Nagroda za najlepszą pierwszą klasę dla linii lotniczych” dla Emirates
Niezrównane wrażenia z podróży pierwszą klasą Emirates zostały uhonorowane podwójnym wyróżnieniem dla linii lotniczej w konkursie Tripadvisor Travellers' Choice 2020. Pierwsza klasa linii Emirates została uznana za najlepszą na świecie oraz na Bliskim Wschodzie. Linie Emirates co roku zajmują czołowe miejsce w konkursie w kategorii „Najlepsza pierwsza klasa”, od 2017 roku zajmują pierwsze miejsce, a więc tegoroczne zwycięstwo oznacza czwarte z rzędu zwycięstwo.
Linie Emirates zapewniły sobie również miejsce w pierwszej dziesiątce najlepszych linii lotniczych na świecie i zdobyły kilka innych nagród, w tym „Najlepsza klasa ekonomiczna – Bliski Wschód”, wyróżnienie w kategorii „Najlepsza duża linia lotnicza – Bliski Wschód”. Tripadvisor nagrodził najlepszych przewoźników na świecie na podstawie liczby i jakości recenzji oraz ocen dla linii lotniczych zamieszczonych na Tripadvisor, zebranych w ciągu 12 miesięcy.
Doświadczenie lotu pierwszą klasą linii Emirates zdefiniowało podróże klasy premium. To wiele innowacji, takich jak prywatne kabiny, spa na pokładzie, salon pokładowy i wiele nowości w branży. Usługi zostały tymczasowo zmodyfikowane, jednak stopniowe otwieranie granic i wznawianie wielu kierunków sprawia, że podróżowanie pierwszą klasą Emirates nadal pozostaje wyjątkowym doświadczeniem.
Od 1 lipca klienci premium Emirates ponownie mogą korzystać z usługi prywatnego kierowcy czy poczekalni na lotnisku w Dubaju. Na pokładzie mają dostęp do luksusu prywatności dzięki wydzielonym kabinom pierwszej klasy, przy zachowaniu najwyższych standardów higieny. Klienci pierwszej klasy mogą zamówić posiłek na żądanie i skorzystać z wielodaniowych posiłków à la carte przygotowanych przez zespół międzynarodowych szefów kuchni.
Klienci podróżujący liniami Emirates we wszystkich klasach mogą cieszyć się troskliwą opieką personelu pokładowego, a także dostępem do obszernego katalogu rozrywki pokładowej opartej o 4 500 kanałów na żądanie.
Linie Emirates uruchomiły również ponownie Wi-Fi na pokładach swoich samolotów. Pasażerowie klas pierwszej i biznes (członkowie Skywards) oraz pasażerowie klasy ekonomicznej(członkowie Skywards Gold) mogą liczyć na nieograniczoną możliwość przesyłania wiadomości. Członkowie platynowi mogą cieszyć się z Wi-Fi w każdej klasie, przez cały lot. Więcej informacji odnośnie do Wi-Fi można znaleźć tutaj.
Siatka połączeń: Emirates obecnie latają do ponad 60 miast, zapewniając dogodne przesiadki na lotnisku w Dubaju pasażerom, którzy podróżują między obiema Amerykami, Europą, Afryką, Środkowym Wschodem i Azją i Pacyfikiem.
Dubaj jest otwarty: podróżujący liniami Emirates mogą także odwiedzić Dubaj, który jest już otwarty dla gości biznesowych i turystycznych. Odwiedzający Dubaj na czas pobytu w mieście powinni posiadać międzynarodową polisę ubezpieczeniową obejmującą zachorowanie na Covid-19. Po więcej informacji zapraszamy na stronę: www.emirates.com/flytoDubai.
Zdrowie i bezpieczeństwo przede wszystkim: Emirates wdrożyły kompleksowy zestaw środków na każdym etapie podróży, aby zapewnić bezpieczeństwo swoim klientom i pracownikom zarówno w trakcie lotu, jak i przed wejściem na pokład. Więcej informacji na temat środków bezpieczeństwa i usług dostępnych podczas każdego lotu można znaleźć na stronie: www.emirates.com/yoursafety.

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce
Polskie Linie Lotnicze LOT wśród najlepszych przewoźników na świecie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.