Komunikaty PR

MSI PREZENTUJE IMMERSE GH50. PIERWSZY BEZPRZEWODOWY ZESTAW SŁUCHAWKOWY DO GIER

2023-09-27  |  07:30
Biuro prasowe
Kontakt
Marek Ambrozik
GID Agency

Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency

MSI z dumą przedstawia IMMERSE GH50 WIRELESS, swoje pierwsze bezprzewodowe słuchawki dla graczy. To model zaprojektowany z myślą o długich godzinach użytkowania, oferuje lekką, ale wytrzymałą składaną konstrukcję.

IMMERSE GH50 WIRELESS to debiut MSI w segmencie bezprzewodowych słuchawek dla graczy, zaprojektowany z myślą o łączności z bardzo niskimi opóźnieniami. Headset oferuje bezprzewodowe połączenie 2,4 GHz, dzięki któremu gracze są zawsze na czas w trakcie dynamicznej akcji.

Wzmacniające basy 50-milimetrowe przetworniki zapewniają immersyjny dźwięk i wirtualny dźwięk przestrzenny*, ożywiając gry i pozwalając usłyszeć kroki, eksplozje i strzały z niespotykaną dotąd precyzją. Obsługiwane przez Nahimic for Headset, renomowane oprogramowanie audio, które zapewnia technologię dźwięku 3D, gwarantuje większe poczucie zanurzenia w grach, filmach i muzyce. Wysokiej jakości odłączany mikrofon dookólny oferuje zaś krystalicznie czysty dźwięk, niezależnie od kształtu głowy użytkownika.

Za sprawą imponującego czasu pracy na baterii, wynoszącego nawet 22 godziny, GH50 WIRELESS z łatwością pozwala na cały dzień użytkowania. Niezależnie od tego, czy intensywnie gramy, czy też bierzemy udział w spotkaniach online.

Na wyciągnięcie ręki jest też wygodne sterowanie, które umożliwia graczom włączanie/wyłączanie słuchawek, wyciszanie mikrofonu, regulację głośności i ładowanie za pośrednictwem złącza USB-C.

A wszystko to w kompaktowej, składanej i lekkiej konstrukcji - GH50 WIRELESS waży zaledwie 326 gramów, więc jest łatwy do przechowywania i przenoszenia. Precyzyjny rozkład nacisku i pluszowa wyściółka zapewniają przy tym najwyższy komfort użytkowania podczas długich sesji grania.

Gracze docenią z pewnością również kompatybilność między platformami, która pozwala z wyjątkową łatwością zanurzyć się w ulubionych grach zarówno na komputerze PC, jak i konsolach, za pomocą połączenia bezprzewodowego 2,4 GHz z niskim opóźnieniem lub odłączanego kabla 3,5 mm.

Słuchawki MSI IMMERSE GH50 WIRELESS są już dostępne w sprzedaży w większości regionów świata.

(*Dostępne, gdy zainstalowane jest oprogramowanie Nahimic for Headset, które można również znaleźć w aplikacji MSI Center.)

Akcesoria w zestawie: pokrowiec, kabel audio jack 3,5 mm, kabel do ładowania USB-C na A, bezprzewodowy nadajnik USB i konwerter USB-A na C.

Sugerowana cena producenta wynosi 449 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: GID Agency
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.