Komunikaty PR

Alpine Pro wprowadza się do Gemini Park Bielsko-Biała

2023-09-27  |  12:00
Biuro prasowe

Gemini Park Bielsko-Biała z powodzeniem rozwija swoją ofertę sportową. Po Just Gym i Regatta Outdoors do grona najemców dołącza marka Alpine Pro – międzynarodowy lider outdoor i od ponad 20 lat oficjalny partner Czeskiego Komitetu Olimpijskiego.

 Alpine Pro, nowy najemca w Gemini Park Bielsko-Biała, jest wiodącą marką outdoor wywodzącą się z Czech. Firma od 25 lat ubiera czeskich olimpijczyków. Swoją pierwszą kolekcję dla profesjonalistów zaprezentowała na igrzyskach w Vancouver w 2010 roku, od razu wygrywając konkurs gazety The Huffington Post na najlepszą kolekcję olimpijską imprezy. Do współpracy przy tworzeniu strojów Alpine Pro często zaprasza samych sportowców, a wypracowane technologie i know-how wykorzystuje przy projektowaniu kolekcji komercyjnych.

- Współpraca z Alpine Pro to efekt konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju szerokiej oferty sportowej. Po siłowni Just Gym i Regatta Outdoors do naszej galerii wprowadza się kolejna wyjątkowa marka, która z pewnością odpowie na oczekiwania coraz bardziej wymagających klientów – podkreśla Joanna Zemczak, Head of Lease Gemini Holding.

- Cieszymy się z otwarcia nowego salonu Alpine Pro w Bielsku-Białej. Wierzymy, że nasz wyjątkowy design i rozwiązania wypracowane ze światowej klasy sportowcami spodobają się pasjonatom aktywności fizycznej na Podbeskidziu – mówi Robert Owocki, Retail  Manager Alpine Pro.

Nowy salon Alpine Pro w Bielsku-Białej liczy aż 150 m. kw. Marka oferuje klientom wysokiej klasy odzież i obuwie sportowe oraz akcesoria outdoorowe. Umowa najmu pomiędzy partnerami została podpisana na 5 lat.

 

 Gemini stawia na sport

Alpine Pro jest kolejną marką, która rozszerza już bogate portfolio sportowe w Gemini Park Bielsko-Biała. Wśród dotyczasowych partnerów Gemini znajdują się m.in. Martes Sport, 4F, Outhorn czy sklep firmowy klubu TS Podbeskidzie, a galeria planuje dalszy rozwój swojej oferty dla osób aktywnych i miłośników zdrowego i aktywnego stylu życia. Pod koniec 2022 roku do grona najemców dołączył bowiem nowy klub fitness Just Gym, a od 1. kwartału 2023 roku w galerii z sukcesem funkcjonuje Regatta Outdoors, brand doskonale znany pasjonatom turystyki i rekreacji. 

- W Bielsku-Białej zdecydowanie stawiamy na szeroko rozumianą rekreację, głównie aktywne spędzanie czasu wolnego na świeżym powietrzu i w myśl tego rozwijamy naszą  ofertę handlową w segmencie sport i outdoor. Oprócz działań komercyjnych z naszymi najemcami umacniamy partnerstwa z lokalnymi klubami sportowymi takimi jak TS Podbeskidzie, BBTS Bielsko-Biała oraz lokalny AZS. Współpracujemy również blisko z Bielsko-Bialskim Ośrodkiem Sportu i Rekreacji. Wielbicieli dużej dawki ruchu w plenarze zapraszamy do „Parku w Deche” oraz Parku Linowego – podsumowuje dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała, Krzysztof Brączek.

 

 

O Gemini Park Bielsko-Biała:

Gemini Park Bielsko-Biała to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w samym sercu stolicy Podbeskidzia. Przestrzeń o powierzchni 43,5 tys. m2 wypełnia ponad 120 sklepów, punktów usługowych i lokali gastronomicznych. Wśród nich flagowe polskie i światowe marki, m. in. H&M, C&A, New Yorker, Empik, Reserved, House, Cropp, Sinsay, Mohito, Tatuum,  Diverse, CCC, Deichmann, Wittchen, Wojas czy Ryłko, a także drogerie Rossmann, Hebe, Kontigo i perfumeria Douglas. W 3-kondygnacyjnym obiekcie znajdują się również dobrze znane sklepy Pepco, Dealz, home&you, salony jubilerskie, m. in. Apart i Yes, a także Just Gym – jeden z największych klubów fitness w regionie Niezwykłą atmosferę oraz rodzinny klimat galerii obok bogatej oferty zakupowej tworzą atrakcje powstałe z myślą o najmłodszych – zajmujący ponad 10 tys. m2 „Park W DECHE!” oraz park linowy. Tenant mix dopełnia jedyne w Bielsku-Białej 10-salowe kino Cinema City, 30 punktów usługowych oraz 14 lokali gastronomicznych z różnorodnym menu, m. in. McDonald’s, KFC, Pizza Hut, Olimp, Makarun i Costa Coffee.

Wsłuchując się w potrzeby klientów i najemców, Gemini Park nieustannie wdraża nowe projekty budując trwałe relacje z lokalną społecznością i partnerami. Za sprawą swojej znakomitej lokalizacji galeria przyciąga kupujących nie tylko z Bielska-Białej, ale całego Podbeskidzia, zapewniając 1100 bezpłatnych miejsc parkingowych. Galeria została otwarta w 2009 roku, a następnie rozbudowana w 2014 roku. Właścicielem obiektu jest Gemini Holding Sp. z o.o.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 11:32

Guess w Elektrowni Powiśle z większym biurem

Guess Poland jest najemcą biurowym Elektrowni Powiśle od 2018 roku. Po 6 latach od podpisania pierwszej umowy, globalna marka lifestyle’owa zdecydowała się przedłużyć najem o kolejne lata, a także dokonać ekspansji na większą
Nieruchomości Skyliner w 100% wynajęty
2024-07-24 | 11:00

Skyliner w 100% wynajęty

Karimpol Polska podpisał właśnie umowę najmu na ostatnią wolną przestrzeń biurową w warszawskim biurowcu Skyliner. W ramach porozumienia najemca - jeden z czołowych deweloperów
Nieruchomości Szymon Marciniak i dodatkowa oferta promocyjna na Mieszkaniowym Dniu Otwartym
2024-07-24 | 08:00

Szymon Marciniak i dodatkowa oferta promocyjna na Mieszkaniowym Dniu Otwartym

Niewiele czasu pozostało, by skorzystać z lipcowej promocji Grupy Murapol, w ramach której deweloper postawił do dyspozycji klientów 260 mieszkań i apartamentów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.