Najlepsi dekarze roku wybrani po raz dwunasty!
Fama PR Sp. z o.o.
Żeromskiego 62/2
50-312 Wrocław
alicja|famapr.pl| |alicja|famapr.pl
605734638
www.superdekarz.pl
Tytuł SUPERDEKARZA ROKU 2020 otrzymał wielokrotny SUPERDEKARZ REGIONU Wielkopolskiego i SUPERDEKARZ ROKU 2013 – Łukasz Budzyński (Zakład Blacharsko-Dekarski z miejscowości Strzyżewo Smykowe w woj. wielkopolskim). Na kolejnych miejscach w rankingu uplasowali się: Marcin Kaczmarek (Dachy Kaczmarek, Kazimierz Biskupi, woj. wielkopolskie), Jerzy Łączyński (Domino Dach, Mińsk Mazowiecki) oraz Adrian Woźniak (U.R.B Adrian Woźniak, Zawada, woj. małopolskie).
Przyznano również nagrody w dodatkowych kategoriach:
- SUPERDEKARZ w kategorii Dachówka Cisar 2020 - Daniel Czarnecki, Zakład Ogólnobudowlany Czarnecki, Szczecin
- SUPERDEKARZ w kategorii Akcesoria 2020 - Jerzy Łączyński, Domino Dach, Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
- SUPERDEKARZ w kategorii Gwarancje Systemowe 2020 – Michał Groch, Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa MICHAŁ GROCH "GROSZEK", Gniewczyna Łańcucka, woj. Podkarpackie
- SUPERDEKARZ w kategorii Debiut Roku 2020 – Grzegorz Karnafel, Usługi Ciesielsko-Dekarskie, Budzisław Kościelny, woj. wielkopolskie.
W minionym roku uczestnicy programu SUPERDEKARZ zgłosili ponad 6500 obiektów, na których położyli ponad 1,8 mln m2 dachówek marki BMI. Po raz pierwszy do punktacji wliczono produkty marki Icopal. Znakomicie rozwija się produkt Gwarancja Systemowa Braas, którą mogą oferować zweryfikowani przez producenta marki Braas dekarze. W minionym roku udzielono 300 Gwarancji. Jest to pierwsza i jedyna na rynku Gwarancja, która obejmuje nie tylko poszczególne produkty, ale cały system dachowy Braas.
Największym hitem okazała się dachówka Teviva Cisar, tuż za nią Celtycka Lumino i Bałtycka Cisar, co potwierdza tryumf nowoczesnych technologii dla produktów dachowych, szczególnie gdy rekomendują je wykonawcy o ugruntowanej pozycji na rynku. W dalszej kolejności najpopularniejszymi dachówkami minionego roku były Rubin 9Voraz Turmalin.
- XIII edycja programu SUPERDEKARZ oficjalnie wystartuje w ciągu kilku tygodni. Już dziś zapraszamy do rywalizacji zarówno dotychczasowych uczestników, jak i nowych wykonawców dachów, którzy stawiają na wsparcie i szkolenia techniczne, wysoką jakość produktów oraz benefity wynikające z programu SUPERDEKARZ oraz Certyfikowany Dekarz Braas – mówi Grzegorz Barycki, Dyrektor Handlowy BMI Polska. - Branża budowlana jako jedna z nielicznych, oparła się trudnościom wynikającym z ograniczeń narzuconych przez pandemię. Produkcja i dystrybucja materiałów budowlanych, działalność hurtowni nieznacznie się zmieniła, niemniej w Nowym Roku życzymy wszystkim Partnerom dużo zdrowia, ostrożnych decyzji biznesowych i co najmniej utrzymania poziomu rozwoju, jaki odnotowali w 2020 roku.
Więcej informacji o warunkach przystąpienia do XIII edycji programu SUPERDEKARZ można uzyskać na stronie www.superdekarz.pl
Program SUPERDEKARZ powstał w 2008 roku z inicjatywy marki Braas. Jego ideą była integracja środowiska dekarskiego i podnoszenie kwalifikacji zawodowych dekarzy na coraz bardziej wymagającym rynku. Ten największy w Polsce program łączy w sobie rywalizację m.in. o położenie największej ilości dachów, a także system szkoleń - od wykonawstwa po techniki sprzedaży i marketingu. Portal SUPERDEKARZ.PL to z kolei źródło porad związanych z budową i konserwacją dachów, skierowany zarówno do osób zainteresowanych budownictwem, profesjonalnych dekarzy, jak i osób planujących budowę lub właścicieli własnego domu. Strona zawiera m.in. praktyczną wyszukiwarkę Superdekarzy oraz Certyfikowanych Dekarzy Braas działających w Polsce.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.