Alpine Pro wprowadza się do Gemini Park Bielsko-Biała
Gemini Park Bielsko-Biała z powodzeniem rozwija swoją ofertę sportową. Po Just Gym i Regatta Outdoors do grona najemców dołącza marka Alpine Pro – międzynarodowy lider outdoor i od ponad 20 lat oficjalny partner Czeskiego Komitetu Olimpijskiego.
Alpine Pro, nowy najemca w Gemini Park Bielsko-Biała, jest wiodącą marką outdoor wywodzącą się z Czech. Firma od 25 lat ubiera czeskich olimpijczyków. Swoją pierwszą kolekcję dla profesjonalistów zaprezentowała na igrzyskach w Vancouver w 2010 roku, od razu wygrywając konkurs gazety The Huffington Post na najlepszą kolekcję olimpijską imprezy. Do współpracy przy tworzeniu strojów Alpine Pro często zaprasza samych sportowców, a wypracowane technologie i know-how wykorzystuje przy projektowaniu kolekcji komercyjnych.
- Współpraca z Alpine Pro to efekt konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju szerokiej oferty sportowej. Po siłowni Just Gym i Regatta Outdoors do naszej galerii wprowadza się kolejna wyjątkowa marka, która z pewnością odpowie na oczekiwania coraz bardziej wymagających klientów – podkreśla Joanna Zemczak, Head of Lease Gemini Holding.
- Cieszymy się z otwarcia nowego salonu Alpine Pro w Bielsku-Białej. Wierzymy, że nasz wyjątkowy design i rozwiązania wypracowane ze światowej klasy sportowcami spodobają się pasjonatom aktywności fizycznej na Podbeskidziu – mówi Robert Owocki, Retail Manager Alpine Pro.
Nowy salon Alpine Pro w Bielsku-Białej liczy aż 150 m. kw. Marka oferuje klientom wysokiej klasy odzież i obuwie sportowe oraz akcesoria outdoorowe. Umowa najmu pomiędzy partnerami została podpisana na 5 lat.
Gemini stawia na sport
Alpine Pro jest kolejną marką, która rozszerza już bogate portfolio sportowe w Gemini Park Bielsko-Biała. Wśród dotyczasowych partnerów Gemini znajdują się m.in. Martes Sport, 4F, Outhorn czy sklep firmowy klubu TS Podbeskidzie, a galeria planuje dalszy rozwój swojej oferty dla osób aktywnych i miłośników zdrowego i aktywnego stylu życia. Pod koniec 2022 roku do grona najemców dołączył bowiem nowy klub fitness Just Gym, a od 1. kwartału 2023 roku w galerii z sukcesem funkcjonuje Regatta Outdoors, brand doskonale znany pasjonatom turystyki i rekreacji.
- W Bielsku-Białej zdecydowanie stawiamy na szeroko rozumianą rekreację, głównie aktywne spędzanie czasu wolnego na świeżym powietrzu i w myśl tego rozwijamy naszą ofertę handlową w segmencie sport i outdoor. Oprócz działań komercyjnych z naszymi najemcami umacniamy partnerstwa z lokalnymi klubami sportowymi takimi jak TS Podbeskidzie, BBTS Bielsko-Biała oraz lokalny AZS. Współpracujemy również blisko z Bielsko-Bialskim Ośrodkiem Sportu i Rekreacji. Wielbicieli dużej dawki ruchu w plenarze zapraszamy do „Parku w Deche” oraz Parku Linowego – podsumowuje dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała, Krzysztof Brączek.
O Gemini Park Bielsko-Biała:
Gemini Park Bielsko-Biała to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w samym sercu stolicy Podbeskidzia. Przestrzeń o powierzchni 43,5 tys. m2 wypełnia ponad 120 sklepów, punktów usługowych i lokali gastronomicznych. Wśród nich flagowe polskie i światowe marki, m. in. H&M, C&A, New Yorker, Empik, Reserved, House, Cropp, Sinsay, Mohito, Tatuum, Diverse, CCC, Deichmann, Wittchen, Wojas czy Ryłko, a także drogerie Rossmann, Hebe, Kontigo i perfumeria Douglas. W 3-kondygnacyjnym obiekcie znajdują się również dobrze znane sklepy Pepco, Dealz, home&you, salony jubilerskie, m. in. Apart i Yes, a także Just Gym – jeden z największych klubów fitness w regionie Niezwykłą atmosferę oraz rodzinny klimat galerii obok bogatej oferty zakupowej tworzą atrakcje powstałe z myślą o najmłodszych – zajmujący ponad 10 tys. m2 „Park W DECHE!” oraz park linowy. Tenant mix dopełnia jedyne w Bielsku-Białej 10-salowe kino Cinema City, 30 punktów usługowych oraz 14 lokali gastronomicznych z różnorodnym menu, m. in. McDonald’s, KFC, Pizza Hut, Olimp, Makarun i Costa Coffee.
Wsłuchując się w potrzeby klientów i najemców, Gemini Park nieustannie wdraża nowe projekty budując trwałe relacje z lokalną społecznością i partnerami. Za sprawą swojej znakomitej lokalizacji galeria przyciąga kupujących nie tylko z Bielska-Białej, ale całego Podbeskidzia, zapewniając 1100 bezpłatnych miejsc parkingowych. Galeria została otwarta w 2009 roku, a następnie rozbudowana w 2014 roku. Właścicielem obiektu jest Gemini Holding Sp. z o.o.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy chcą uproszczenia kontroli celno-skarbowych i podatkowych. Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami
Poprawa relacji z fiskusem i urzędnikami przeprowadzającymi kontrole to jeden z najczęściej podnoszonych postulatów przez przedsiębiorców. W ramach deregulacji prowadzonej przez rząd domagają się oni większej współpracy i otwartości na wyjaśnienia ze strony organów podatkowych, jasnej interpretacji przepisów, partnerskiego traktowania oraz skrócenia procesu przedawnienia. Te zmiany mogłyby poprawić atmosferę i klimat dyskusji między przedsiębiorcami a rządem.
Bankowość
Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).
Handel
E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.