Komunikaty PR

Niech każdy dzień będzie świętem zwierząt!

2020-10-01  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania Mars ( 0.05 MB )

Zwierzęta domowe, z którymi dzielimy nasze życie, odwdzięczają się nam bezgraniczną miłością i oddaniem. Dzięki nim  - jak wskazują badania - jesteśmy zdrowsi i szczęśliwsi. Światowy Dzień Zwierząt, który przypada 4 października, to dla opiekunów psów i kotów kolejna okazja, by podziękować swoim pupilom za radość, którą wnoszą do ich życia. Pamiętajmy także o tych zwierzętach, które wciąż czekają na kochające domy.

Opiekunom psów i kotów nie trzeba tłumaczyć, jak wiele dobra zwierzęta wnoszą do ludzkiego życia. W końcu doświadczają tego każdego dnia! Co ciekawe, to co otrzymujemy od naszych ulubieńców, potwierdzają również naukowcy. Istnieją setki badań, które opisują korzyści, jakich doświadczamy dzięki obecności zwierząt w naszych domach. Lepsze samopoczucie, łatwiejsze radzenie sobie ze stresem, większa pewność siebie, mniejsze prawdopodobieństwo nadwagi i otyłości, sprawny układ krążenia, czy mniejsza szansa na alergię to tylko część tego, co dają nam nasi pupile. Dlatego warto odwdzięczać się im każdego dnia - nie tylko od święta -  troską i miłością. Jednak nie wszystkie czworonogi mogą cieszyć się bezpiecznym domem i kochającym opiekunem. Wciąż wiele psów i kotów przebywa w schroniskach dla bezdomnych zwierząt.

4 października, Światowy Dzień Zwierząt może być okazją do zastanowienia się, jak pomóc tym czworonogom, jakie inicjatywy podejmują duże organizacje i w jaki sposób może je wesprzeć każdy z nas. Tworzenie lepszego świata dla zwierząt jest nadrzędnym celem Mars Polska, dlatego poprzez liczne inicjatywy edukacyjne firma dzieli się swoją wiedzą o zdrowym żywieniu i odpowiedzialnej opiece nad zwierzętami. Ta misja łączy Mars z działaniami Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce, które każdego dnia stoi na straży bezpieczeństwa i dobrostanu bezdomnych psów i kotów, stara się znaleźć im ciepłe i troskliwe rodziny oraz edukuje przyszłych opiekunów. W ramach współpracy Mars przekazuje corocznie ok. 300 ton kompletnego i zbilansowanego jedzenia dla zwierząt potrzebującym czworonogom oraz zachęca swoich współpracowników do wolontariatu w schroniskach oraz innych inicjatyw mających na celu wsparcie adopcji psów i kotów.

Od lat, razem z Fundacją Dr Clown, prowadzone są także zajęcia z dogoterapii, w których wzięło udział blisko 5 tysięcy dzieci z 20 polskich szpitali i ośrodków terapeutycznych. Dzięki temu programowi nie tylko dzieci mają szansę na skorzystanie z mocy merdającego ogona, który przywołuje uśmiech na ich twarzach, ale jak pokazują statystyki, zwiększa się także otwartość na obecność zwierząt w przestrzeni publiczej i świadomość roli, jaką odgrywają one w naszym życiu.

Chcemy tworzyć świat, w którym wszystkie zwierzęta są zdrowe, szczęśliwe i mile widziane. Dlatego pragniemy towarzyszyć opiekunom zwierząt każdego dnia i pomagać im odpowiedzialnie troszczyć się o ich pupili. Robimy to poprzez szereg inicjatyw jak np. program weterynaryjny Pedigree Mocni w Zębach czy akcja Ruszajcie po Zdrowie Perfect Fit oraz eksperckie treści edukacyjne zawarte na stronach poszczególnych marek np. Koci Instytut Technologiczny i Akademia Kociąt Whiskas. Co więcej, do tworzenia lepszego świata dla zwierząt zapraszamy także naszych partnerów biznesowych – od lokalnych po ogólnopolskie sieci handlowe, a także e-commerce. – mówi Marzena Ignaczak, Dyrektor ds. Korporacyjnych w Mars Polska.

