Myrna Soto nowym doradcą strategicznym w Vectra AI
Myrna Soto będzie pełnić funkcję kluczowego doradcy zespołu kierowniczego i zarządu Vectra AI. Dzięki ponad trzydziestoletniemu doświadczeniu w branży IT i w zakresie cyberbezpieczeństwa, zdobytemu podczas pracy z dyrektorami wykonawczymi i zarządami, Soto pomoże rozwijać strategię firmy i będzie wspierać plany jej rozwoju.
– Jestem pod wrażeniem innowacyjnego podejścia, jakie Vectra AI stosuje w celu zmniejszenia ryzyka cyberbezpieczeństwa, przy jednoczesnym zwiększeniu wydajności operacji bezpieczeństwa i obniżeniu luki w umiejętnościach w zakresie cyberbezpieczeństwa poprzez automatyzację. Szczególnie jeżeli chodzi o możliwości wykrywania i reagowania w krytycznych obszarach ekosystemu organizacji – powiedziała Soto. – Mimo nasycenia rynku wyraźnie widać, że firma wnosi znaczącą wartość, pomagając usprawnić analizę ryzyka cybernetycznego i poprawić dokładność wykrywania zagrożeń, oferując również rozbudowaną taktykę reagowania w różnych monitorowanych krytycznych punktach – dodała.
Soto obecnie zasiada w zarządzie CMS Energy/Consumers Energy, Spirit Airlines, TriNet, Popular Inc, Headspace Health i Delinea. Jest również założycielką i dyrektorem generalnym Apogee Executive Advisors, a ostatnio pełniła funkcję Chief Strategy and Trust Officer w Forcepoint, dostawcy technologii dla przedsiębiorstw i rządu federalnego. Wcześniej zajmowała stanowiska wykonawcze i kierownicze w takich globalnych firmach jak Comcast, MGM Resorts International, American Express i Royal Caribbean Cruise Line. Jest również uznawana za Governance and Board Leadership Fellow przez National Association of Corp Directors (NACD) i została uznana za jedną z 10 najbardziej wpływowych kobiet w branży bezpieczeństwa według SC Magazine.
– Kontynuujemy proces skalowania naszych globalnych operacji i poszerzamy zakres działalności, dlatego jesteśmy zaszczyceni faktem, że możemy powitać Myrnę w naszym zespole kierowniczym. To utalentowany menedżer, który ma doświadczenie w prowadzeniu globalnych, wielomiliardowych przedsiębiorstw do sukcesu – powiedział Hitesh Sheth, prezes i dyrektor generalny Vectra. – Myrna ma głęboką wiedzę na temat obszaru, w którym działamy. Będzie pełnić rolę kluczowego doradcy podczas opracowywania naszych strategii wejścia na rynek i kontynuowania eksploracji szybko rosnącego rynku wykrywania i reagowania na zagrożenia – zaznaczył.
O Vectra AI
Platforma Vectry wykorzystuje AI by analizować pakiety i logi w sieci, chmurze publicznej, SaaS oraz bada uwierzytelnianie i kontrolę dostępu. Jedynie Vectra optymalizuje sztuczną inteligencję tak by wykrywała również metody ataku – rozpoznawała TTP (Tactic, Technics and Procedures) leżące u podstaw wszystkich ataków – zamiast podstawowego alarmowania o "innych” zagrożeniach. Dzięki takiemu podejściu zespoły ds. bezpieczeństwa otrzymują bardzo precyzyjny sygnał o zagrożeniu i przejrzysty kontekst, co umożliwia im szybsze reagowanie na zagrożenia i zatrzymanie trwających ataków.
Źródło: vectra.ai

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.