Komunikaty PR

MSI Polska chce zawojować rynek SMB z Komsa Polska

2022-08-15  |  08:40
Biuro prasowe
Do pobrania pdf ( 0.17 MB )

MSI, jeden ze światowych liderów w produkcji sprzętu komputerowego, stawia kolejny milowy krok na polskim rynku, jeśli chodzi o rozwój kanałów sprzedaży. Nawiązanie współpracy
z czołowym dystrybutorem ICT, jakim jest KOMSA Polska, ma zapewnić marce jeszcze lepsze dotarcie do odbiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (SMB). Zawarta umowa obejmuje całą gamę laptopów producenta.

 

Nowa współpraca, nowe kanały dystrybucji.

O zawarciu umowy pomiędzy czołowymi graczami
w swoich branżach zadecydowała przede wszystkim chęć efektywnego dotarcia przez MSI Polska do klientów B2B. W szczególności z sektora małych
i średnich przedsiębiorstw. Ugruntowana pozycja KOMSA Polska w tym obszarze, m.in. dzięki platformie sprzedażowej ekomsa.pl, wg zarządzających marką MSI daje możliwość osiągnięcia pożądanego wzrostu udziałów oraz dodatkowych przychodów.

– Nie ukrywam, że sektor SMB jest dla nas bardzo perspektywiczny i jeszcze mocniej chcielibyśmy zaznaczyć w nim swoją obecność jako MSI Polska. Rozwój i realizacja tego celu wymaga pozyskania do współpracy dystrybutora o ugruntowanej pozycji wśród klientów
i odpowiednich zasobach. KOMSA Polska posiada duże doświadczenie, jeśli chodzi o dystrybucję na rynku małych i średnich przedsiębiorstw, dlatego zdecydowaliśmy się zawrzeć kontrakt obejmujący całe portfolio naszych laptopów.
Od gamingowych po specjalistyczne z serii Creator oraz biznesowe z linii Modern,
Prestige
 i Summit.
– mówi Mikołaj Flajszer, Sales Manager - Notebook Team w MSI Polska

Pełne portfolio laptopów dostępne od ręki

Kontrakt pomiędzy MSI Polska a KOMSA Polska obejmuje szerokie portfolio laptopów z linii gamingowych, które obecnie stanowią ok. 80-85% całej oferty firmy na rodzimym rynku. Dla odbiorców z sektora SMB i integratorów szczególnie interesujące będą jednak modele z rodzin Business & Productivity oraz Content Creation.

Rozwiązania technologiczne MSI z tej pierwszej rodziny produktów to ukłon w stronę menadżerów i pracowników biurowych, szukających rozwiązań optymalizujących pracę, w tym w trybie home office. W tej drugiej rodzinie znajdują się z kolei laptopy stworzone z myślą
o specjalistach z branży architektonicznej, grafiki użytkowej czy inżynierii przemysłowej. Jak deklarują przedstawiciele obu stron, wszystkie modele będą dostępne w dystrybucji KOMSA Polska praktycznie „od ręki”.

Wagę nowej współpracy i zadowolenie ze świeżo zawartej umowy podkreśla również Radosław Wróblewski, Product Sales Manager w KOMSA Polska, opiekun marki MSI:

– Cieszymy się, że tak silna marka jak MSI powierzyła nam do dystrybucji całą swoją gamę produktową, jeśli chodzi o laptopy. Pełna dostępność oferty w połączeniu
z naszymi kanałami dystrybucji z pewnością pozwolą naszemu partnerowi rozwinąć swoje udziały
w interesującym go sektorze SMB. Jest to też dobra wiadomość dla współpracujących z nami resellerów i integratorów, którzy w naszym portfolio od teraz znajdą jeszcze więcej nowoczesnego i wydajnego sprzętu komputerowego najwyższej klasy. W tym laptopy przeznaczone stricte dla klientów B2B.

 

 

 

 

 

 

 

 

KOMSA Polska sp. z o.o. to jeden z krajowych liderów dystrybucji artykułów z branży ICT. Firma jest spółką córką niemieckiego koncernu KOMSA AG. Jej polski oddział, którego centrum logistyczne znajduje się we Wrocławiu, powstał
w 1999 roku.

Firma od początku działalności zajmuje się dystrybucją szerokiej gamy produktów czołowych na ryku producentów z branży ICT. Jej portfolio stanowią głównie telefony komórkowe, akcesoria, urządzenia nawigacyjne, elektronika użytkowa oraz sprzęt IT. W gamie dostępnych produktów znajdują się również urządzenia z dziedziny smart home, fitness i wearables.

Domeną KOMSA jest zaawansowana dystrybucja z wartością dodaną (VAD). Firma pomaga partnerom biznesowym
w rozwoju biznesu w szerszym aspekcie handlowym, zapewniając wsparcie na każdym etapie procesu. W ramach obsługi około-sprzedażowej oferuje m.in. dostawy centralne i bezpośrednio do POS, składowanie, brandowanie, bundlowanie, realizację projektów opracowanych pod niestandardowe zamówienia, serwis napraw czy współpracę z siecią sklepów partnerskich.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce Biuro prasowe
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Niepewność gospodarcza rosnącym zagrożeniem dla firm. Sytuację pogarszają zawirowania w światowym handlu

Wojna handlowa i trudna sytuacja geopolityczna stanowią zagrożenie dla funkcjonowania firm. Niepewność sytuacji gospodarczej to obok wysokich kosztów pracowniczych najczęściej wskazywana bariera utrudniająca działalność. 60 proc. właścicieli i zarządzających firmami w Polsce uważa ją za największe zagrożenie. – Kryzysy są tyleż szokiem dla systemu, co szansą. Jeśli wykorzystamy nowo tworzące się sytuacje, mamy szansę wyjść wzmocnieni – ocenia Małgorzata Mroczkowska-Horne, dyrektor generalna Konfederacji Lewiatan.

Transport

Ataki cybernetyczne na kolej stają się coraz częstsze. Hakerzy zwykle chcą doprowadzić do paraliżu

W pierwszym kwartale tego roku hakerzy zaatakowali systemy sprzedaży biletów w polskiej i ukraińskiej kolei. Zagrożenia wiążą się jednak również z atakami na systemy zasilania i zarządzania ruchem. Wszystkie tego typu zdarzenia mają jeden cel – mniejszy lub większy paraliż transportu kolejowego, co w obecnej sytuacji geopolitycznej przekłada się na bezpieczeństwo strategiczne. W wielu przypadkach wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek – albo dlatego, że nienależycie chroni hasła i dostęp do urządzeń, albo dlatego, że nadane mu uprawnienia są nieadekwatnie szerokie w stosunku do realnych potrzeb.

Edukacja

Polska nauka potrzebuje różnych źródeł finansowania. Trwają rozmowy o zmianach w systemie

– Finansowanie polskiej nauki wymaga zmian, ale do tego potrzeba politycznej woli i odwagi – ocenia prof. dr hab. Grzegorz Mazurek, rektor Akademii Leona Koźmińskiego. Wśród propozycji wymienia stworzenie systemu zachęt dla biznesu do inwestowania w naukę i edukację, wyznaczenie strategicznych obszarów badań, na które będą trafiały fundusze, czy rozliczanie instytucji naukowych z wykorzystania publicznych pieniędzy. W ramach cyklu „Porozmawiajmy o polskiej nauce” MNiSW w ostatnich miesiącach prowadzi konsultacje ze środowiskiem akademickim i badawczym na temat stojących przed sektorem wyzwań i możliwych do wdrożenia rozwiązań, nie tylko dotyczących finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.