Najważniejszy jest NEWS. Nowa odsłona serwisu MMP24
Dzisiaj uruchomiono nową odsłonę serwisu MMP24 – usługi premium, która od niemal 20 lat codziennie dostarcza swoim użytkownikom najświeższych newsów z zakresu marketingu, mediów i reklamy. Portal to odpowiedź na potrzeby marketerów, firm, agencji i domów mediowych, którzy poszukują rzetelnych informacji m.in. o przetargach, działaniach konkurencji czy „przetasowaniach” w branży.
Nowa odsłona MMP24 została wzbogacona o przejrzysty, nowoczesny layout, a także wersję MMP24 Go - czyli uproszczoną formę portalu dla tych, którzy potrzebują zapoznać się z newsami jak najszybciej, np. między spotkaniem z klientem, a prezentacją dla zarządu. Na użytkowników czeka także przydatna funkcjonalność - MMP Data Center - czyli baza danych o przetargach, firmach i osobach, która jest na bieżąco uzupełniana i aktualizowana przez redakcję „Media Marketing Polska”. Codzienny newsletter e-mail z podsumowaniem najważniejszych wydarzeń na rynku to „wisienka na torcie” nowego formatu MMP24.
- MMP24 to serwis premium. Czytają nas największe domy mediowe, agencje, marketerzy, biura reklamy i marketingu stacji telewizyjnych, grup radiowych, wydawców prasowych oraz firmy big tech. Nowa odsłona serwisu to odpowiedź na potrzeby naszych użytkowników, którzy codziennie potrzebują szybkiej i profesjonalnej informacji o rynku lub używają archiwum MMP24 przygotowując się do przetargu, szukając danych o konkurencji czy prowadząc rekrutacje. Wprowadzone zmiany na pewno ułatwią im codzienną pracę - mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu "Media Marketing Polska".
Jak zapowiada VFP Communications - wydawca „Media Marketing Polska”, portal zachowa także swoje mocne strony, czyli jakościowe informacje weryfikowane przez specjalistycznych dziennikarzy branżowych. Treści będą skoncentrowane wokół nowego biznesu, przetargów, kampanii, projektów i osób na kluczowych stanowiskach w mediach, marketingu i reklamie. Subskrybenci otrzymają także newsy z zakresu nowych technologii i start-up'ów.
Serwis jest dostępny pod linkiem: www.mmp24.pl

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.