Nationale-Nederlanden partnerem kampanii ONKOOBRONA
Firma Nationale-Nederlanden została partnerem kampanii ONKOOBRONA realizowanej przez Fundację Onkologiczną Alivia. W ramach współpracy ubezpieczyciel przekazał pieniądze na rozwój projektu, którego celem jest pomoc pacjentom onkologicznym w minimalizowaniu ryzyka zarażenia się wirusem SARS-CoV-2. Dzięki inicjatywie mogą oni skorzystać m.in. z bezpłatnego przejazdu taksówką do i z ośrodków leczenia.
W czasie epidemii chorzy na raka obawiają się o swoje życie i zdrowie podwójnie. Wielu z nich nie ma jak bezpiecznie dojechać na leczenie – szczególnie ci z obniżoną odpornością boją się jeździć komunikacją publiczną. W odpowiedzi na ten problem Fundacja Alivia zainicjowała akcję ONKOOBRONA #CZASWALKI. Ma ona dać osobom chorym na nowotwory złośliwe poczucie bezpieczeństwa podczas procesu leczenia i na co dzień. W ramach kampanii Alivia prowadzi szereg działań, m.in. organizuje bezpłatny transport do szpitala lub przychodni - ONKOTAXI. Organizacja pomaga również przy zakupie leków w aptece oraz ich bezpłatnym przewozie, tak aby ograniczyć liczbę kontaktów pacjentów z innymi osobami. Teraz dzięki wsparciu Nationale-Nederlanden pomoc zostanie udzielona kolejnym szpitalom onkologicznym, które zmagają się z brakiem podstawowych środków ochrony osobistej.
– W ramach kampanii społecznej ONKOOBRONA #CZASWALKI robimy wszystko, aby dać pacjentom pewność, że ryzyko zachorowania zostało zmniejszone do minimum. W tym tygodniu przekażemy ponad 30 000 maseczek i przyłbic najbardziej potrzebującym oddziałom onkologicznym. Maseczki trafią także do podopiecznych Fundacji – mówi Agata Polińska, prezes Fundacji Onkologicznej Alivia. – Realizacja tego projektu nie byłaby możliwa bez wsparcia darczyńców. W imieniu wszystkich zmagających się z chorobą nowotworową serdecznie dziękuję. Wierzę, że działając razem, uda nam się dotrzeć z pomocą do najbardziej potrzebujących - dodaje.
- Temat profilaktyki onkologicznej zajmuje ważne miejsce w kontekście działalności Nationale-Nederlanden. Od wielu lat zachęcamy Polaków do dbania o własne zdrowie. W tym trudnym czasie związanym z pandemią koronawirusa ważne jest, aby zachować wszelkie środki ostrożności – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy Nationale-Nederlanden – Zdajemy sobie sprawę, że jest to okres szczególnie niebezpieczny dla osób, które są w trakcie leczenia onkologicznego. Mamy nadzieję, że działania które podjęliśmy wspólnie z Fundacją Alivia przyczynią się zminimalizowania ryzyka zarażenia wśród tych pacjentów - dodaje.
Firma Nationale-Nederlanden od lat angażuje się w kampanie związane z chorobami nowotworowymi, takie jak: Movember Polska czy obchody Międzynarodowego Dnia Walki z Rakiem. Ubezpieczyciel wielokrotnie organizował również akcję Medbus, która umożliwiła wielu Polakom wzięcie udziału w bezpłatnych badaniach profilaktycznych.
Fundacja Onkologiczna Alivia już od 10 lat edukuje i reprezentuje pacjentów onkologicznych w debacie publicznej oraz daje narzędzia, dzięki którym mogą oni odważniej decydować o swoim zdrowiu, miejscu i sposobie leczenia.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.