Nestlé wprowadza wegański falafel z kolendrą – nowość marki Garden Gourmet
Nestlé wprowadza wegański falafel z kolendrą – orientalna nowość marki Garden Gourmet
Wegański falafel doprawiony mieszanką aromatycznych przypraw to nowa propozycja Nestlé dla wszystkich miłośników pożywnych i smacznych posiłków - w tym wegan, wegetarian i fleksitarian.
Wegański falafel Garden Gourmet już od pierwszego kęsa przenosi w świat orientalnych smaków kuchni roślinnej. Te zachęcające do natychmiastowego spróbowania pulpeciki są doskonałym pomysłem na urozmaicenie domowego menu. Można je podać w szybki i łatwy sposób, a dodatkowo doskonale komponują się z dodatkami - chlebkiem pita, sałatką lub sosami. To pierwsza oparta na białku z ciecierzycy propozycja marki Garden Gourmet.
Wegański falafel to prosty sposób na niezbędną porcję warzyw na talerzu - i doskonałe źródło błonnika. Natomiast białko z ciecierzycy dostarcza niezbędnych aminokwasów egzogennych: czyli takich, które człowiek może pozyskiwać wyłącznie z pożywienia, ponieważ nasz organizm ich nie wytwarza. W recepturze zastosowano cukinię oraz cebulę, a całość wzbogacono nutą przypraw – w tym pobudzającą apetyt aromatyczną kolendrą.
– Jesteśmy przekonani, że wyśmienity falafel z kolendrą trafi na stoły zarówno smakoszy, jak i osób, dla których istotna jest dbałość o środowisko oraz dobrostan zwierząt – mówi Bartosz Dmowski, CEE Business Development Manager Garden Gourmet. – Garden Gourmet trafnie odczytuje trendy konsumenckie i na nie odpowiada – najlepszym dowodem jest wzrost sprzedaży produktu o ponad 700 proc. rok do roku. Dlatego zwiększamy dostępność dań marki Garden Gourmet: teraz oferowane są w stałej sprzedaży w sklepach sieci Carrefour.
W portfolio Garden Gourmet znajdują się produkty wegetariańskie i wegańskie oparte o białko sojowe (od teraz – również białko z ciecierzycy) oraz specjalnie dobrane kompozycje innych składników roślinnych, a także przypraw i ziół. W Polsce, obok nowego Wegańskiego Falafela, dostępne są Klopsiki Warzywne, Fileciki Roślinne, Sensational Burger, Sensational Mielone, Nuggetsy Roślinne, Grillowany Filet Roślinny, Sznycel Roślinny, Klopsiki Roślinne, Burger Roślinny. Więcej informacji (wraz z przepisami) można znaleźć na stronie https://www.gardengourmet.pl/
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.
Kontakt: |
|
|
| ||
|
|
| |||
Agnieszka Bieńko Tel.: +48 600 040 315 agnieszka.bienko@pl.nestle.com

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Możliwość pozyskiwania danych z ZUS i prowadzenia zdalnych kontroli. Państwową Inspekcję Pracy czeka szereg zmian
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter na bardziej doradczy, informacyjny i edukacyjny – wskazuje Główny Inspektor Pracy. Ta zmiana odpowiada na potrzeby procesu deregulacji prowadzonego przez rząd, który zresztą w pierwszym pakiecie uwzględnił ograniczenie liczby kontroli i ich czasu. Jednocześnie trwają prace nad wzmocnieniem PIP w ramach kamieni milowych przewidzianych w Krajowym Planie Odbudowy, w tym nadaniu jej uprawnień do przekształcania pozornych umów cywilnoprawnych w umowy o pracę.
Prawo
Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego

Sektor MŚP stanowi 99 proc. firm w Polsce i odpowiada za prawie połowę polskiego PKB. Dlatego od jego rozwoju w dużej mierze uzależniony jest wzrost gospodarczy. Ekonomiści wskazują jednak, że poziom inwestycji jest zbyt niski, by budować silne podstawy rozwoju. Jak wskazuje Rzecznik MŚP, przedsiębiorcy liczą na lepszy dostęp do finansowania bankowego. Chodzi nie tylko o wsparcie inwestycji w kraju, lecz również w ekspansji zagranicznej.
Farmacja
E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.