Komunikaty PR

Alpine Pro wprowadza się do Gemini Park Bielsko-Biała

2023-09-27  |  12:00
Biuro prasowe

Gemini Park Bielsko-Biała z powodzeniem rozwija swoją ofertę sportową. Po Just Gym i Regatta Outdoors do grona najemców dołącza marka Alpine Pro – międzynarodowy lider outdoor i od ponad 20 lat oficjalny partner Czeskiego Komitetu Olimpijskiego.

 Alpine Pro, nowy najemca w Gemini Park Bielsko-Biała, jest wiodącą marką outdoor wywodzącą się z Czech. Firma od 25 lat ubiera czeskich olimpijczyków. Swoją pierwszą kolekcję dla profesjonalistów zaprezentowała na igrzyskach w Vancouver w 2010 roku, od razu wygrywając konkurs gazety The Huffington Post na najlepszą kolekcję olimpijską imprezy. Do współpracy przy tworzeniu strojów Alpine Pro często zaprasza samych sportowców, a wypracowane technologie i know-how wykorzystuje przy projektowaniu kolekcji komercyjnych.

- Współpraca z Alpine Pro to efekt konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju szerokiej oferty sportowej. Po siłowni Just Gym i Regatta Outdoors do naszej galerii wprowadza się kolejna wyjątkowa marka, która z pewnością odpowie na oczekiwania coraz bardziej wymagających klientów – podkreśla Joanna Zemczak, Head of Lease Gemini Holding.

- Cieszymy się z otwarcia nowego salonu Alpine Pro w Bielsku-Białej. Wierzymy, że nasz wyjątkowy design i rozwiązania wypracowane ze światowej klasy sportowcami spodobają się pasjonatom aktywności fizycznej na Podbeskidziu – mówi Robert Owocki, Retail  Manager Alpine Pro.

Nowy salon Alpine Pro w Bielsku-Białej liczy aż 150 m. kw. Marka oferuje klientom wysokiej klasy odzież i obuwie sportowe oraz akcesoria outdoorowe. Umowa najmu pomiędzy partnerami została podpisana na 5 lat.

 

 Gemini stawia na sport

Alpine Pro jest kolejną marką, która rozszerza już bogate portfolio sportowe w Gemini Park Bielsko-Biała. Wśród dotyczasowych partnerów Gemini znajdują się m.in. Martes Sport, 4F, Outhorn czy sklep firmowy klubu TS Podbeskidzie, a galeria planuje dalszy rozwój swojej oferty dla osób aktywnych i miłośników zdrowego i aktywnego stylu życia. Pod koniec 2022 roku do grona najemców dołączył bowiem nowy klub fitness Just Gym, a od 1. kwartału 2023 roku w galerii z sukcesem funkcjonuje Regatta Outdoors, brand doskonale znany pasjonatom turystyki i rekreacji. 

- W Bielsku-Białej zdecydowanie stawiamy na szeroko rozumianą rekreację, głównie aktywne spędzanie czasu wolnego na świeżym powietrzu i w myśl tego rozwijamy naszą  ofertę handlową w segmencie sport i outdoor. Oprócz działań komercyjnych z naszymi najemcami umacniamy partnerstwa z lokalnymi klubami sportowymi takimi jak TS Podbeskidzie, BBTS Bielsko-Biała oraz lokalny AZS. Współpracujemy również blisko z Bielsko-Bialskim Ośrodkiem Sportu i Rekreacji. Wielbicieli dużej dawki ruchu w plenarze zapraszamy do „Parku w Deche” oraz Parku Linowego – podsumowuje dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała, Krzysztof Brączek.

