Na PlayStation 4 debiutuje Car Demolition Clicker od Demolish Games!

Car Demolition Clicker z portfolio wydawniczego Demolish Games – debiutuje dziś na PlayStation 4. Od lipca 2018 roku gra dostępna jest w wersji na PC, a od grudnia 2020 roku na Xbox. Docelowo tytuł ukaże się także na PlayStation Store. Podczas rozgrywki gracz zarabia pieniądze poprzez niszczenie pojazdów. Demolish Games prowadzi obecnie ofertę publiczną akcji, w ramach której chce pozyskać 1 mln zł na nowe produkcje. Do końca br. Spółka chce zadebiutować na NewConnect.
Car Demolition Clicker polega na niszczeniu samochodów za pomocą dostępnej w rozgrywce broni. W ten sposób gracz zarabia pieniądze i może rozwijać asortyment swoich środków bojowych oraz odkrywać kolejne pojazdy, m.in. samochody dostawcze, tiry, czy wielkie buldożery. Producentem tytułu jest studio Blue Sunset Games, za wydanie gry na PC odpowiadało Ultimate Games. Demolish Games jest właścicielem IP tytułu oraz na mocy zawartej umowy ze studiem Console Labs będzie mieć udział w zyskach ze sprzedaży wersji na PS4 na poziomie 10%.
- Car Demolition Clicker wyróżnia się zróżnicowaną oprawą wizualną. Akcja rozgrywa się pośród nocnych alejek, placów budowy, czy stacji benzynowych. Jest to unikatowy kliker, w którym gracz doświadczy wielu emocji. Wśród aktywności, które może podjąć niszcząc samochody są: rozbijanie okien, niszczenie masek, czy przebijanie opon. Rozwój dystrybucji o nową platformę jest dla nas szansą dotarcia do jeszcze większej liczby fanów gier z serii Demolish and Build. Mam nadzieję, że użytkownikom PS4 spodoba się rozgrywka, a obecność wyzwań, np. w postaci przeciwników-bossów, sprawi, że będzie jeszcze bardziej angażująca – mówi Paweł Dywelski, prezes zarządu Demolish Games.
Demolish Games prowadzi obecnie II transzę oferty publicznej w związku z emisją nowych akcji. Zapisy na akcje mogą złożyć wszyscy zainteresowani. Celem spółki w tej rundzie jest pozyskanie 0,5 mln zł na nowe produkcje. Łącznie, w obu transzach, Spółka chce pozyskać 1 mln zł. Usługę oferowania akcji na rzecz Demolish Games wykonuje Dom Maklerski INC S.A. Jednorazowy zapis na akcje Spółki w ramach obecnie trwającej transzy nie może przekroczyć 15 tys. zł. Na platformie CrowdConnect.pl oraz stronie https://demolish-games.com/ dostępne są informacje o akcjach oraz warunkach składania zapisów na akcje wraz z dokumentem ofertowym.
Studio pracuje aktualnie nad swoim flagowym projektem z popularnej serii Demolish and Build – Demolish and Build 2022. Gracz wcieli się w rolę kierownika firmy budowlanej, będzie przyjmować i wykonywać zlecenia na wyburzenia, zatrudniać personel, obsługiwać maszyny budowlane oraz kupować posiadłości.
W grze pojawi się wiele nowości i urozmaiceń, które obejmą mechanikę oraz aspekty wizualne. Premiera Demolish and Build 2022 planowana jest na przełomie 2021 i 2022 r.
Do końca I kw. br. studio planuje udostępnić zwiastuny gier Malone in Nigthmares oraz WW2 Underground, które wraz z tytułem Explosive Demolition Simulator są obecnie w fazie preprodukcji.
Studio chce dywersyfikować działalność i wydawać 3-5 gier rocznie, w tym 2 tworzone przez własne zespoły.
Nowe tytuły na komputery stacjonarne wyda Demolish Games, na konsole – Ultimate Games S.A., która jest głównym akcjonariuszem Spółki.
Do końca br. Spółka planuje wprowadzić akcje do obrotu na rynku NewConnect.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.