Murapol z premierową ofertą w Bydgoszczy

W ramach pierwszego etapu premierowego projektu w Bydgoszczy - Murapol Osiedle Akademickie, stawia do dyspozycji klientów 170 mieszkań, które powstaną w dwóch 5-kondygnacyjnych budynkach, wyposażonych
w innowacyjne rozwiązania – pakiet antysmogowy oraz opcję smart home. Dla zmotoryzowanych mieszkańców powstanie 100 miejsc parkingowych w podziemnej hali garażowej oraz 70 na terenie osiedla.
W ofercie inwestycji Murapol Osiedle Akademickie dostępna jest szeroka pula mieszkań o zróżnicowanych układach i metrażach – kawalerki oraz lokale 2-, 3- i 4- pokojowe o powierzchni od 27 do 64 mkw. Mieszkania na parterze będą posiadały przestronne ogródki lub tarasy, a na piętrach balkony. Z myślą o najmłodszych mieszkańcach powstanie plac zabaw. Teren wokół budynków zostanie zagospodarowany zielenią i elementami małej architektury. Autorem projektu architektonicznego inwestycji jest Murapol Architects Drive SA, pracownia projektowa należąca do Grupy Murapol. Zgodnie ze standardem Grupy Murapol wszystkie mieszkania na nowym osiedlu wyposażone zostaną w pakiet antysmogowy chroniący powietrze wewnątrz przed smogiem i innymi zanieczyszczeniami. Ponadto obydwa budynki będą posiadały autorski system infrastruktury i instalacji Home Management System, dzięki któremu klienci będą mieli możliwość zamontowania w lokalach rozwiązań smart home - Murapol Appartme.
- Bydgoszcz to już 16. lokalizacja na naszej mapie działalności. Od dłuższego czasu przyglądaliśmy się tutejszemu rynkowi mieszkaniowemu oraz rozwojowi miasta. W naszej ocenie Bydgoszcz posiada bardzo duży potencjał dlatego zdecydowaliśmy się zrealizować tutaj duże przedsięwzięcie deweloperskie, które docelowo obejmie blisko 700 mieszkań. Stale rosnący sektor outsourcingowy zapewniający atrakcyjne miejsca pracy, przyjazna mieszkańcom polityka miasta, rozwijający się ośrodek akademicki i kulturalny, sprawiają, że największe miasto województwa kujawsko-pomorskiego jest coraz chętniej wybierane jako miejsce do życia. – mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol SA.
Murapol Osiedle Akademickie powstanie w zielonej części Bydgoszczy, w dzielnicy Nowy Fordon, pomiędzy kampusem Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego, a rekreacyjnym terenem planowanego Parku Akademickiego. Zaledwie 2 minuty od osiedla znajduje się centrum handlowe z licznymi sklepami i punktami usługowymi. Dojazd samochodem do centrum Bydgoszczy zajmuje stąd 15 minut. W pobliżu osiedla znajduje się także przystanek autobusowy. 2
Docelowo cała inwestycja Murapol Osiedle Akademickie będzie kompleksem ośmiu 5- kondygnacyjnych budynków z 665 mieszkaniami.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.