Niebawem poznamy wyniki 8 edycji badania Marka Godna Zaufania
Attention Marketing
ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/
Zrozumienie potrzeb klienta to klucz do zbudowania marki godnej zaufania. Komu to się udało? Którym brandom polscy przedsiębiorcy w 2023 roku ufają najbardziej? W tegorocznej edycji projektu wyróżnione zostaną firmy w aż 25 nowych kategoriach.
Wyniki badania Marka Godna Zaufania 2022 zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali 30 maja 2023 r., która odbędzie się w Hotelu Polonia Palace o godz. 18.00.
– Tytuł Marka Godna Zaufania przyznajemy już po raz ósmy. Choć tak naprawdę słowo „przyznajemy” jest niewłaściwe. Bo to przecież nie redakcja wskazuje zwycięzców! Robią to polscy przedsiębiorcy w ogólnopolskim głosowaniu – mówi Grzegorz Sadowski, redaktor naczelny „My Company Polska”. – To na co my, jako redakcja, mamy wpływ to pytanie, jakie zadajemy przedsiębiorcom. Innymi słowy – kategorie, w których ścigają się polskie marki. Wszystkie 25 tegorocznych kategorii jest nowych. Dlaczego zdecydowaliśmy się na tak dużą rewolucję? Zależało nam, by nasz ranking odpowiadał na wyzwania, którym muszą sprostać dzisiejsze firmy – wyjaśnia Grzegorz Sadowski.
Tegoroczne badanie Marka Godna Zaufania zostało zrealizowane i przeprowadzone przez Instytut Badawczy Kantar Polska S.A. na zlecenie wydawcy miesięcznika „My Company Polska”. Mechanizm jest prosty – poprosiliśmy czytelników i prenumeratorów „My Company Polska”, uczestników szkoleń i konferencji My Company Polska, przedstawicieli kadry zarządzającej, specjalistów i właścicieli firm, by spontanicznie wymienili markę, której ufają. W każdej kategorii można było wskazać tylko jedną. Dzięki ich głosom wyłoniliśmy tych, którzy zasługują na tytuł Marka Godna Zaufania.
Szczegóły projektu zostaną opublikowane w miesięczniku „My Company Polska” (nr 6/2023), który ukaże się 31 maja 2023 r., a więcej o badaniu, kategoriach i jego poprzednich edycjach przeczytacie na stronie: www.markagodnazaufania.pl
Partnerem projektu Marka Godna Zaufania jest PKN Orlen, a partnerem wspierającym Attention Marketing.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy chcą uproszczenia kontroli celno-skarbowych i podatkowych. Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami
Poprawa relacji z fiskusem i urzędnikami przeprowadzającymi kontrole to jeden z najczęściej podnoszonych postulatów przez przedsiębiorców. W ramach deregulacji prowadzonej przez rząd domagają się oni większej współpracy i otwartości na wyjaśnienia ze strony organów podatkowych, jasnej interpretacji przepisów, partnerskiego traktowania oraz skrócenia procesu przedawnienia. Te zmiany mogłyby poprawić atmosferę i klimat dyskusji między przedsiębiorcami a rządem.
Bankowość
Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).
Handel
E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.