Niemal 1000 osób przebadanych w ramach kampanii SuperMenu by Anna Lewandowska
W ramach pierwszej tego typu kampanii w Polsce, catering SuperMenu by Anna Lewandowska we współpracy z platformą uPacjenta przebadał krew już niemal 1000 osób!
Według badania przeprowadzonego na zlecenie SuperMenu wynika, że tylko 29% respondentów bada krew raz w roku, a co czwarty przyznał, że nie wie, czy jego wyniki morfologii, poziomu cukru i cholesterolu są poprawne. Dlaczego tak ważnym jest, aby znać aktualne parametry swojej krwi? Ponieważ mówią nam one nie tylko o ogólnym stanie zdrowia naszego organizmu, ale i o niedoborach składników, które mogą być uzupełnione odpowiednią dietą.
W ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej “Zdrowie bez wymówek!” catering dietetyczny SuperMenu we współpracy z platformą uPacjenta przebadał bezpłatnie już blisko 1000 osób. Pakiet badań obejmuje pełną morfologię, glukozę, lipidogram.
Celem trwającej od końca maja akcji jest zwiększenie świadomości konsumentów na temat kluczowej roli regularnego badania krwi, wpływu diety na poprawę wyników krwi oraz wyrównanie niedoborów składników. Dzięki tej aktywacji marka chce wesprzeć konsumentów w zrobieniu kolejnego kroku w drodze po lepsze samopoczucie i zdrowie.
Kampania została przedłużona do 15 lipca.
Więcej na stronie: www.zdrowiebezwymowek.pl

Zrób sercu przysługę tego lata

Geny mają znaczenie – szybka diagnostyka może zmienić życie z ALS

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.