MSI ogłasza pierwszy produkt w ramach „The Limited Series”.
GID Agency
Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency
MSI ogłasza pierwszy „zrzut” w ramach „The Limited Series”: kartę graficzną MSI GeForce RTX 4060 GAMING X 8G NV EDITION. Produkt wyznacza narodziny ekskluzywnej kolekcji, która wprowadza na rynek specjalne edycje najlepszych produktów MSI.
Wykorzystaj szansę, bądź wyjątkowy
GeForce RTX 4060 to najlepsza w swojej klasie mainstreamowa karta graficzna do grania w rozdzielczości 1080p. Karta MSI GeForce RTX 4060 GAMING X 8G NV EDITION pozwala uruchamiać najnowsze gry i aplikacje, streamować czy realizować kreatywne pomysły, a wszystko dzięki ultrawydajnej architekturze NVIDIA Ada Lovelace. Ta zapewnia wciągającą rozgrywkę napędzaną sztuczną inteligencją z obsługą ray tracingu i DLSS 3 oraz usprawnia proces twórczy i produktywność dzięki NVIDIA Studio.
Oryginalna kolorystyka osłony SPECIAL NVIDIA GREEN i dodatkowe podświetlenie RGB z boku sprawiają, że „zrzut” tego modelu jest idealną okazją dla entuzjastów sprzętu i graczy, by się wyróżnić.
Ograniczony nakład
Wyprodukowanych i dostępnych na całym świecie będzie tylko 6000 sztuk MSI GeForce RTX 4060 GAMING X 8G NV EDITION, więc trzeba się spieszyć! Pierwszy zrzut The Limited Series jest dostępny w sklepie X-KOM do wyczerpania zapasów. Jak widać, nie musicie rozbijać banku, aby uzyskać dostęp do produktów z „limitowanej serii”, bo różnica cenowa względem "zwykłej" karty jest znikoma!
Zielone nie tylko z koloru
Ponieważ innowacyjność to nie tylko wydajność i technologie, MSI zdecydowało również, że seria będzie pierwszym krokiem w nowym ekologicznym podejściu firmy. Ta wyjątkowa karta graficzna będzie dostarczana w zrównoważonym opakowaniu, w którym wykorzystana zostanie wyłącznie niezbędna ilość folii zabezpieczającej produkt i materiału do pakowania kart graficznych.
Sugerowana cena producenta wynosi 349 USD.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.