Komunikaty PR

nerd hunters zwycięzcą konkursu Wygraj pop-up store! w Atrium Reduta!

2023-07-19  |  13:00
Biuro prasowe

Mamy zwycięzcę drugiej edycji konkursu Wygraj pop-up store! organizowanego przez G City Europe, właściciela i zarządcę obiektów handlowych w Europie Centralnej. Jest nim marka nerd hunters – znana z unikalnego asortymentu dla geeków i nerdów. W lipcu laureat otworzył salon w warszawskim centrum Atrium Reduta, którego koszty utrzymania przez pół roku przejmie zarządca.

Wygraj pop-up store! to autorski program G City Europe (dawniej Atrium European Real Estate). Jego celem jest wspieranie młodych marek i zwiększanie szans początkujących przedsiębiorców na szybki rozwój. Jego uczestnicy mogą spróbować swoich sił w handlu offline i budowaniu relacji face to face z klientem. Tegoroczny zwycięzca został wyłoniony spośród wielu kandydatów oferujących różny asortyment. Uznanie jury zdobył brand nerd hunters, dostarczający produkty dla geeków i kolekcjonerów. Laureat konkursu otrzymał wykończony, przygotowany do prowadzenia działalności lokal, w centrum handlowym w Warszawie – Atrium Reduta. Dodatkowe korzyści to zwolnienie z opłat czynszowych przez okres 6 miesięcy oraz wsparcie reklamowe i marketingowe.

nerd hunters to bardzo ciekawy i unikatowy koncept, skierowany do młodego pokolenia. Marka przedstawiła bardzo dobrze przemyślaną wizję zagospodarowania pop up store, a jej twórcy prezentują dobre wyczucie trendów i doskonałą znajomość swojej grupy docelowej – mówi Paweł Michałowski, dyrektor Atrium Reduta i dodaje – Markę tworzy zespół młodych, kreatywnych osób, z pasją rozwijających swoją ofertę dla geeków, kolekcjonerów i fanów popkultury. Dzięki konkursowi brand zyska możliwość sprawdzenia się w handlu stacjonarnym, a także zaprezentowania swojej unikalnej oferty szerszej grupie odbiorców. Z kolei my jako centrum mamy możliwość wzbogacenia naszego portfolio o nowy, niestandardowy koncept, którego nie ma żadna inna galeria na rynku warszawskim. Wydaje nam się, że może być to ciekawa propozycja dla Klientów i ciekawe doświadczenie dla marki.

– Kiedy tworzyliśmy nerd hunters, marzyliśmy o stworzeniu czegoś wielkiego. Zaczynaliśmy od internetu, ale zawsze mieliśmy wizję skoku poza ekran. Dzięki zwycięstwu w konkursie Wygraj pop-up store!, nasze nerdowskie fantazje stają się rzeczywistością. Teraz nasz sklep zyska realne drzwi, gdzie każdy, niezależnie od wieku, znajdzie coś dla siebie, od plecaków i figurek, po prezentowe boxy – mówi Amadeusz Giblak współzałożyciel nerd hunters.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni

Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.

Polityka

Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.

Infrastruktura

Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.