Najemcy retailowi na dłużej w łódzkim kompleksie Imagine
Avestus Real Estate podpisał umowy przedłużenia najmów na łącznie ponad 620 mkw. powierzchni retailowej w łódzkim kompleksie biurowym Imagine. Swoją działalność na parterze budynku A będą kontynuowały firmy Vorwerk Polska i Żabka Polska oraz koncept gastronomiczny Z Pieca Rodem.
Vorwerk Polska należy do międzynarodowej Grupy Vorwerk, zajmującej się sprzedażą innowacyjnych produktów wysokiej jakości – m.in. urządzeń Thermomix® i systemów do utrzymania czystości Kobold. Działalność firmy Vorwerk wiąże się z bogatą, 130-letnią historią. Polski oddział firmy działa natomiast od 1995 r. Flagowym produktem Vorwerk Polska jest wielofunkcyjne urządzenie Thermomix®, które ułatwia przygotowywanie zdrowych i smacznych posiłków. Firma zdecydowała się na kontynuację współpracy z Imagine, przedłużając dotychczasową umowę najmu o kolejne lata. Salon Vorwerk Polska mieści się na 435 mkw. nowoczesnej przestrzeni retailowej, zlokalizowanej na parterze budynku A – od strony Al. Piłsudskiego. W procesie negocjacji najemca reprezentowany był przez Walter Herz.
Na kontynuowanie swojej działalności w łódzkim kompleksie biurowym zdecydowała się również Żabka Polska. Lider segmentu modern convenience w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, posiadający około 11 500 sklepów, związał się z Imagine na kolejne lata, przedłużając umowę najmu blisko 90 mkw. powierzchni handlowej. Sklep Żabka w łódzkim Imagine, podobnie jak salon Vorwerk, mieści się na parterze budynku A.
W kolejnych latach w Imagine będzie można skorzystać również z oferty łódzkiego konceptu piekarniczo gastronomicznego Z Pieca Rodem. Firma znana z wypiekanego na miejscu pieczywa, szerokiej gamy produktów cukierniczych czy pysznych śniadań, będzie kontynuowała swoją działalność w lokalu przy Al. Piłsudskiego (parter, budynek A w Imagine), wynajmując ponad 95 mkw. przestrzeni handlowo-usługowej.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z podpisanych umów na kontynuowanie współpracy z naszymi dotychczasowymi najemcami retailowymi. Nowoczesny kompleks biurowy, oprócz podstawowej swojej funkcji jako środowiska pracy, musi gwarantować także szereg innych udogodnień, w tym m.in. rozbudowaną ofertę handlowo-usługową. Od początku prac nad Imagine przyświecała nam idea, aby była to przestrzeń ogólnodostępna, umożliwiająca korzystanie z jej oferty zarówno pracownikom samego kompleksu, jak i mieszkańcom Łodzi. Cieszymy się, że osiągnęliśmy to, a firmy Vorwek Polska, Żabka Polska i Z Pieca Rodem zdecydowały się na przedłużenie umów najmu, doceniając tym samym atuty naszej lokalizacji i warunki do prowadzenia działalności w Imagine – powiedział Mariusz Frąckiewicz, Dyrektor Krajowy Avestus Real Estate w Polsce.
Kompleks Imagine, położony przy skrzyżowaniu Al. Piłsudskiego i Śmigłego-Rydza w Łodzi, został oddany do użytkowania w 2019 r. Imagine to nowoczesny obiekt biurowy w standardzie technicznym klasy A, składający się z trzech budynków. Dwa z nich (sześciokondygnacyjne) oferują łącznie 17 200 m kw. powierzchni komercyjnej – 14 800 m kw. powierzchni biurowej i 2 400 m kw. powierzchni handlowo-usługowej. W trzecim powstał naziemny garaż, oferujący 356 miejsc parkingowych, 49 podwójnych stojaków rowerowych i stację ładowania pojazdów elektrycznych. Najwyższa jakość wykończenia oraz zastosowanie nowoczesnych rozwiązań energooszczędnych w Imagine zostały potwierdzone certyfikacją BREEAM na poziomie „Excellent”.
Wśród najemców kompleksu biurowego Imagine, poza Vorwerk, Żabka i Z Pieca Rodem, znajdują się m.in. EY, globalny lider w zakresie usług audytorskich oraz Asseco Poland, największy dostawca nowoczesnych rozwiązań informatycznych w Europie Środkowo-Wschodniej. Na wynajem przestrzeni w Imagine zdecydowały się także Bluerank, WWT (World Wide Technology), Well Fitness, Philips, GE czy LUX MED. Grono najemców uzupełniają dwujęzyczne przedszkole ze żłobkiem Kids&Co. W Imagine funkcjonuje również nowoczesne centrum konferencyjne i coworkingowe, zarządzane przez Avestus Real Estate.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Plastikowe opakowania żywności dominują w europejskich marketach. 40 proc. z nich można usunąć lub zastąpić
65 proc. produktów spożywczych i napojów w europejskich supermarketach jest sprzedawanych w plastikowych opakowaniach. W Polsce ten odsetek jest podobny. Jak wynika z raportu DS Smith „Material Change Index”, w przypadku 40 proc. opakowań zawierających tworzywa sztuczne w Polsce, plastik można by wyeliminować, usuwając go całkowicie lub zastępując go zrównoważonymi alternatywami, np. tekturą czy opakowaniami biodegradowalnymi. W Polsce tylko 22 proc. firm spożywczych planuje w nadchodzącym roku zmiany w opakowaniach.
Transport
Ryanair rozbudowuje siatkę połączeń w Polsce. W tym roku linia planuje przewieźć niemal 20 mln pasażerów
Polska jest jednym z najważniejszym rynków dla Ryanaira. Irlandzka linia w letnim rozkładzie lotów na 2025 roku będzie obsługiwał ponad 300 tras, w tym 23 nowe kierunki, przede wszystkim na południe Europy. Rekordowy letni rozkład lotów Ryanair w Polsce będą obsługiwać 44 samoloty bazujące na polskich lotniskach. W tym roku, pierwszy raz w historii, przewoźnik oferuje ponad 20 milionów miejsc.
Polityka
M. Gosiewska: Na Białorusi znowu odbędą się pseudowybory. Należy zaostrzyć sankcje uderzające w reżim i firmy europejskie tam obecne
Alaksandr Łukaszenka rządzi Białorusią już 30 lat, 26 stycznia będzie się ubiegał o siódmą kadencję. W nadchodzących wyborach nie będzie niezależnych obserwatorów i demokratycznych kandydatów opozycji. Poprzednie wybory, w 2020 roku, zakończyły się masowymi protestami i olbrzymimi represjami, a w 2024 roku przybrały jeszcze na sile. – Tylko twarda i zdecydowana postawa jest w stanie zmienić sytuację u naszego wschodniego sąsiada – ocenia europosłanka Małgorzata Gosiewska.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.