Komunikaty PR

Nie trzeba się bać pracowników z niepełnosprawnością!

2021-04-22  |  12:48
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Koszyczek
Agencja Face It!

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl

Mają jedynie o jedno doświadczenie życiowe więcej na koncie, a poza tym dokładnie takie potrzeby jak wszyscy – chcą żyć samodzielnie, zarabiać na swoje utrzymanie, kochać i być kochani.  

 

Teraz praca zdalna daje im szansę na znalezienie pracy ich marzeń. Pomimo pandemii widać więc szansę i nadzieję dla tych, którzy chcą być aktywni pomimo swojej niepełnosprawności.   

 

Trwa kampania PRACODAWCA Z SERCEM, której eksperci zachęcają wszystkich pracodawców,
by zatrudnili choć jedną osobę z niepełnosprawnością do swojego zespołu – można skorzystać ze wsparcia we wdrożeniu nowych pracowników oraz bazy pracowników firmy BPO Network, pomysłodawcy akcji. Uwaga! Każdy pracodawca, który zatrudni osobę z niepełnosprawnością może liczyć na wyróżnienie specjalnym e-medalem i uzyskaniem tytułu Pracodawcy z Sercem a pod koniec pierwszej edycji akcji wziąć udział w uroczystej gali wręczenia odznaczeń. W zdalnej formule niepełnosprawność pracowników jest na drugim planie – podkreśla Joanna Olszewska z BPO Network, pomysłodawczyni akcji Pracodawca z Sercem. Każdy pracodawca może też bez trudu przejść formalności związane z zatrudnieniem i wdrożeniem takich kandydatów do pracy – tu służymy konsultacją. Korzyści są wielowymiarowe – nie tylko zyskujemy pracowników, którzy po prostu doceniają daną im pracę i angażują się w zlecane zadania, ale też pomagamy ludziom i tworzymy bardziej przyjazny świat, w którym jest miejsc dla wszystkich!

 

10 powodów, dla których nie należy się bać pracowników z niepełnosprawnością:

 

  1. Są wykształceni – wiele szkół i uczelni umożliwia naukę w trybie zdalnym – osoby                                       z niepełnosprawnością chętnie korzystają z tego rozwiązania.
  2. Są chętni do pracy i przebywania wśród ludzi -  tak, jak inni mają potrzebę bycia zauważonym, potrzebnym i docenionym.
  3. Są mocni i łatwo się nie poddają – mając za sobą doświadczenie np. wypadku, lub funkcjonując z niepełnosprawnością od urodzenia nauczyli się, że trzeba sobie radzić również w trudnych sytuacjach.
  4. Muszą się utrzymać – potrzebują pracy, by żyć – tak samo jak wszyscy.
  5. Są lojalni – nie skaczą z kwiatka na kwiatek w poszukiwaniu idealnych miejsc – korzystają
    z szansy, jaką daje im pracodawca i chcą rozwijać się w strukturach jednej firmy.
  6. Są komunikatywni – informują o swoich możliwościach i oczekiwaniach – tego nauczyło ich życie.
  7. Są efektywni – pracują o godzinę krócej niż pełnoetatowi pracownicy, ale nie zmienia to faktu, że mogą wykonywać daną pracę efektywnie.
  8. Naprawdę doceniają fakt, że mają pracę.
  9. Cieszą się z małych rzeczy, motywując do zmiany perspektywy i spojrzenia na świat wielu osób.
  10. Stanowią inspirację i wzmacniają zespół poprzez swoje aktywne i pozytywne podejście do życia.

 

Nie bójmy się i zatrudniajmy osoby z niepełnosprawnością! Więcej na: www.pracodawcazsercem.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It!
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani? Biuro prasowe
2025-05-21 | 08:00

Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani?

Aż 67% pracowników sezonowych to kobiety – wbrew stereotypom o „męskiej pracy fizycznej”. Drugą największą grupę stanowią osoby w wieku 18-24 lata –
Praca Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje
2025-04-30 | 06:00

Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje

Wyniki badania płacowego Mercer Total Remuneration Survey (TRS) 2024 dostarczają cennych informacji na temat aktualnych zmian na rynku wynagrodzeń w Polsce. W 2024 roku zauważono kilka
Praca Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie
2025-04-17 | 13:00

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Debatą byłych ministrów pracy zakończyło się premierowe EFNI Wiosna zorganizowane przez Konfederację Lewiatan pod hasłem „Przyszłość pracy, praca przyszłości”.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.