 

 

O Gemini Park Bielsko-Biała:

Gemini Park Bielsko-Biała to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w samym sercu stolicy Podbeskidzia. Przestrzeń o powierzchni 43,5 tys. m2 wypełnia ponad 120 sklepów, punktów usługowych i lokali gastronomicznych. Wśród nich flagowe polskie i światowe marki, m. in. H&M, C&A, New Yorker, Empik, Reserved, House, Cropp, Sinsay, Mohito, Tatuum,  Diverse, CCC, Deichmann, Wittchen, Wojas czy Ryłko, a także drogerie Rossmann, Hebe, Kontigo i perfumeria Douglas. W 3-kondygnacyjnym obiekcie znajdują się również dobrze znane sklepy Pepco, Dealz, home&you, salony jubilerskie, m. in. Apart i Yes, a także Just Gym – jeden z największych klubów fitness w regionie Niezwykłą atmosferę oraz rodzinny klimat galerii obok bogatej oferty zakupowej tworzą atrakcje powstałe z myślą o najmłodszych – zajmujący ponad 10 tys. m2 „Park W DECHE!” oraz park linowy. Tenant mix dopełnia jedyne w Bielsku-Białej 10-salowe kino Cinema City, 30 punktów usługowych oraz 14 lokali gastronomicznych z różnorodnym menu, m. in. McDonald’s, KFC, Pizza Hut, Olimp, Makarun i Costa Coffee.

Wsłuchując się w potrzeby klientów i najemców, Gemini Park nieustannie wdraża nowe projekty budując trwałe relacje z lokalną społecznością i partnerami. Za sprawą swojej znakomitej lokalizacji galeria przyciąga kupujących nie tylko z Bielska-Białej, ale całego Podbeskidzia, zapewniając 1100 bezpłatnych miejsc parkingowych. Galeria została otwarta w 2009 roku, a następnie rozbudowana w 2014 roku. Właścicielem obiektu jest Gemini Holding Sp. z o.o.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Coraz mniej kredytów bankowych płynie do polskiej gospodarki. Przed sektorem duże wyzwania związane z finansowaniem strategicznych projektów

Polskie przedsiębiorstwa w coraz mniejszym stopniu finansują się kredytem bankowym, zwłaszcza w porównaniu z rosnącym PKB. Powoduje to wysoką nadpłynność sektora bankowego. Deregulacja mogłaby pomóc w skróceniu drogi firm do finansowania bankowego, zwłaszcza że Polskę czekają ogromne wydatki na transformację energetyczną i obronność. Sektor ma bardzo dobre wyniki finansowe, co powoduje, że politycy patrzą w stronę jego zysków. Ryzyko prawne, jakim wciąż są kredyty frankowe, pociąga za sobą brak zainteresowania ze strony zagranicznych inwestorów.

Firma

Bezrobocie może zacząć rosnąć. Ochłodzenie odczuwane szczególnie w branży budowlanej i automotive

W Polsce od kilku lat stopa bezrobocia utrzymuje się poniżej 6 proc., a według metodologii unijnej jest o połowę niższa i jedna z najniższych w Unii. Pracownicy przywykli już, że sytuacja na rynku pracy jest dla nich korzystna. Jednak zaczynają się pojawiać pierwsze niepokojące sygnały zwiastujące możliwą zmianę trendu. Część branż ucierpiała np. z powodu spowolnienia w Niemczech, inne rozważają wybór innej niż Polska lokalizacji ze względu na wysokie koszty pracy czy energii. Na razie ogromnym wyzwaniem pozostaje aktywizacja osób biernych zawodowo.

Ochrona środowiska

Rozwój sztucznej inteligencji drastycznie zwiększa zapotrzebowanie na energię. Rozwiązaniem są zrównoważone centra danych

Centra danych to jeden z dynamicznie rozwijających się, ale przy tym energochłonnych sektorów gospodarki. Prognozy PMR wskazują, że do 2030 roku operatorzy w Polsce będą dysponować centrami danych o mocy przekraczającej 500 MW, co oznacza, że wzrośnie ona ponad trzykrotnie względem 2024 roku. Przyspieszona cyfryzacja i dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji sprawiają, że w ciągu kilku następnych lat zużycie energii elektrycznej w centrach danych tylko w Europie wzrośnie o 66 proc. Dlatego coraz więcej firm sięga po zrównoważone rozwiązania i energię pochodzącą ze źródeł odnawialnych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.