Komunikaty PR

#NASZgłos, czyli jak pomóc sobie i innym

2020-03-23  |  17:00
Biuro prasowe

W dzisiejszych czasach panuje przekonanie, że powinniśmy stawiać na własny rozwój, że to przede wszystkim inwestowanie w siebie jest przepustką do godnej przyszłości. Nierzadko bywamy tak bardzo zaoferowani samymi sobą, że zapominamy o całym świecie. Ulegamy złudzeniu, że państwo funkcjonuje dzięki wysiłkowi wykwalifkowanych kadr, które zatroszczą się o nasze wspólne dobro. W odróżnieniu jednak od wielkich firm wspólnotę, w której żyjemy, kształtuje każdy, choćby przez to, że w wyborach ważny jest każdy głos, niezależnie od tego, czy należy on do profesora uniwersyteckiego czy do osoby bez wykształcenia. Nie uczestnicząc w życiu publicznym, sprawiamy, że to inni, podejmują wszelkie decyzje. W szczególności od polityki stronią ludzie młodzi, którzy nie dość, że nie mają żadnej wiedzy o naszym społeczeństwie, to nie wykazują też chęci do jej zdobycia. A to właśnie w ich rękach leży przyszłość naszego kraju.

Chcielibyśmy przeciwdziałać tej tendencji, proponując udział w projekcie #NASZgłos. Wychodzimy z założenia, że powstała pilna potrzeba wyszkolenia nowych kadr. Na warsztatach pod nazwą "Młody Obywatel", które prowadzimy w szkołach średnich i podstawowych, staramy się zachęcić uczniów do aktywności społecznej, pokazując im, że świat można zmieniać, zanim osiągnie się granicę dojrzałości. Wielu z nich zaskakuje liczba oferowanych im możliwości działania, sensację wzbudziła mi.n. informacja, że będąc uczniami, mogą być wybrani do młodzieżowych rad dzielnic i miast.

Zwieńczeniem naszych działań będzie konferencja, którą planujemy na 22 maja (piątek) w głównym budynku SGH. Więcej szczegółów podamy bliżej tego terminu na naszych mediach społecznościowych. Zapraszamy serdecznie wszystkich, którym nasza wspólna przyszłość nie jest obojętna.

Jutro należy do nas! Dlatego działajmy już dziś!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków Biuro prasowe
2024-12-18 | 16:10

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków

Jedynie 21 proc. mężczyzn i aż dwukrotnie większy odsetek kobiet (45 proc.) deklaruje, że wykonuje większość prac domowych. Z kolei co trzecia przedsiębiorczyni także przyznaje, że
Problemy społeczne Burger King wchodzi do Zgorzelca
2024-12-18 | 16:00

Burger King wchodzi do Zgorzelca

W najbliższy piątek Burger King oficjalnie otworzy swoje drzwi dla mieszkańców Zgorzelca. Pierwsza w mieście, wolnostojąca restauracja marki powstała obok Centrum Handlowego Zgorzelec
Problemy społeczne Pudliszki wspierają Szlachetną Paczkę
2024-12-15 | 13:10

Pudliszki wspierają Szlachetną Paczkę

Pudliszki, znana marka sosów i ketchupów, ponownie angażuje się w działalność charytatywną i przekazuje 200 tys. zł na wsparcie Szlachetnej Paczki. Marka dołącza do ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.