Nest! Bank przeniósł Contact Center do chmury AWS
FleishmanHillard
ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
karol.czyzewski|fleishmaneurope.com| |karol.czyzewski|fleishmaneurope.com
601 750 060
www.fleishmanhillard.pl
Contact Center w Nest Banku działa już na chmurze AWS w oparciu o usługę Amazon Connect. – Postawiliśmy na jedno z najbezpieczniejszych i najnowocześniejszych rozwiązań chmurowych na świecie, które pomoże nam w realizowaniu naszej strategii innowacji – mówi Karolina Mitraszewska, wiceprezeska Nest Banku.
Nest Bank jako pierwszy w polskim sektorze bankowym i finansowym wykorzystuje rozwiązanie Amazon Connect – usługę dostępną w Amazon Web Services (AWS). To jedno z najszybciej rozwijających się i najbezpieczniejszych rozwiązań chmurowych na świecie. - Przenoszenie i wdrażanie nowych procesów w chmurze jest jednym z filarów strategii Nest Banku – mówi Karolina Mitraszewska, wiceprezeska Nest Banku. – Konsekwentnie działamy w tym kierunku, aby zadbać o najlepsze doświadczenie dla klienta oraz zapewnić najnowocześniejsze narzędzia pracy wewnątrz organizacji – dodaje.
Jakie są zalety wdrożenia Contact Center w chmurze AWS?
Dzięki nowemu rozwiązaniu klienci mogą skorzystać z nowych metod autoryzacji jak np. weryfikacja PUSHem jeszcze przed połączeniem z konsultantem, a także – w ramach self- service – automatycznie blokować i odblokowywać kanały bankowości. Rozwiązanie pozwala jednostkom biznesowym na samodzielne konfigurowanie drzewa IVR (również w wersji text-to-speech). Chmura AWS jest do tego skalowalna, a co za tym idzie przygotowana na zwiększoną częstotliwość kontaktów ze strony klientów.
Wielokanałowość nowoczesnej bankowości
- Wszystkie zmiany, które wprowadzamy w Nest!, mają na celu poprawę doświadczenia klienta. Chcemy, aby było ono jak najlepsze, bez względu na sposób komunikacji z nami – czy to przez infolinię, maila, odwiedzając oddział czy korzystając z wirtualnego asystenta. Chcemy umożliwić klientom szybki dostęp do potrzebnych informacji i zapewnić doskonałą obsługę we wszystkich kanałach komunikacyjnych przy zachowaniu priorytetu dla banku jakim jest bezpieczeństwo danych i ochrona prywatności klientów. Dzięki temu bankowanie staje się bardziej wygodne. Wspierani przez rozwijającą się dynamicznie chmurę AWS, będziemy mogli oferować klientom jeszcze lepsze sposoby kontaktu – mówi Karolina Mitraszewska, wiceprezeska Nest Banku.
Amazon Connect istnieje od 2017 roku i jako narzędzie dla Contact Center oparte o chmurę jest wykorzystywane przez ponad 3 000 firm na całym świecie. Gwarantuje najwyższe bezpieczeństwo danych i jakość połączeń. Nest Bank korzysta z tego rozwiązania jako pierwszy w polskim sektorze bankowym i finansowym.
- Cieszymy się, że Nest Bank zdecydował się na wdrożenie Amazon Connect, naszego zaawansowanego, opartego na chmurze rozwiązania contact center. Amazon Connect oferuje najnowocześniejsze funkcje wykorzystujące sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe, które ułatwia lepszą, bardziej spersonalizowaną obsługę klientów. Dzięki naszym nowym funkcjom Generative AI, w tym Amazon Q, możliwe jest prowadzenie bardziej naturalnych i angażujących rozmów z klientami. Równocześnie Amazon Connect gwarantuje wysoką skalowalność, niezawodność i najwyższy poziom bezpieczeństwa w branży. Chmura AWS zapewni Nest Bankowi elastyczność i możliwości rozwoju ich innowacyjnych usług contact center – mówi Tomasz Stachlewski, CEE Head of Technology w Amazon Web Services.
![Hisense TV w czołówce światowego rynku telewizorów w Q1 2024 r. Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1391634307,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Hisense TV w czołówce światowego rynku telewizorów w Q1 2024 r.
![Światło, które dba o emocje i dobre samopoczucie](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_17101402,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Światło, które dba o emocje i dobre samopoczucie
![Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1063317197,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Prawo
![](https://www.newseria.pl/files/11111/warszawa6,w_274,_small.jpg)
Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym
O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.
Handel
Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ige-azja-foto,w_133,r_png,_small.png)
Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.
Problemy społeczne
Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków
![](https://www.newseria.pl/files/11111/zdrowie-ukraincy-foto,w_133,r_png,_small.png)
Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.