Komunikaty PR

Nagrody dla ID Logistics za dynamiczny rozwój usług magazynowych

2022-06-30  |  15:00
Biuro prasowe

ID Logistics, operator logistyczny specjalizujący się w dedykowanej logistyce kontraktowej, dołączył do grona liderów i najlepszych firm nagrodzonych w 27. Rankingu Firm TSL. Firma została również laureatem Diamentów Forbesa 2022 woj. śląskiego.

NAGRODY W 27. RANKINGU FIRM TSL

W 27. edycji Rankingu Firm TSL, ID Logistics otrzymał dwie nagrody. Operator został laureatem II miejsca w kategorii „Przychody z deklarowanej głównej działalności - usługi magazynowe” i otrzymał wyróżnienie w kategorii „Dynamika przychodów z działalności TSL 2021”.

Ranking Firm TSL jest organizowany już od 27 lat, a jego autorką jest prof. Halina Brdulak ze Szkoły Głównej Handlowej. Od kilku lat patronem raportu jest „Dziennik Gazeta Prawna”. W tym roku do rankingu przystąpiły 74 firmy reprezentujące różne sektory usług TSL. Warunkiem uczestnictwa było uzyskanie w 2021 roku przychodu z działalności podstawowej TSL na poziomie co najmniej 2 mln złotych, stanowiącego nie mniej niż 51% wartości przychodu ogółem.

Nagrody w imieniu ID Logistics odebrała Sylwia Dunn, business development director, podczas  uroczystej gali 23 czerwca w Warszawie.

ID LOGISTICS W GRONIE LAUREATÓW DLAMENTÓW FORBESA

W tym roku ID Logistics zajął również III miejsce w rankingu miesięcznika Forbes – Diamenty Forbesa 2022 woj. śląskiego. Operator został nagrodzony w kategorii firm o poziomie przychodów powyżej 250 mln złotych. Laureatami rankingu są firmy działające na Śląsku (siedziba główna ID Logistics mieści się w Katowicach), reprezentujące różne branże, które wykazały się dużą dynamiką rozwoju.

Jesteśmy dumni, że nasza firma została doceniona i wyróżniona w rankingach ważnych dla rynku i branży TSL. Dziękujemy naszym klientom, partnerom i zespołom. Ubiegły rok był dla nas czasem intensywnej pracy i bardzo szybkiego rozwoju, uruchomiliśmy nowe centra dystrybucji dla e-commerce oraz retail i zwiększyliśmy zatrudnienie. Inwestowaliśmy też w innowacyjne rozwiązania, co zapewniło nam wzrost wydajności procesów i pozwoliło na szybkie dostosowanie już działających magazynów do efektywniejszej obsługi nowych kanałów sprzedaży. Teraz chcemy nie tylko utrzymać dynamiczne tempo rozwoju, ale znacznie je przyspieszyć” – Sylwia Dunn, business development director, ID Logistics.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre Biuro prasowe
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.
Transport DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.