Komunikaty PR

130 mieszkań bez wkładu własnego i z pakietem bonusów w 5 miastach

2022-05-26  |  13:00
Biuro prasowe

Grupa Murapol w ramach nowej akcji „130 mieszkań bez wkładu własnego i z pakietem bonusów w 5 miastach” stawia do dyspozycji klientów kolejną pulę lokali w promocji. Najnowsza kampania jest odpowiedzią dewelopera na rządowy program „Mieszkanie bez wkładu własnego”, który rusza już 27 maja tego roku. Ponadto, w ramach promocji, Murapol dodaje do wyselekcjonowanej puli mieszkań pakiety bonusów, których wartość sięga nawet 108 tys. zł.

Projekt „Mieszkanie bez wkładu własnego” to rozwiązanie zaproponowane przez polski rząd w ramach Nowego Ładu, mające pomóc osobom, które chcą kupić mieszkanie lub dom na kredyt hipoteczny i zarabiają wystarczająco, aby spłacać comiesięczne raty kredytowe, ale nie posiadają wymaganego przez banki wkładu własnego – warunku koniecznego do otrzymania kredytu. Program zakłada objęcie gwarancją Banku Gospodarstwa Krajowego części kredytu hipotecznego zaciąganego na zakup mieszkania. Część ta musi stanowić nie mniej niż 10% i nie więcej niż 20% wydatków (wartości nieruchomości), na które jest zaciągany kredyt. Gwarancja BGK zastępuje wymóg wniesienia wkładu własnego, a wysokość objętej gwarancją części gwarantowanego kredytu mieszkaniowego nie może być wyższa niż 100 000 zł. Co ważne, z programu będą mogli skorzystać ci, którzy kupią mieszkanie spełniające m.in. kryterium ceny 1m2 lokalu mieszkalnego wyliczonej w oparciu o wskaźniki wskazane w ustawie.

Grupa Murapol, jeden z wiodących deweloperów mieszkaniowych w kraju, w ramach swojej kampanii oferuje 130 mieszkań z puli lokali spełniających kryteria rządowego projektu. Zaproponowane przez Murapol nieruchomości znajdują się na terenie 5 miast – w Bydgoszczy, Gdańsku, Gdyni, Poznaniu, Siewierzu.

Pula mieszkań objętych akcją wytypowana została przez dewelopera jako lokale potencjalnie kwalifikujące się do otrzymania dofinansowania wkładu własnego wg. Ustawy z dnia 1 października 2021 r. o gwarantowanym kredycie mieszkaniowym (Dz. U. 2021, poz. 2133) z uwzględnieniem aktualnych na dzień ogłoszenia promocji cenników Dewelopera i obwieszczeń o wskaźniku przeliczeniowym kosztu odtworzenia 1m2  powierzchni użytkowej budynków mieszkalnych. Deweloper nie gwarantuje finalnego objęcia ww. ustawą, co zależne jest od zastrzeżeń i decyzji banku kredytującego.

Dodatkowo, do każdego wyselekcjonowanego lokalu dodaje pakiet bonusów, których wartość może sięgać nawet 108 tys. zł. Można otrzymać  rabat w cenie, system smart home w wersji premium, nawet 2 miejsca postojowe zewnętrzne lub w hali garażowej oraz ubezpieczenie od utraty stałego źródła dochodu albo pobytu w szpitalu.

Grupa Murapol od lat buduje swoją ofertę w oparciu o mieszkania w segmencie popularnym i popularnym premium. Naszymi klientami są osoby, do których właśnie kierowany jest taki program celowy jak „Mieszkanie bez wkładu własnego”, a więc kupujący mieszkania na własne potrzeby, młodzi ludzie rozpoczynający swoje życie i zakładający rodziny, szukający mieszkań, na które ich po prostu stać. Analizując naszą obecnie aktywną ofertę sprzedaży, w której mamy około 3000 mieszkań, pula mieszkań kwalifikujących się do skorzystania z tego programu to aktualnie ponad 400 lokali. Mamy też nadzieję na szybki proces po stronie administracji rządowej i podwyższenie wskaźnika odtworzeniowego lokalu na rynku pierwotnym do 1,4, co zwiększy dostępność mieszkań w programie – w GK Murapol do ponad 1 tys. – mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol SA.

Warto dodać, że w standardzie każdego lokalu deweloper oferuje pakiet antysmogowy – rozwiązanie dające poczucie komfortu mieszkańcom inwestycji niezależnie od pory roku i jakości powietrza na zewnątrz. Z kolei dzięki technologii HMS, która pozwala na korzystanie z rozwiązań smart home umożliwiającego zdalne sterowanie mediami w mieszkaniu, można obniżyć zużycie wody nawet o 30% w skali roku. Każdy lokal oferowany przez dewelopera posiada także dodatkową przestrzeń w postaci balkonu lub tarasu z ogródkiem.

Aby otrzymać listę lokali w promocji potencjalnie kwalifikujących się do rządowego programu wraz z informacją o wartościach bonusów od Grupy Murapol, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie internetowej dewelopera dedykowanej najnowszej kampanii.

Z kolei 28 maja, w biurach sprzedaży Grupy Murapol organizowany jest Dzień Otwarty. To dobry moment, by porozmawiać z doradcami o nieruchomościach i sfinalizować zakup  swojego wymarzonego mieszkania. W Dniu Otwartym, w wybranych biurach sprzedaży, pojawi się także Ambasador Grupy Murapol – Andrzej Bargiel. Fani słynnego skialpinisty i biegacza wysokogórskiego będą mogli się z nim spotkać w:

- Bydgoszczy, ul. Akademicka 13D – godz. 9:30-11:00

- Toruniu, ul. H.  Strobanda 16 – godz. 12:00-13:30

- Gdańsku, ul. Niepołomicka 70 – godz. 15:30-17:00

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.