Nie trać energii na szukanie informacji - funkcjonalne zmiany na www.stoen.pl
Przejrzystość, intuicyjność i dostępność usług online, które zapewniają szybkie, proste załatwianie spraw oraz wyszukiwanie informacji bez zbędnego tracenia energii – takie funkcjonalności zapewnia nowa strona internetowa Stoen Operator. Stołeczny Operator Systemu Dystrybucyjnego kontynuuje proces wdrażania szeregu udogodnień dla obecnych i przyszłych odbiorców swoich usług. Zmiany to także kolejny krok na drodze do pełnej digitalizacji spółki.
W trosce o wygodę klientów Stoen Operator przebudował i odświeżył swoją stronę internetową w taki sposób, aby poruszanie się po niej było łatwiejsze. Ponadto odwiedzający mogą skorzystać z nowych zakładek, które umożliwiają szybkie wyszukiwanie potrzebnych informacji i załatwienie formalności związanych z kontem klienta. Pozwolą one również usprawnić proces zmiany warunków umowy dystrybucyjnej czy przyłączeniowej.
- Nowa strona www.stoen.pl jest przede wszystkim prosta i intuicyjna w obsłudze. Ostatnie wdrożone zmiany to zwieńczenie kompleksowych prac nad przebudową witryny. To także nasz kolejny krok w stronę jeszcze lepszej obsługi klienta oraz cyfryzacji Stoen Operator we wszystkich obszarach – mówi Karolina Świetlik-Przywała odpowiedzialna za rozwój strony www spółki.
Podręczna i przejrzysta
W witrynie internetowej stołecznego OSD pojawił się odświeżony układ, który jest nowoczesny i przyjazny w nawigacji dla użytkowników. Informacje zostały ułożone w bardziej intuicyjny sposób i rozmieszczone w nowych podstronach.
Zakładka „Faktury i sposoby płatności" to miejsce, gdzie klient znajdzie wszystko, co musi wiedzieć o rozliczeniach oraz fakturze. Sekcja „Mikroinstalacje" zawiera najważniejsze informacje dla osób korzystających z fotowoltaiki. Można w niej zapoznać się z zaletami montażu paneli fotowoltaicznych, cennymi wskazówkami i poradami dotyczącymi korzystania z instalacji, jak również informacjami o tym, jak przyłączyć i skonfigurować mikroinstalację, aby zwiększyć jej efektywność i przeciwdziałać wyłączeniom. Dzięki podstronie „Kontakt" każdy klient - indywidualny, biznesowy czy przedsiębiorstwo obrotu energią - szybko znajdzie potrzebne dane kontaktowe. Pojawiła się także nowa zakładka „Informacje o eBOK", gdzie zgromadzone są informacje dotyczące założenia konta oraz funkcjonalności dostępnych w elektronicznym Biurze Obsługi Klientów. Wszelkie informacje dla klientów dotyczące zmian w ich umowach ze spółką, są dostępne w sekcji „Chcę zmienić warunki umowy dystrybucyjnej".
Wprowadzone zmiany to kontynuacja prac nad stroną, które miały miejsce w ostatnim czasie. Objęły one m.in. zakładkę „Inteligentne Liczniki”, w której odbiorcy usług Stoen Operator mogą przeczytać o trwającym w całej Polsce obowiązkowym programie wymiany opomiarowania na liczniki zdalnego odczytu, czy sekcję „Kariera”, uzupełnioną o nowe informacje dotyczące pracy dla elektromonterów i programu stażowego „Z energią na start”.
Stoen Operator nie poprzestaje na wprowadzonych nowościach i planuje dalsze usprawnienia na stronie. W najbliższym czasie zmieniona zostanie nawigacja strony w menu głównym. Ponadto pojawi się nowa wersja zakładki „Dokumenty”, w której klientowi łatwiej będzie odszukać potrzebny dokument dzięki wyszukiwarce i uproszczonemu podziałowi tematycznemu. Operator planuje także m.in. dodanie nowej zakładki „Biuro prasowe”, czy sekcji dotyczącej zmian strony umowy dystrybucyjnej.

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

BCC: Energetyka, podsumowanie roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Autostrada A4 może być rozbudowana o trzeci pas ruchu szybciej niż planowano. Jej zarządca proponuje niezwłoczne rozpoczęcie prac
O przyspieszenie prac związanych z rozbudową A4 na odcinku Kraków – Katowice o trzeci pas ruchu apeluje spółka Stalexport Autostrady do przedstawicieli strony publicznej. Według zarządcy autostrady projektowanie mogłoby się zacząć niezwłocznie, co znacząco skróciłoby czas realizacji całego przedsięwzięcia. W innym wypadku już za dwa lata użytkownicy trasy będą musieli mierzyć się z problemem korków.
Prawo
Tylko co piąty nakaz powrotu migranta do kraju pochodzenia jest realizowany. UE chce wprowadzić nowe skuteczne procedury

Obecnie w Unii Europejskiej obowiązuje 27 różnych systemów odsyłania migrantów. W efekcie tylko co piąty nakaz powrotu jest faktycznie realizowany. Komisja Europejska zaproponowała wspólny europejski system powrotów, który ma na celu szybsze, prostsze i skuteczniejsze procedury. Nowe przepisy uzupełnią pakt o migracji i azylu przyjęty w zeszłym roku. – Nie rozwiązuje to jednak wszystkich problemów. Konieczna jest restrykcyjna kontrola i wsparcie krajów, żeby zapobiec dalszej migracji – ocenia europoseł Arkadiusz Mularczyk.
Handel
Rekordowy eksport polskiej żywności. Koszty produkcji będą jednak rosły z powodu zmieniających się norm wraz z wprowadzaniem Zielonego Ładu

W 2024 roku eksport polskich produktów i przetworów rolno-spożywczych wzrósł w porównaniu z rokiem poprzednim do rekordowej wartości w euro. Pozytywną dynamikę odnotował handel zarówno z krajami Unii, jak i spoza wspólnoty. Dalsze sukcesy polskich eksporterów będą zależały m.in. od zwiększania udziału produktów wysokoprzetworzonych w zagranicznej sprzedaży. Wszystko zależeć jednak będzie od popytu i międzynarodowych regulacji.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.