Komunikaty PR

Natychmiastowa Evo-lucja

2022-01-28  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.

Ul. Krakowiaków 44, budynek 7
02-255 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl

10 zintegrowanych trybów obiektywu x 10 opcji filtrów = 100 sposobów ekspresji. 

FUJIFILM Corporation (Prezes: Teiichi Goto) zapowiada wprowadzenie na rynek nowego aparatu natychmiastowego instax mini Evo Hybrid (zwanego dalej: mini Evo), który dostępny będzie od 1 lutego 2022 r. Wyrafinowany, a przy tym klasyczny wygląd nowego aparatu to idealny przykład kultowego już podejścia firmy Fujifilm do kwestii wzornictwa aparatów fotograficznych. Z kolei unikalna hybrydowa konstrukcja mini Evo łączy w sobie radość i emocje płynące z korzystania z funkcji analogowych dostępnych w aparatach natychmiastowych oraz możliwości, jakie oferują cyfrowe technologie fotograficzne pozwalające na zachowywanie, udostępnianie i drukowanie zdjęć.

Prawdziwie unikalną cechą mini Evo jest dziesięć zintegrowanych trybów działania obiektywu oraz dziesięć opcji wyboru filtrów z efektem filmu, co przekłada się łącznie na 100 możliwych kombinacji zapewniających fotografom niespotykane możliwości wyrażania siebie i tworzenia jedynych w swoim rodzaju, niepowtarzalnych ujęć. W połączeniu zaś z filmem natychmiastowym instax mini, aparat mini Evo tworzy odbitki najwyższej jakości w historii linii instax, o rozdzielczości 600 dpi przy wydruku bezpośrednio z aparatu.

“Dzięki instax mini Evo rodzina produktów instax wzbogaciła się o wyjątkowy dodatek klasy high-end,” – powiedział Toshi Iida, Prezes FUJIFILM Europe. „Ta hybryda aparatu i drukarki została zaprojektowana z myślą zaoferowania fotografom wolności wyboru w kwestii, czy zdać się na doświadczenie w pełni analogowe, czy też skorzystać z możliwości technologii cyfrowych, pozwalających dowolnie decydować, które obrazy wybrać do natychmiastowego wydrukowania jako odbitki, które udostępnić, które zaś zachować, by mieć do nich dostęp później. Możliwość robienia zdjęć na 100 sposobów oraz najwyższa w historii jakość wydruku odbitek natychmiastowych, a do tego ponadczasowe klasyczne wzornictwo, czynią z aparatu mini Evo jedynego w swoim rodzaju towarzysza do kronikowania i błyskawicznego dzielenia się przełomowymi momentami życia”.

Nowa aplikacja na smartfony pod nazwą mini Evo Smartphone App*1 - dostępna wraz z aparatem mini Evo, wykorzystuje technologię Bluetooth*² i oferuje szereg zaawansowanych funkcji. Przede wszystkim, funkcja „Transferred Images” („przesłane zdjęcia”), umożliwiająca przesłanie do pamięci smartfona wszystkich zdjęć wykonanych aparatem mini Evo. mini Evo może być też wykorzystywany jako drukarka fotograficzna – dzięki funkcji „Direct Print” („bezpośredni wydruk”) istnieje możliwość wydrukowania dowolnego zdjęcia z galerii w smartfonie w postaci fizycznej odbitki. Ale to jeszcze nie wszystko – dla zapewnienia maksymalnej wszechstronności dodano też możliwość zdalnego sterowania aparatem za pomocą smartfona, a także opcję zapisywania i przechowywania zdjęć.

Podstawowe cechy mini Evo:

10 zintegrowanych trybów obiektywu x 10 opcji filtra = 100 sposobów ekspresji

mini Evo łączy klasyczną formę i nowoczesną funkcjonalność, oferując szeroki wachlarz możliwości oczekiwanych zwykle przez użytkowników aparatów instax, a także kilka dodatkowych niespodzianek. Aparat ten dysponuje dziesięcioma zintegrowanymi trybami obiektywu i dziesięcioma opcjami filtrów do wyboru, co oznacza aż 100 różnych kombinacji, dzięki którym fotografowie zyskują okazję do kreatywnego wyrażania swojej wrażliwości za pomocą jedynych w swoim rodzaju, niepowtarzalnych zdjęć.

Selfie, pamięć i jeszcze więcej

mini Evo wyposażony jest w 3-calowy panel LCD umieszczony na tylnej ściance, dzięki któremu użytkownicy mogą wybierać zdjęcia, dodawać ramki, edytować, dostosowywać ustawienia zdjęć i wydruku. Aparat zasila wbudowany akumulator litowo-jonowy, pozwalający na wykonanie do 100 ekspozycji. Gniazdo na kartę micro SD zapewnia wystarczającą ilość miejsca na przechowywanie zrobionych zdjęć, a lusterko przy obiektywie pomaga użytkownikom wykonać idealne selfie za każdym razem.

