Komunikaty PR

Najważniejszy jest NEWS. Nowa odsłona serwisu MMP24

2022-01-18  |  13:00
Biuro prasowe

Dzisiaj uruchomiono nową odsłonę serwisu MMP24 – usługi premium, która od niemal 20 lat codziennie dostarcza swoim użytkownikom najświeższych newsów z zakresu marketingu, mediów i reklamy. Portal to odpowiedź na potrzeby marketerów, firm, agencji i domów mediowych, którzy poszukują rzetelnych informacji m.in. o przetargach, działaniach konkurencji czy „przetasowaniach” w branży.

Nowa odsłona MMP24 została wzbogacona o przejrzysty, nowoczesny layout, a także wersję MMP24 Go - czyli uproszczoną formę portalu dla tych, którzy potrzebują zapoznać się z newsami jak najszybciej, np. między spotkaniem z klientem, a prezentacją dla zarządu. Na użytkowników czeka także przydatna funkcjonalność - MMP Data Center - czyli baza danych o przetargach, firmach i osobach, która jest na bieżąco uzupełniana i aktualizowana przez redakcję „Media Marketing Polska”. Codzienny newsletter e-mail z podsumowaniem najważniejszych wydarzeń na rynku to „wisienka na torcie” nowego formatu MMP24.

- MMP24 to serwis premium. Czytają nas największe domy mediowe, agencje, marketerzy, biura reklamy i marketingu stacji telewizyjnych, grup radiowych, wydawców prasowych oraz firmy big tech. Nowa odsłona serwisu to odpowiedź na potrzeby naszych użytkowników, którzy codziennie potrzebują szybkiej i profesjonalnej informacji o rynku lub używają archiwum MMP24 przygotowując się do przetargu, szukając danych o konkurencji czy prowadząc rekrutacje. Wprowadzone zmiany na pewno ułatwią im codzienną pracę - mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu "Media Marketing Polska".

Jak zapowiada VFP Communications - wydawca „Media Marketing Polska”, portal zachowa także swoje mocne strony, czyli jakościowe informacje weryfikowane przez specjalistycznych dziennikarzy branżowych. Treści będą skoncentrowane wokół nowego biznesu, przetargów, kampanii, projektów i osób na kluczowych stanowiskach w mediach, marketingu i reklamie. Subskrybenci otrzymają także newsy z zakresu nowych technologii i start-up'ów.

Serwis jest dostępny pod linkiem: www.mmp24.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Prawo

Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.

Konsument

Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.