Komunikaty PR

Avison Young wchodzi do Grecji, rozszerzając swoją obecność w SEE

2024-06-19  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Iwona Wiśniewska - Lopez
Prestige PR

Włodarzewska 81C lok 81
02-393 Warszawa
i.wisniewska|prestigepr.pl| |i.wisniewska|prestigepr.pl
508 927 958
www.prestigepr.pl

Krótko po otwarciu biura w Chorwacji w I kwartale tego roku, Avison Young (AY) nawiązuje współpracę z firmą QRA Real Estate Advisors z siedzibą w Atenach, która będzie działała pod szyldem AY. Jest to kolejny krok w ramach strategii rozwoju firmy w regionie Europy Południowo-Wschodniej (SEE).

Grecki rynek nieruchomości przechodzi intensywną transformację, napędzaną rosnącym popytem na energooszczędne budynki zorientowane na ludzi. Ten dynamiczny proces odzwierciedla silne ożywienie gospodarcze kraju, czyniąc go coraz bardziej atrakcyjnym celem dla inwestorów, zarówno dla inwestycji mieszkaniowych, jak i komercyjnych.

Na czele lokalnego zespołu stają doświadczeni eksperci - Alexis Kotsioris i Eri Mitsostergiou.

Alexis ma ponad 25-letnie doświadczenie w doradztwie i obsłudze transakcji na rynku nieruchomości komercyjnych w Grecji, o łącznej wartości ponad 1,2 miliarda euro, dotyczących zarówno nieruchomości handlowych, jak i biurowych czy logistycznych, zlokalizowanych w całym kraju. Wcześniej przez 18 lat pracował w Savills Hellas, a od 5 lat prowadzi z sukcesami własną firmę doradczą, specjalizującą się w pośrednictwie w obrocie nieruchomościami komercyjnymi.

Eri ma ponad 25-letnie doświadczenie na międzynarodowym rynku nieruchomości. Zajmuje się doradztwem strategicznym przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych. Przed dołączeniem do Avison Young obejmowała stanowisko World Research Director w Savills.

Michał Ćwikliński, EMEA Regional Manager, Avison Young:

„Nie zwalniamy tempa, jeśli chodzi o ekspansję Avison Young w Europie. W I kwartale tego roku Chorwacja, teraz – Grecja, a mamy apetyt na więcej! Aktualnie na naszym radarze znajdują się kraje z Europy Zachodniej – Hiszpania, Holandia ale także Belgia, Portugalia, Włochy czy kraje skandynawskie. Nastawiamy się na wychwytywanie pojedynczych talentów z rynku, ale również zespołów czy firm. Mamy aktualnie na skalę globalną dobrą sytuację finansową i przemyślany plan rozwoju, co pozwala nam być atrakcyjniejszym pracodawcą niż wiele firm konkurencyjnych.”

Od lewej do prawej: Alexis Kotsioris, Principal & Managing Director, Eri Mitsostergiou, Principal & COO, Antonis Antonakopoulos, Director & Head of Retail.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Prestige PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.