Komunikaty PR

Avison Young wchodzi do Grecji, rozszerzając swoją obecność w SEE

2024-06-19  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Iwona Wiśniewska - Lopez
Prestige PR

Włodarzewska 81C lok 81
02-393 Warszawa
i.wisniewska|prestigepr.pl| |i.wisniewska|prestigepr.pl
508 927 958
www.prestigepr.pl

Krótko po otwarciu biura w Chorwacji w I kwartale tego roku, Avison Young (AY) nawiązuje współpracę z firmą QRA Real Estate Advisors z siedzibą w Atenach, która będzie działała pod szyldem AY. Jest to kolejny krok w ramach strategii rozwoju firmy w regionie Europy Południowo-Wschodniej (SEE).

Grecki rynek nieruchomości przechodzi intensywną transformację, napędzaną rosnącym popytem na energooszczędne budynki zorientowane na ludzi. Ten dynamiczny proces odzwierciedla silne ożywienie gospodarcze kraju, czyniąc go coraz bardziej atrakcyjnym celem dla inwestorów, zarówno dla inwestycji mieszkaniowych, jak i komercyjnych.

Na czele lokalnego zespołu stają doświadczeni eksperci - Alexis Kotsioris i Eri Mitsostergiou.

Alexis ma ponad 25-letnie doświadczenie w doradztwie i obsłudze transakcji na rynku nieruchomości komercyjnych w Grecji, o łącznej wartości ponad 1,2 miliarda euro, dotyczących zarówno nieruchomości handlowych, jak i biurowych czy logistycznych, zlokalizowanych w całym kraju. Wcześniej przez 18 lat pracował w Savills Hellas, a od 5 lat prowadzi z sukcesami własną firmę doradczą, specjalizującą się w pośrednictwie w obrocie nieruchomościami komercyjnymi.

Eri ma ponad 25-letnie doświadczenie na międzynarodowym rynku nieruchomości. Zajmuje się doradztwem strategicznym przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych. Przed dołączeniem do Avison Young obejmowała stanowisko World Research Director w Savills.

Michał Ćwikliński, EMEA Regional Manager, Avison Young:

„Nie zwalniamy tempa, jeśli chodzi o ekspansję Avison Young w Europie. W I kwartale tego roku Chorwacja, teraz – Grecja, a mamy apetyt na więcej! Aktualnie na naszym radarze znajdują się kraje z Europy Zachodniej – Hiszpania, Holandia ale także Belgia, Portugalia, Włochy czy kraje skandynawskie. Nastawiamy się na wychwytywanie pojedynczych talentów z rynku, ale również zespołów czy firm. Mamy aktualnie na skalę globalną dobrą sytuację finansową i przemyślany plan rozwoju, co pozwala nam być atrakcyjniejszym pracodawcą niż wiele firm konkurencyjnych.”

Od lewej do prawej: Alexis Kotsioris, Principal & Managing Director, Eri Mitsostergiou, Principal & COO, Antonis Antonakopoulos, Director & Head of Retail.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Prestige PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.