Nest! Bank przeniósł Contact Center do chmury AWS
FleishmanHillard
ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
karol.czyzewski|fleishmaneurope.com| |karol.czyzewski|fleishmaneurope.com
601 750 060
www.fleishmanhillard.pl
Contact Center w Nest Banku działa już na chmurze AWS w oparciu o usługę Amazon Connect. – Postawiliśmy na jedno z najbezpieczniejszych i najnowocześniejszych rozwiązań chmurowych na świecie, które pomoże nam w realizowaniu naszej strategii innowacji – mówi Karolina Mitraszewska, wiceprezeska Nest Banku.
Nest Bank jako pierwszy w polskim sektorze bankowym i finansowym wykorzystuje rozwiązanie Amazon Connect – usługę dostępną w Amazon Web Services (AWS). To jedno z najszybciej rozwijających się i najbezpieczniejszych rozwiązań chmurowych na świecie. - Przenoszenie i wdrażanie nowych procesów w chmurze jest jednym z filarów strategii Nest Banku – mówi Karolina Mitraszewska, wiceprezeska Nest Banku. – Konsekwentnie działamy w tym kierunku, aby zadbać o najlepsze doświadczenie dla klienta oraz zapewnić najnowocześniejsze narzędzia pracy wewnątrz organizacji – dodaje.
Jakie są zalety wdrożenia Contact Center w chmurze AWS?
Dzięki nowemu rozwiązaniu klienci mogą skorzystać z nowych metod autoryzacji jak np. weryfikacja PUSHem jeszcze przed połączeniem z konsultantem, a także – w ramach self- service – automatycznie blokować i odblokowywać kanały bankowości. Rozwiązanie pozwala jednostkom biznesowym na samodzielne konfigurowanie drzewa IVR (również w wersji text-to-speech). Chmura AWS jest do tego skalowalna, a co za tym idzie przygotowana na zwiększoną częstotliwość kontaktów ze strony klientów.
Wielokanałowość nowoczesnej bankowości
- Wszystkie zmiany, które wprowadzamy w Nest!, mają na celu poprawę doświadczenia klienta. Chcemy, aby było ono jak najlepsze, bez względu na sposób komunikacji z nami – czy to przez infolinię, maila, odwiedzając oddział czy korzystając z wirtualnego asystenta. Chcemy umożliwić klientom szybki dostęp do potrzebnych informacji i zapewnić doskonałą obsługę we wszystkich kanałach komunikacyjnych przy zachowaniu priorytetu dla banku jakim jest bezpieczeństwo danych i ochrona prywatności klientów. Dzięki temu bankowanie staje się bardziej wygodne. Wspierani przez rozwijającą się dynamicznie chmurę AWS, będziemy mogli oferować klientom jeszcze lepsze sposoby kontaktu – mówi Karolina Mitraszewska, wiceprezeska Nest Banku.
Amazon Connect istnieje od 2017 roku i jako narzędzie dla Contact Center oparte o chmurę jest wykorzystywane przez ponad 3 000 firm na całym świecie. Gwarantuje najwyższe bezpieczeństwo danych i jakość połączeń. Nest Bank korzysta z tego rozwiązania jako pierwszy w polskim sektorze bankowym i finansowym.
- Cieszymy się, że Nest Bank zdecydował się na wdrożenie Amazon Connect, naszego zaawansowanego, opartego na chmurze rozwiązania contact center. Amazon Connect oferuje najnowocześniejsze funkcje wykorzystujące sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe, które ułatwia lepszą, bardziej spersonalizowaną obsługę klientów. Dzięki naszym nowym funkcjom Generative AI, w tym Amazon Q, możliwe jest prowadzenie bardziej naturalnych i angażujących rozmów z klientami. Równocześnie Amazon Connect gwarantuje wysoką skalowalność, niezawodność i najwyższy poziom bezpieczeństwa w branży. Chmura AWS zapewni Nest Bankowi elastyczność i możliwości rozwoju ich innowacyjnych usług contact center – mówi Tomasz Stachlewski, CEE Head of Technology w Amazon Web Services.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.