Dostępny nowy rodzaj filmu

Wraz z premierą aparatu mini Evo na rynku pojawi się również nowy film natychmiastowy instax mini Stone Gray, stanowiący odejście od tradycyjnego wyglądu odbitek z białymi ramkami. Stylowe szare obramowanie zapewnia efektowny, przyciągający wzrok kontrast dla żywych kolorów wydrukowanych odbitek. Film natychmiastowy instax mini Stone Gray dostępny będzie w postaci pojedynczych pakietów zawierających 10 ekspozycji.

Ceny i dostępność

Aparat mini Evo oferowany będzie w klasycznym czarno-srebrnym wykończeniu i trafi do sprzedaży 1 lutego 2022 r. w sugerowanej cenie detalicznej 199,99 euro. Nowy film natychmiastowy instax mini Stone Gray będzie również dostępny od 1 lutego 2022 r. w sugerowanej cenie detalicznej 9,99 euro za pakiet.

*1: Bezpłatna aplikacja na smartfony z systemem Android i iPhone. Można ją będzie pobrać ze sklepu Google Play w przypadku telefonów z systemem Android oraz ze sklepu App Store w przypadku iPhone’ów. Android i Google Play są znakami towarowymi lub zarejestrowanymi znakami towarowymi Google Inc. iPhone i App Store są znakami towarowymi Apple Inc.

*2: Ikona aktywności i logotyp Bluetooth® są zarejestrowanymi znakami towarowymi Bluetooth SIG, Inc. i używane są na podstawie licencji.

O instax

W ciągu ostatnich 20 lat FUJIFILM Corporation tworzy pod marką instax aparaty do fotografii natychmiastowej, pozwalające uzyskać błyskawiczne odbitki w formatach mini, SQUARE i WIDE. Od czasu swojego debiutu w 1998 r. instax odmienił sposób, w jaki ludzie na całym świecie zatrzymują chwile w kadrze fotograficznym, co sprawiło, że marka stała się światowym liderem w dziedzinie fotografii natychmiastowej. Wśród flagowych produktów marki instax znajdują się między innymi mini 11, mini 40, drukarka mini Link, mini LiPlay, SQUARE SQ1, SQ20, WIDE 300 i drukarka Link WIDE. www.instax.com

O FUJIFILM Europe GmbH

Fujifilm posiada ponad 50 spółek zależnych i oddziałów w Europie, które zatrudniają około 4.500 pracowników w obszarach badań i rozwoju, produkcji, sprzedaży i usług. Spółka FUJIFILM Europe GmbH z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech, funkcjonuje jako strategiczna siedziba firmy w Europie. Działalność spółek grupy kapitałowej Fujifilm na kontynencie europejskim obejmuje wiele branż gospodarki, w tym medycynę i ochronę zdrowia, biofarmaceutykę, materiały elektroniczne, produkty przemysłowe, przemysł chemiczny, systemy graficzne, urządzenia optyczne, przechowywanie danych i wszystkie aspekty fotografii. W ciągu ostatnich dwóch dekad firma zintensyfikowała działania w obszarze ochrony zdrowia, od diagnostyki po prewencję i rozwiązania terapeutyczne. Obecnie Fujifilm w Europie zapewnia pełne spektrum opieki nad pacjentem, a ponadto prowadzi badania, rozwój i produkcję w zakresie zaawansowanych terapii, terapii genowych i szczepień, jak również dostarcza nośniki do hodowli komórkowych i rozwiązania z zakresu medycyny regeneracyjnych.

Więcej informacji na stronie: fujifilm.com

O FUJIFILM Holdings Corporation

FUJIFILM Holdings Corporation, z siedzibą w Tokio w Japonii, oferuje szeroką gamę najnowocześniejszych rozwiązań dla wielu gałęzi gospodarki na całym świecie. Wykorzystuje przy tym swoją rozległą wiedzę oraz kluczowe technologie opracowane dzięki nieustannemu poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań. Autorskie technologie FUJIFILM wpływają na rozwój szeregu dziedzin, takich jak opieka zdrowotna, systemy graficzne, materiały wysokofunkcjonalne, urządzenia optyczne, obrazowanie cyfrowe i produkty związane z obiegiem dokumentów. Te produkty i usługi wspierane są bogatym dorobkiem firmy w zakresie technologii chemicznych, mechanicznych, optycznych, elektronicznych i związanych z obrazowaniem. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2021 r. firma w skali globalnej osiągnęła przychody w wysokości 16,7 mld euro, przy kursie wymiany euro na poziomie 131,6 jenów. Fujifilm angażuje się w zrównoważone gospodarowanie środowiskiem naturalnym i prowadzi działalność w oparciu o zasady społecznej odpowiedzialności biznesu.

Więcej informacji na stronie: holdings.fujifilm.com

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.