Komunikaty PR

Murapol wspiera swoich klientów w uzyskiwaniu kredytów hipotecznych

2020-05-04  |  15:00
Biuro prasowe

Jeden z największych polskich deweloperów uruchamia program BankPartnerMurapol, którego celem jest wsparcie klientów w procesie uzyskiwania kredytów bankowych na nabywane z jego oferty mieszkania. Zainteresowane udziałem w programie osoby będą mogły skorzystać m.in. z udogodnień związanych z procedowaniem formalności poprzedzających uzyskanie decyzji kredytowej. Jako pierwszy do współpracy przystąpił mBank. Ideą programu BankPartnerMurapol jest wypracowanie dla klientów GK Murapol atrakcyjnych warunków współpracy z jak największą liczbą banków kredytujących ich zakup mieszkania.

Nabywcy mieszkań z oferty Grupy Murapol, zainteresowani wsparciem w uzyskaniu kredytu w ramach programu BankPartnerMurapol, w zależności od wybranego podmiotu kredytującego, będą mogli skorzystać z różnych udogodnień oferowanych przez banki partnerskie. W ramach współpracy z mBankiem, klienci Grupy Murapol mogą liczyć na priorytetowe rozpatrywanie złożonych wniosków kredytowych, uproszczoną dokumentację towarzyszącą wnioskowaniu o kredyt, a także wsparcie specjalnego zespołu doradców bankowych. Szczegółowe informacje o programie i jego korzyściach można znaleźć na stronie internetowej: murapol.pl/kredyty.

- Większość osób kupujących mieszkania z naszej oferty to osoby finansujące zakup kredytem bankowym. Mając świadomość jak czasochłonna i skomplikowana jest procedura uzyskiwania takiego finansowania, rozszerzyliśmy zakres wsparcia dla tej grupy nabywców. Pomagamy naszym klientom swoją marką i wypracowanymi z bankami relacjami biznesowymi, a także doświadczeniem. Jako pierwszy do programu przystąpił mBank, który zaoferował klientom Grupy Murapol preferencyjne warunki obsługi. Prowadzimy także rozmowy z kolejnymi instytucjami finansowymi i mamy nadzieję niebawem zwiększyć zakres programu oraz liczbę współpracujących z nami podmiotów – mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol SA.

Poza programem BankPartnerMurapol, od ubiegłego roku deweloper zapewnia swoim klientom także bezpłatną obsługę doradców Notus Finanse, którzy pomagają w wyborze najoptymalniejszego dla potrzeb i możliwości klienta kredytu, negocjacji korzystnych warunków oraz przygotowaniu niezbędnej dokumentacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości BRAK ZDJĘCIA
2024-12-23 | 14:15

Centrum Marszałkowska z nowym najemcą

Centrum Marszałkowska już w 2025 roku poszerzy swoją ofertę o Zdrofit, klub największej sieci fitness w Polsce. Zajmie on powierzchnię ponad 1 865 mkw. w tym doskonale skomunikowanym budynku biurowo-handlowo-usługowym. Nowy najemca
Nieruchomości Grupa Murapol zaprasza na ostatni w 2024 roku Mieszkaniowy Dzień Otwarty
2024-12-23 | 08:00

Grupa Murapol zaprasza na ostatni w 2024 roku Mieszkaniowy Dzień Otwarty

Trwa wielkie odliczanie do końca 2024 roku. A gdyby tak pożegnać mijający czas w spektakularnym stylu, zostając właścicielem nowoczesnego mieszkania, a przy okazji otrzymać wyjątkowy,
Nieruchomości Aurec Home laureatem Symbolu Nowoczesnego Budownictwa 2024
2024-12-22 | 01:00

Aurec Home laureatem Symbolu Nowoczesnego Budownictwa 2024

Aurec Home został uhonorowany prestiżową nagrodą Symbol 2024 w kategorii Symbol Nowoczesnego Budownictwa. To wyjątkowe wyróżnienie podkreśla zaangażowanie dewelopera w realizację

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.