Nareszcie w Polsce! Portal dla miłośników USA.
dropkicker GmbH & Co. KG
An den Havelauen 74a
14542 Werder (Havel)
edyta|usatogo.pl| |edyta|usatogo.pl
+48 22 602 27 55
https://www.usatogo.pl
Nareszcie w Polsce! Portal dla miłośników USA.
Wraz z wybuchem pandemii koronawirusa były prezydent Donald Trump podjął historyczną decyzję - zabronił wielu krajom wjazdu do Stanów Zjednoczonych. Z tego powodu setki tysięcy Polaków musiało odwołać swoje, od dawna planowane, wyprawy za ocean. Wkrótce, dzięki udostępnieniu szczepionek, sytuacja międzynarodowych podróży powinna się stopniowo znormalizować i będzie można znowu pomyśleć o wakacjach w USA.
Tuż przed koronawirusem można było zauważyć wzrost zainteresowania Polaków podróżami do USA. Do tego znacznie przyczyniło się dołączenie Polski do amerykańskiego programu Visa Waiver. Dzięki uczestnictwu w tym programie od listopada 2019 roku wszyscy obywatele Polski mogą podróżować do Stanów w celach turystycznych bez składania uciążliwego wniosku o wizę.
Wzrastającą od lat pasję Polaków do USA nie zahamują ani koronawirus, ani biurokratyczne przeszkody. Do tego stale rosnące bogactwo ofert dla miłośników USA w polskojęzycznym internecie potwierdza ten trend. Krótko przed kryzysem koronawirusa wśród polskich podróżników do USA rozeszła się wieść o nowym portalu USAtogo. Nic dziwnego, że oferta wynajmu samochodów na USAtogo spotkała się z tak ogromnym zainteresowaniem.
Rejestrując się za darmo na portalu USAtogo, można skorzystać z ekskluzywnych rabatów na rezerwację samochodu do wypożyczenia we wszystkich popularnych lokalizacjach, takich jak Floryda, Kalifornia czy Nowy Jork. Korzystając z 20%, a często nawet 30% zniżki, można zaoszczędzić kilkaset złotych w porównaniu do cen na innych stronach.
Ponadto rejestracja na USAtogo przynosi jeszcze jedną ogromną korzyść: wszyscy członkowie otrzymują dostęp do wyjątkowo atrakcyjnych ofert na loty do Stanów. Bilety lotnicze do USA są drogie, dlatego też tańsze opcje są często wyprzedawane w mgnieniu oka. Każdy, kto chciałby polecieć do Ameryki Północnej, może znaleźć tutaj wyjątkowo dobrą ofertę na loty.
Początkowa reakcja polskich internautów jest niezwykle pozytywna, a liczba zachwyconych członków stale rośnie. Firma USAtogo działa na rynku niemieckim od 2008 roku, gdzie zrzesza ponad 30.000 entuzjastów podróży po USA. W tym czasie dziesiątki tysięcy Niemców wybrało rezerwacje za pośrednictwem USAtogo. Od początku 2019 roku z portalu mogą korzystać także polscy wczasowicze, planujący swoją podróż do Ameryki. Na samym Facebooku USAtogo zdobyło już ponad 18 000 fanów.

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.