nerd hunters zwycięzcą konkursu Wygraj pop-up store! w Atrium Reduta!
Mamy zwycięzcę drugiej edycji konkursu Wygraj pop-up store! organizowanego przez G City Europe, właściciela i zarządcę obiektów handlowych w Europie Centralnej. Jest nim marka nerd hunters – znana z unikalnego asortymentu dla geeków i nerdów. W lipcu laureat otworzył salon w warszawskim centrum Atrium Reduta, którego koszty utrzymania przez pół roku przejmie zarządca.
Wygraj pop-up store! to autorski program G City Europe (dawniej Atrium European Real Estate). Jego celem jest wspieranie młodych marek i zwiększanie szans początkujących przedsiębiorców na szybki rozwój. Jego uczestnicy mogą spróbować swoich sił w handlu offline i budowaniu relacji face to face z klientem. Tegoroczny zwycięzca został wyłoniony spośród wielu kandydatów oferujących różny asortyment. Uznanie jury zdobył brand nerd hunters, dostarczający produkty dla geeków i kolekcjonerów. Laureat konkursu otrzymał wykończony, przygotowany do prowadzenia działalności lokal, w centrum handlowym w Warszawie – Atrium Reduta. Dodatkowe korzyści to zwolnienie z opłat czynszowych przez okres 6 miesięcy oraz wsparcie reklamowe i marketingowe.
– nerd hunters to bardzo ciekawy i unikatowy koncept, skierowany do młodego pokolenia. Marka przedstawiła bardzo dobrze przemyślaną wizję zagospodarowania pop up store, a jej twórcy prezentują dobre wyczucie trendów i doskonałą znajomość swojej grupy docelowej – mówi Paweł Michałowski, dyrektor Atrium Reduta i dodaje – Markę tworzy zespół młodych, kreatywnych osób, z pasją rozwijających swoją ofertę dla geeków, kolekcjonerów i fanów popkultury. Dzięki konkursowi brand zyska możliwość sprawdzenia się w handlu stacjonarnym, a także zaprezentowania swojej unikalnej oferty szerszej grupie odbiorców. Z kolei my jako centrum mamy możliwość wzbogacenia naszego portfolio o nowy, niestandardowy koncept, którego nie ma żadna inna galeria na rynku warszawskim. Wydaje nam się, że może być to ciekawa propozycja dla Klientów i ciekawe doświadczenie dla marki.
– Kiedy tworzyliśmy nerd hunters, marzyliśmy o stworzeniu czegoś wielkiego. Zaczynaliśmy od internetu, ale zawsze mieliśmy wizję skoku poza ekran. Dzięki zwycięstwu w konkursie Wygraj pop-up store!, nasze nerdowskie fantazje stają się rzeczywistością. Teraz nasz sklep zyska realne drzwi, gdzie każdy, niezależnie od wieku, znajdzie coś dla siebie, od plecaków i figurek, po prezentowe boxy – mówi Amadeusz Giblak współzałożyciel nerd hunters.

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.