnie jego rozbudowa. W rozgrywce, zawodnik podejmie również próbę przejęcia kontroli nad sytuacją w państwie i w tym celu, w podziemnej kryjówce, będzie opracowywać plan działania – komentuje Grzegorz Misztal. – Aktualnie jesteśmy na etapie pozyskiwania kolejnych tytułów do portowania. Mamy nadzieję, że niebawem będziemy mogli podzielić się informacją o rozpoczęciu kolejnych projektów o tak dużej skali jak Mr. Prepper czy Builders of Egypt – dodaje Grzegorz Misztal.
W „wielkiej szóstce”, nad którą obecnie pracuje ConsoleWay, poza Mr. Prepper, są także tytuły: Builders of Egypt, Thief Simulator 2, Ultimate Fishing Simulator 2, Uboat i Car Mechanic Simulator 2018.
W III kw. br. spółka planuje debiut portu Car Mechanic Simulator 2018 na Nintendo Switch, a następnie Mr. Prepper na starą generację i kilka miesięcy później – nową. Studio w br. chce także ukończyć Builders of Egypt, jednak termin zależy od ostatecznej daty premiery produkcji. Pozostałe projekty ConsoleWay chce wydać w przyszłym roku.
Do tej pory spółka wraz z Ultimate Games przygotowała i wydała łącznie 20 portów gier. Wśród nich są tytuły, takie jak: Selma and the Wisp na PlayStation 4, Nubarron na Xbox One oraz dedykowane Nintendo Switch: Dead Ground, Danger Gazers, All Walls Must Fall, czy CyberTaxi.
ConsoleWay pracuje aktualnie nad pozyskiwaniem nowych projektów w kraju oraz za granicą.
Do końca br. spółka planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej ConsoleWay nie wyklucza emisji akcji.
Play2Chill z 62-procentowym wzrostem zysku netto w pierwszym kwartale 2024 roku
Klabater S.A. z najlepszym pierwszym kwartałem w historii firmy
B-Act S.A. wypracował w pierwszym kwartale o 40% wyższą sprzedaż
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Francuskie firmy z potężnym wkładem w polską gospodarkę. Reinwestują tu połowę wypracowywanych zysków i zatrudniają prawie 230 tys. osób
Polska jest dziś dla Francji kluczowym partnerem gospodarczym w Europie Środkowo-Wschodniej. Na naszym rynku francuskie firmy ulokowały blisko połowę wszystkich swoich inwestycji w regionie CEE – obecnie działa ich tu 1,2 tys., tworzą łącznie 227 tys. bezpośrednich miejsc pracy i co najmniej drugie tyle pośrednich, u swoich dostawców i partnerów. Skumulowana wartość bezpośrednich inwestycji francuskich firm w Polsce wyniosła dotąd 108 mld zł. Szybko jednak rośnie, ponieważ przedsiębiorstwa znad Sekwany reinwestują 50 proc. wypracowanych przez siebie zysków, głównie w automatyzację i innowacje środowiskowe – wynika z nowego raportu, opublikowanego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą we współpracy z Instytutem Debaty Eksperckiej i Analiz Quant Tank.
Transport
Europejski Bank Inwestycyjny stawia na projekty niskoemisyjnej energetyki i bezpieczeństwa. Finansowanie dla Polski to 5 mld euro rocznie
Ponad 85 mld euro w ciągu ostatnich 20 lat zainwestował w Polsce Europejski Bank Inwestycyjny. Środki te przeznaczono przede wszystkim na budowę infrastruktury: dróg czy kolei. Obecnie najwyższy priorytet mają energetyka oraz bezpieczeństwo. Kolejnym etapem powinna być cyfryzacja oraz inwestycje w nowoczesne technologie i podniesienie innowacyjności. Cel to zwiększenie liczby patentów i licencji powstających w Polsce, a w konsekwencji – wzrost konkurencyjności naszego kraju.
Transport
Przed polskimi firmami transportowymi piętrzą się problemy. Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy działający na unijnym rynku
Jednym z najpoważniejszych problemów firm transportowych jest dziś udział ogromnej liczby pośredników na unijnym rynku. – W sprytny sposób podkupują zlecenia, przetrzymując je do ostatniej chwili, kiedy mogą je dobrze, za niską cenę sprzedać. W efekcie przewoźnik wykonuje fracht o wartości niepokrywającej kosztów takiego transportu – mówi Jan Buczek, prezes Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce. Jak ocenia, polska branża transportowa jest w tej chwili w kryzysie, wywołanym przez cały szereg nakładających się na siebie czynników, w tym także m.in. spowolnienie w europejskiej gospodarce i wyzwania związane z redukcją emisji. Zakłócenia powodowane ostatnimi protestami i blokowaniem polsko-ukraińskiej granicy tylko te problemy potęgują.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.