A jak – nie tylko z okazji Światowego Dnia Zwierząt - każdy z nas może wesprzeć bezdomne psy i koty? Czworonogi ucieszą się ze wspólnego spaceru w dni otwarte organizowane przez schroniska.  Bez wątpienia pomogą darowizny finansowe lub rzeczowe, a także własnoręcznie wykonane zabawki np. szarpak dla psa czy piramidka na kocie przysmaki, które pomogą im zaspokajać naturalne potrzeby behawioralne.


Ponad 85 000 Współpracowników Mars Petcare,, w 55 krajach codziennie tworzy lepszy świat dla zwierząt. Dzięki współpracy z wiodącą instytucją naukową Instytut Nauki o Zwierząt WALTHAM™ zaspokajane są zdrowotne i żywieniowe potrzeby ponad 400 milionów zwierząt domowych, czyli połowy populacji na świecie. Zespół ekspertów z Waltham zapewnia naukowe wsparcie przy tworzeniu portfolio ponad 50 globalnych marek Mars Petcare: PEDIGREE®, WHISKAS®, SHEBA®,  PERFECT FIT™, CESAR®, ROYAL CANIN®, IAMS®, EUKANUBA®. Firma zapewnia także opiekę weterynaryjną poprzez największą na świecie sieć szpitali dla zwierząt, w tym BANFIELD™, BLUE PEARL™, VCA™, LINNAEUS, ANICURA i ANTECH.

 

Mars Petcare należy także do liderów w zakresie wykorzystywania najnowszych technologii do tworzenia lepszego świata dla zwierząt, ich opiekunów oraz lekarzach weterynarii. Do innowacyjnych rozwiązań należy m.in. opatentowana technologia testów genetycznych dla psów (WISDOM PANEL™), system GPS umożliwiający określanie lokalizacji pupila (WHISTLE™), a także programy wspierające start-upy, które podzielają misję Mars Petcare (Leap Accelerator i Companion Fund™).

 

Będąc częścią Mars Incorporated, prywatnej i rodzinnej firmy z ponad stuletnią historią, Mars Petcare posiada unikatową swodobę oraz wolność podejmowania decyzji w dążeniu do stworzenie świata, w którym zwierzęta będą zdrowe, szczęśliwe i mile widziane. Blisko połowa z 130 000 Współpracowników zatrudnionych przez Mars Incorporated w 80 krajach to lekarze weterynarii. Mars Incorporated generuje sprzedaż netto na poziomie przekraczającym 35 mld USD w czterech segmentach biznesowych – Mars Petcare, Mars Wrigley, Mars Food, Mas Edge. Portoflio firmy tworzą jedne z najbardziej uwielbianych marek na świecie: MARS®, M&M’S®, SNICKERS®, TWIX®, gum do żucia i miętusów (ORBIT®, WINTERFRESH®, AIRWAVES®) oraz dań gotowych Ben’s Original™.

Dołącz do Mars Petcare na platformach:  Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram oraz YouTube.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców Biuro prasowe
2024-07-26 | 09:00

Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców

Platforma IdoSell – należąca do firmy IAI, która jest liderem w dostarczaniu technologii dla branży e-commerce – wprowadziła do swojej oferty narzędzie
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-07-25 | 10:30

Popularność marek własnych rośnie - jak na tym nie stracić?

Marki własne mają się w Polsce świetnie, a perspektywy dla ich rozwoju są bardzo optymistyczne. Obecnie udział takich produktów w skali całego rynku spożywczego sięga ponad 22%[1], co przekłada się na 48 mld
Handel in-Store Media Polska dla Flamin Hot i Pepsi w Auchan
2024-07-24 | 20:00

in-Store Media Polska dla Flamin'Hot i Pepsi w Auchan

Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii

30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Infrastruktura

Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja

W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.