Nest! Bank przeniósł Contact Center do chmury AWS
FleishmanHillard
ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
karol.czyzewski|fleishmaneurope.com| |karol.czyzewski|fleishmaneurope.com
601 750 060
www.fleishmanhillard.pl
Contact Center w Nest Banku działa już na chmurze AWS w oparciu o usługę Amazon Connect. – Postawiliśmy na jedno z najbezpieczniejszych i najnowocześniejszych rozwiązań chmurowych na świecie, które pomoże nam w realizowaniu naszej strategii innowacji – mówi Karolina Mitraszewska, wiceprezeska Nest Banku.
Nest Bank jako pierwszy w polskim sektorze bankowym i finansowym wykorzystuje rozwiązanie Amazon Connect – usługę dostępną w Amazon Web Services (AWS). To jedno z najszybciej rozwijających się i najbezpieczniejszych rozwiązań chmurowych na świecie. - Przenoszenie i wdrażanie nowych procesów w chmurze jest jednym z filarów strategii Nest Banku – mówi Karolina Mitraszewska, wiceprezeska Nest Banku. – Konsekwentnie działamy w tym kierunku, aby zadbać o najlepsze doświadczenie dla klienta oraz zapewnić najnowocześniejsze narzędzia pracy wewnątrz organizacji – dodaje.
Jakie są zalety wdrożenia Contact Center w chmurze AWS?
Dzięki nowemu rozwiązaniu klienci mogą skorzystać z nowych metod autoryzacji jak np. weryfikacja PUSHem jeszcze przed połączeniem z konsultantem, a także – w ramach self- service – automatycznie blokować i odblokowywać kanały bankowości. Rozwiązanie pozwala jednostkom biznesowym na samodzielne konfigurowanie drzewa IVR (również w wersji text-to-speech). Chmura AWS jest do tego skalowalna, a co za tym idzie przygotowana na zwiększoną częstotliwość kontaktów ze strony klientów.
Wielokanałowość nowoczesnej bankowości
- Wszystkie zmiany, które wprowadzamy w Nest!, mają na celu poprawę doświadczenia klienta. Chcemy, aby było ono jak najlepsze, bez względu na sposób komunikacji z nami – czy to przez infolinię, maila, odwiedzając oddział czy korzystając z wirtualnego asystenta. Chcemy umożliwić klientom szybki dostęp do potrzebnych informacji i zapewnić doskonałą obsługę we wszystkich kanałach komunikacyjnych przy zachowaniu priorytetu dla banku jakim jest bezpieczeństwo danych i ochrona prywatności klientów. Dzięki temu bankowanie staje się bardziej wygodne. Wspierani przez rozwijającą się dynamicznie chmurę AWS, będziemy mogli oferować klientom jeszcze lepsze sposoby kontaktu – mówi Karolina Mitraszewska, wiceprezeska Nest Banku.
Amazon Connect istnieje od 2017 roku i jako narzędzie dla Contact Center oparte o chmurę jest wykorzystywane przez ponad 3 000 firm na całym świecie. Gwarantuje najwyższe bezpieczeństwo danych i jakość połączeń. Nest Bank korzysta z tego rozwiązania jako pierwszy w polskim sektorze bankowym i finansowym.
- Cieszymy się, że Nest Bank zdecydował się na wdrożenie Amazon Connect, naszego zaawansowanego, opartego na chmurze rozwiązania contact center. Amazon Connect oferuje najnowocześniejsze funkcje wykorzystujące sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe, które ułatwia lepszą, bardziej spersonalizowaną obsługę klientów. Dzięki naszym nowym funkcjom Generative AI, w tym Amazon Q, możliwe jest prowadzenie bardziej naturalnych i angażujących rozmów z klientami. Równocześnie Amazon Connect gwarantuje wysoką skalowalność, niezawodność i najwyższy poziom bezpieczeństwa w branży. Chmura AWS zapewni Nest Bankowi elastyczność i możliwości rozwoju ich innowacyjnych usług contact center – mówi Tomasz Stachlewski, CEE Head of Technology w Amazon Web Services.

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.