Komunikaty PR

NBS Communications ma nowych wspólników

2023-04-19  |  11:00
Biuro prasowe

Krzysztof Woch oraz Maciej Szczepaniak objęli po 10% udziałów w agencji NBS Communications, dołączając do grona dotychczasowych wspólników – Anny Krajewskiej, założycielki i wiceprezes agencji, oraz Piotra Wojtaszka, prezesa spółki.

Od ponad 30 lat NBS cieszy się zaufaniem i uznaniem klientów, co jest efektem zaangażowania i wytężonej pracy naszego doświadczonego zespołu. Z przyjemnością dzielimy się odpowiedzialnością za firmę z nowymi udziałowcami, którzy jako konsultanci od dekady mają istotny wkład w budowanie rynkowej pozycji NBS. Dzięki tej decyzji będziemy mogli wspólnie rozwijać naszą agencję w kolejnych latach – mówi Anna Krajewska, założycielka i wiceprezes NBS Communications.

Dziękujemy dotychczasowym udziałowcom za zaproszenie do grona wspólników NBS Communications. Dzięki świetnym relacjom w zespole i dużej autonomii w prowadzeniu projektów od dawna czuliśmy, że możemy mieć wpływ na kierunki i tempo rozwoju naszej agencji. Dołączenie do grona wspólników NBS dodatkowo przypieczętowało nasz związek z firmą – dodaje Krzysztof Woch, dyrektor projektów i jeden z dwóch nowych udziałowców NBS Communications.

Krzysztof Woch pracuje w NBS Communications od 2012 roku. Wcześniej był dziennikarzem „Parkietu” i „Rzeczpospolitej”, gdzie pisał o finansach firm i rynku kapitałowym. Odpowiadał również za relacje z mediami i inwestorami w Hydrobudowie Polska. W NBS kieruje projektami związanymi z komunikacją i promocją ofert publicznych akcji i obligacji, procesów fuzji i przejęć, wezwań na akcje, a także doradza zarządom spółek notowanych na GPW w zakresie relacji inwestorskich.

Maciej Szczepaniak jest związany z NBS Communications od 2013 roku. Zanim dołączył do agencji, był producentem i wydawcą w biznesowej telewizji TVN CNBC, a wcześniej także dziennikarzem prasy motoryzacyjnej i branżowej. W NBS prowadzi projekty związane z komunikacją korporacyjną, wspiera relacje inwestorskie spółek notowanych na GPW, tworzy kampanie informacyjne dla publicznych ofert akcji i obligacji, odpowiada również za produkcje wideo tworzone dla klientów agencji.

Anna Krajewska posiada obecnie 48,6% udziałów w NBS Communications, Piotr Wojtaszek – 31,4%, a Krzysztof Woch i Maciej Szczepaniak – po 10%.

 


NBS Communications jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji public relations w Polsce, działa nieprzerwanie od 1990 roku. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, PR finansowym i relacjach inwestorskich. Wspiera klientów z wielu sektorów gospodarki, niezależnie od skali ich działalności – od międzynarodowych korporacji, przez spółki giełdowe, po mniejsze firmy prywatne. Zespół agencji tworzą doświadczeni specjaliści, często z bogatym doświadczeniem w mediach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.