Komunikaty PR

Najemcy stawiają na Konstruktorska Business Center!

2022-08-09  |  10:10
Biuro prasowe
Do pobrania KBC ( 0.39 MB )

Kanał Sportowy, najdynamiczniej rozwijająca się platforma sportowa w Polsce, dołączyła do grona najemców Konstruktorska Business Center w Warszawie. Firma zajmuje 512 mkw. nowoczesnej przestrzeni, zlokalizowanej na parterze budynku należącego do Golden Star Group. Ponadto, jeden z największych najemców Konstruktorska Business Center zdecydował się przedłużyć umowę najmu i pozostać w budynku na kolejne lata. Biura tej globalnej firmy zajmują łącznie 11 347 mkw. powierzchni na kilku piętrach warszawskiego kompleksu.

Kanał Sportowy jest najpopularniejszym kanałem internetowym o tematyce sportowej w Polsce. Obecnie emituje tygodniowo kilkadziesiąt programów, w większości realizowanych na żywo. Kanał działa od marca 2020 roku. Jego właścicielami i głównymi autorami są Michał Pol, Krzysztof Stanowski, Mateusz Borek i Tomasz Smokowski, a od września 2021 roku prezesem firmy jest Maciej Sawicki. Kanał Sportowy ma obecnie 879 tys. subskrybentów i opublikowano na nim dotychczas ponad 2,5 tys. materiałów, które zanotowały ponad 400 mln odtworzeń. Ponadto, działa także Kanał Sportowy Extra, z relacjami zza kulis, najciekawszymi fragmentami programów i dodatkowymi treściami. Subskrybuje go 206 tys. internautów, a  nieco ponad 300 opublikowanych materiałów zanotowało łącznie 43 mln wyświetleń.

Przeprowadzka Kanału Sportowego odbyła się w lipcu 2022 roku. Na 512 mkw. na parterze Konstruktorska Business Center zostały zaaranżowane biura i studio nagraniowe. W procesie negocjacji najemcę reprezentowała firma CBRE.

Ponadto na przedłużenie umowy najmu zdecydowała się globalna firma, będąca liderem sektora FMCG, której siedziba znajduje się w Konstruktorska Business Center od 2013 r. Biura jednego z największych najemców kompleksu zajmują łącznie 11 347 mkw. i są zlokalizowane na 1., 4. i 5. piętrze budynku. W procesie negocjacji najemcy doradzała firma JLL.

– Bardzo się cieszę z nawiązania współpracy z Kanałem Sportowym. Obecność tak dynamicznie rozwijającej się firmy, która jest znana przez miliony fanów sportu w Polsce, stanowi wyróżnienie dla naszego budynku. To również doskonałe potwierdzenie jakości Konstruktorska Business Center, oferty budynku i jego dogodnej lokalizacji. Wierzę, że nowoczesna przestrzeń w Konstruktorska Business Center przyczyni się do dalszego rozwoju Kanału Sportowego i poszerzenia skali działalności zgodnie z przyjętą strategią firmy.

Cieszymy się również, że spełniamy oczekiwania naszych obecnych kontrahentów. tym bardziej, że z jednym z nich będziemy mieli przyjemność kontynuować współpracę także w kolejnych latach. Konstruktorska Business Center to nie tylko najwyższej jakości przestrzenie biurowe. To również zielone środowisko pracy z dużą ilością naturalnej roślinności oraz nowoczesnej technologii. Jestem przekonany, że stworzone przez nas warunki pozwolą naszym najemcom skutecznie realizować wszystkie cele biznesowe – powiedział Antonio Pomes, Head of Asset Management w Golden Star Group.

Konstruktorska Business Center to nowoczesny biurowiec klasy A o łącznej powierzchni najmu 49 500 mkw., zlokalizowany w samym sercu biznesowej części Mokotowa. Siedmiokondygnacyjny budynek wyróżnia się jedną z największych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej powierzchni typowego piętra – 7000 mkw., zapewniającą najemcom pełną elastyczność w aranżowaniu przestrzeni pracy, idealnie dostosowując się do ich wymagań w zakresie wielkości danej powierzchni. Budynek cechuje także wysoka efektywność energetyczna potwierdzona certyfikatem BREEAM
na poziomie „Very Good”.

Konstruktorska Business Center to również cztery niezależne wejścia, dwa wewnętrzne dziedzińce rekreacyjne o powierzchni 3 200 mkw. – wyjątkowo lubiane przez pracowników zielone miejsca odpoczynku i spotkań oraz 1050 miejsc parkingowych w garażu podziemnym, rowerowania i szatnie dla cyklistów. Bardzo dobra lokalizacja umożliwia szybki dojazd zarówno transportem miejskim (autobusami i tramwajami), jak i własnym środkiem transportu. Obiekt położony jest ok. 15 minut drogi samochodem od centrum Warszawy i ok. 10 minut od międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina.

Liczne atuty Konstruktorska Business Center doceniły renomowane polskie i międzynarodowe firmy, które na co dzień korzystają z doskonałej jakości oferowanej przez nieruchomość. Wśród najemców budynku, oprócz Kanału Sportowego, znajdują się m.in. Procter&Gamble, Emerson Process Management, Sunday Polska i MoneyGram.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.