Niemal 1000 osób przebadanych w ramach kampanii SuperMenu by Anna Lewandowska
W ramach pierwszej tego typu kampanii w Polsce, catering SuperMenu by Anna Lewandowska we współpracy z platformą uPacjenta przebadał krew już niemal 1000 osób!
Według badania przeprowadzonego na zlecenie SuperMenu wynika, że tylko 29% respondentów bada krew raz w roku, a co czwarty przyznał, że nie wie, czy jego wyniki morfologii, poziomu cukru i cholesterolu są poprawne. Dlaczego tak ważnym jest, aby znać aktualne parametry swojej krwi? Ponieważ mówią nam one nie tylko o ogólnym stanie zdrowia naszego organizmu, ale i o niedoborach składników, które mogą być uzupełnione odpowiednią dietą.
W ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej “Zdrowie bez wymówek!” catering dietetyczny SuperMenu we współpracy z platformą uPacjenta przebadał bezpłatnie już blisko 1000 osób. Pakiet badań obejmuje pełną morfologię, glukozę, lipidogram.
Celem trwającej od końca maja akcji jest zwiększenie świadomości konsumentów na temat kluczowej roli regularnego badania krwi, wpływu diety na poprawę wyników krwi oraz wyrównanie niedoborów składników. Dzięki tej aktywacji marka chce wesprzeć konsumentów w zrobieniu kolejnego kroku w drodze po lepsze samopoczucie i zdrowie.
Kampania została przedłużona do 15 lipca.
Więcej na stronie: www.zdrowiebezwymowek.pl

W ALS konieczna jest szybka diagnostyka genetyczna, aby chorzy z mutacją w genie SOD1 mogli otrzymać przełomowe leczenie

Zdaniem Polaków dostęp do populacyjnych danych medycznych powinni mieć wyłącznie lekarze – wynika z najnowszego raportu PRCN „Polacy o dostępie do danych medycznych”

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.