Komunikaty PR

Alpine Pro wprowadza się do Gemini Park Bielsko-Biała

2023-09-27  |  12:00
Biuro prasowe

Gemini Park Bielsko-Biała z powodzeniem rozwija swoją ofertę sportową. Po Just Gym i Regatta Outdoors do grona najemców dołącza marka Alpine Pro – międzynarodowy lider outdoor i od ponad 20 lat oficjalny partner Czeskiego Komitetu Olimpijskiego.

 Alpine Pro, nowy najemca w Gemini Park Bielsko-Biała, jest wiodącą marką outdoor wywodzącą się z Czech. Firma od 25 lat ubiera czeskich olimpijczyków. Swoją pierwszą kolekcję dla profesjonalistów zaprezentowała na igrzyskach w Vancouver w 2010 roku, od razu wygrywając konkurs gazety The Huffington Post na najlepszą kolekcję olimpijską imprezy. Do współpracy przy tworzeniu strojów Alpine Pro często zaprasza samych sportowców, a wypracowane technologie i know-how wykorzystuje przy projektowaniu kolekcji komercyjnych.

- Współpraca z Alpine Pro to efekt konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju szerokiej oferty sportowej. Po siłowni Just Gym i Regatta Outdoors do naszej galerii wprowadza się kolejna wyjątkowa marka, która z pewnością odpowie na oczekiwania coraz bardziej wymagających klientów – podkreśla Joanna Zemczak, Head of Lease Gemini Holding.

- Cieszymy się z otwarcia nowego salonu Alpine Pro w Bielsku-Białej. Wierzymy, że nasz wyjątkowy design i rozwiązania wypracowane ze światowej klasy sportowcami spodobają się pasjonatom aktywności fizycznej na Podbeskidziu – mówi Robert Owocki, Retail  Manager Alpine Pro.

Nowy salon Alpine Pro w Bielsku-Białej liczy aż 150 m. kw. Marka oferuje klientom wysokiej klasy odzież i obuwie sportowe oraz akcesoria outdoorowe. Umowa najmu pomiędzy partnerami została podpisana na 5 lat.

 

 Gemini stawia na sport

Alpine Pro jest kolejną marką, która rozszerza już bogate portfolio sportowe w Gemini Park Bielsko-Biała. Wśród dotyczasowych partnerów Gemini znajdują się m.in. Martes Sport, 4F, Outhorn czy sklep firmowy klubu TS Podbeskidzie, a galeria planuje dalszy rozwój swojej oferty dla osób aktywnych i miłośników zdrowego i aktywnego stylu życia. Pod koniec 2022 roku do grona najemców dołączył bowiem nowy klub fitness Just Gym, a od 1. kwartału 2023 roku w galerii z sukcesem funkcjonuje Regatta Outdoors, brand doskonale znany pasjonatom turystyki i rekreacji. 

- W Bielsku-Białej zdecydowanie stawiamy na szeroko rozumianą rekreację, głównie aktywne spędzanie czasu wolnego na świeżym powietrzu i w myśl tego rozwijamy naszą  ofertę handlową w segmencie sport i outdoor. Oprócz działań komercyjnych z naszymi najemcami umacniamy partnerstwa z lokalnymi klubami sportowymi takimi jak TS Podbeskidzie, BBTS Bielsko-Biała oraz lokalny AZS. Współpracujemy również blisko z Bielsko-Bialskim Ośrodkiem Sportu i Rekreacji. Wielbicieli dużej dawki ruchu w plenarze zapraszamy do „Parku w Deche” oraz Parku Linowego – podsumowuje dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała, Krzysztof Brączek.

 

 

O Gemini Park Bielsko-Biała:

Gemini Park Bielsko-Biała to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w samym sercu stolicy Podbeskidzia. Przestrzeń o powierzchni 43,5 tys. m2 wypełnia ponad 120 sklepów, punktów usługowych i lokali gastronomicznych. Wśród nich flagowe polskie i światowe marki, m. in. H&M, C&A, New Yorker, Empik, Reserved, House, Cropp, Sinsay, Mohito, Tatuum,  Diverse, CCC, Deichmann, Wittchen, Wojas czy Ryłko, a także drogerie Rossmann, Hebe, Kontigo i perfumeria Douglas. W 3-kondygnacyjnym obiekcie znajdują się również dobrze znane sklepy Pepco, Dealz, home&you, salony jubilerskie, m. in. Apart i Yes, a także Just Gym – jeden z największych klubów fitness w regionie Niezwykłą atmosferę oraz rodzinny klimat galerii obok bogatej oferty zakupowej tworzą atrakcje powstałe z myślą o najmłodszych – zajmujący ponad 10 tys. m2 „Park W DECHE!” oraz park linowy. Tenant mix dopełnia jedyne w Bielsku-Białej 10-salowe kino Cinema City, 30 punktów usługowych oraz 14 lokali gastronomicznych z różnorodnym menu, m. in. McDonald’s, KFC, Pizza Hut, Olimp, Makarun i Costa Coffee.

Wsłuchując się w potrzeby klientów i najemców, Gemini Park nieustannie wdraża nowe projekty budując trwałe relacje z lokalną społecznością i partnerami. Za sprawą swojej znakomitej lokalizacji galeria przyciąga kupujących nie tylko z Bielska-Białej, ale całego Podbeskidzia, zapewniając 1100 bezpłatnych miejsc parkingowych. Galeria została otwarta w 2009 roku, a następnie rozbudowana w 2014 roku. Właścicielem obiektu jest Gemini Holding Sp. z o.o.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.

Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Konsument

Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.

Finanse

UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro.  – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.