Niebawem poznamy wyniki 8 edycji badania Marka Godna Zaufania
Attention Marketing
ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/
Zrozumienie potrzeb klienta to klucz do zbudowania marki godnej zaufania. Komu to się udało? Którym brandom polscy przedsiębiorcy w 2023 roku ufają najbardziej? W tegorocznej edycji projektu wyróżnione zostaną firmy w aż 25 nowych kategoriach.
Wyniki badania Marka Godna Zaufania 2022 zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali 30 maja 2023 r., która odbędzie się w Hotelu Polonia Palace o godz. 18.00.
– Tytuł Marka Godna Zaufania przyznajemy już po raz ósmy. Choć tak naprawdę słowo „przyznajemy” jest niewłaściwe. Bo to przecież nie redakcja wskazuje zwycięzców! Robią to polscy przedsiębiorcy w ogólnopolskim głosowaniu – mówi Grzegorz Sadowski, redaktor naczelny „My Company Polska”. – To na co my, jako redakcja, mamy wpływ to pytanie, jakie zadajemy przedsiębiorcom. Innymi słowy – kategorie, w których ścigają się polskie marki. Wszystkie 25 tegorocznych kategorii jest nowych. Dlaczego zdecydowaliśmy się na tak dużą rewolucję? Zależało nam, by nasz ranking odpowiadał na wyzwania, którym muszą sprostać dzisiejsze firmy – wyjaśnia Grzegorz Sadowski.
Tegoroczne badanie Marka Godna Zaufania zostało zrealizowane i przeprowadzone przez Instytut Badawczy Kantar Polska S.A. na zlecenie wydawcy miesięcznika „My Company Polska”. Mechanizm jest prosty – poprosiliśmy czytelników i prenumeratorów „My Company Polska”, uczestników szkoleń i konferencji My Company Polska, przedstawicieli kadry zarządzającej, specjalistów i właścicieli firm, by spontanicznie wymienili markę, której ufają. W każdej kategorii można było wskazać tylko jedną. Dzięki ich głosom wyłoniliśmy tych, którzy zasługują na tytuł Marka Godna Zaufania.
Szczegóły projektu zostaną opublikowane w miesięczniku „My Company Polska” (nr 6/2023), który ukaże się 31 maja 2023 r., a więcej o badaniu, kategoriach i jego poprzednich edycjach przeczytacie na stronie: www.markagodnazaufania.pl
Partnerem projektu Marka Godna Zaufania jest PKN Orlen, a partnerem wspierającym Attention Marketing.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do nadzoru nad pierwszą polską elektrownią jądrową. Kluczową kwestią jest bezpieczeństwo
Trwają przygotowania do budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Zgodnie z harmonogramem przedstawianym przez rząd fizyczna budowa ma ruszyć w 2028 roku, a początek eksploatacji pierwszego bloku planuje się na 2036 rok. Również Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do realizacji zadań związanych z dozorem nad budową, rozruchem i eksploatacją nowej jednostki. Kluczowe są kwestie związane z bezpieczeństwem jądrowym i ochroną radiologiczną obiektu.
Ochrona środowiska
K. Wyszkowski: Porozumienie paryskie to duże osiągnięcie. Odwrót USA tego nie zmieni

Z danych Climate Action Tracker wynika, że do końca lutego br. tylko 18 państw sygnatariuszy porozumienia paryskiego zaktualizowało swoje plany realizacji celów klimatycznych do 2035 roku. Chociaż walka z rosnącymi emisjami CO2 nie postępuje w takim tempie, jakie jest wymagane, to samo porozumienie klimatyczne z Paryża należy uznać za osiągnięcie, które przyniesie efekty. Zdaniem Kamila Wyszkowskiego z UN GCNP nie powinno tego zmienić nawet wycofanie się z niego Stanów Zjednoczonych.
Ochrona środowiska
Konkurs NCBR i Orlenu ma wesprzeć najciekawsze rozwiązania dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. Na ich rozwój trafi blisko 200 mln zł

Niemal 200 mln zł trafi na realizację innowacyjnych projektów dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. NCBR i Orlen w ramach konkursu NEON III chcą znaleźć partnerów wśród instytucji naukowych i technologicznych do działania w trzech obszarach: dekarbonizacji, cyfryzacji i gospodarki obiegu zamkniętego. Nabór wniosków potrwa do 30 czerwca br.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.