30 lat produkcji grzejników Purmo w Polsce
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Kiedy w 1992 roku na polskim rynku pojawiła się marka grzejników płytowych Purmo, całkowicie zmieniła rynek rozwiązań grzewczych w naszym kraju. Dlaczego? Ta należąca do międzynarodowego koncernu o fińskich korzeniach firma przez 30 lat sprzedała na rynku polskim rekordową liczbę ponad 17 mln grzejników płytowych. Statystycznie oznacza to, że w każdym polskim domu znajduje się co najmniej jeden grzejnik marki Purmo. Większość z nich pochodzi z największej i najnowocześniejszej fabryki koncernu mieszczącej się w Rybniku, która właśnie obchodzi 30-lecie swojej działalności. W marcu otwarta została kolejna, nowa hala produkcyjna, która zwiększy moce produkcyjne zakładu.
Polska to jeden z najważniejszych i najbardziej rozwiniętych rynków dla koncernu Purmo. Dlatego już po pierwszym roku działalności w naszym kraju zapadła strategiczna decyzja o budowie nowej fabryki Purmo w Rybniku. Rozpoczęła ona produkcję grzejników płytowych w 1993 roku i szybko została największym i najbardziej nowoczesnym zakładem produkcyjnym koncernu. Obecnie co roku z Rybnika do odbiorców na całym świecie trafia ponad 2 miliony grzejników. Zarząd fabryki nieustannie pracuje nad zwiększeniem efektywności produkcji co przekłada się na niestandardowe efekty, np. w 2019 roku wyprodukowana aż 2,7 mln grzejników! Obecnie fabryka zatrudnia niemal 500 osób i jest jednym z największych pracodawców w Rybniku. Na początku marca oficjalnie otwarta została nowa hala produkcyjna, w której zainstalowana zostanie tzw. linia hybrydowa - zdolna do produkcji zarówno modeli grzejników pionowych, jak i poziomych. W związku ze zwiększeniem skali produkcji planowany jest wzrost zatrudnienia o kilkadziesiąt osób.
Zielona produkcja
W 2017 roku zarządzanie fabryką w Rybniku objęła nowa dyrektor – Barbara Katychów, związana z zakładem od 20 lat i zaledwie w ciągu roku produkcja osiągnęła rekordowy poziom – aż 2,7 miliona sztuk grzejników w skali roku! „W każdym procesie najważniejsi są dla mnie… ludzie. Sukces, który osiągamy w zarządzanym przeze mnie zakładzie produkcyjnym w Rybniku jest możliwy przede wszystkim dzięki zespołowi specjalistów, którzy pracują z pełnym zaangażowaniem na sukces marki Purmo. Otwarcie nowej linii produkcyjnej było możliwe dzięki niezwykle efektywnej pracy zespołowej pomiędzy wszystkimi działami naszej fabryki. Część z osób, które symbolicznie przecinały wstęgę, pracuje w naszej fabryce od samego początku – czyli od 30 lat! Dzięki takiemu zespołowi wysokiej klasy specjalistów w fabryce w Rybniku nieustannie doskonalimy procesy, mając na uwadze dbałość o ekologię całego cyklu produkcyjnego, co stało się naszą pasją.” – podsumowuje Barbara Katychów. Już na etapie produkcji firma sięga po rozwiązania, które ograniczają negatywny wpływ na środowisko. Wszystkie grzejniki stalowe produkowane w Rybniku są trwałe i w stu procentach nadają się do recyklingu po użyciu. W przyszłości zaś firma zamierza wykorzystywać tzw. zieloną stal - wyprodukowaną z użyciem wodoru zamiast węgla i koksu. Taka stal już powstaje w Skandynawii. W swoich produktach Purmo stosuje ponadto mosiądz z recyklingu, o niskiej zawartości ołowiu.
Więcej informacji na temat marki Purmo oraz energooszczędnych rozwiązań i produktów dostępnych jest na stronie: www.purmo.pl
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.