Komunikaty PR

Avison Young wchodzi do Grecji, rozszerzając swoją obecność w SEE

2024-06-19  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Iwona Wiśniewska - Lopez
Prestige PR

Włodarzewska 81C lok 81
02-393 Warszawa
i.wisniewska|prestigepr.pl| |i.wisniewska|prestigepr.pl
508 927 958
www.prestigepr.pl

Krótko po otwarciu biura w Chorwacji w I kwartale tego roku, Avison Young (AY) nawiązuje współpracę z firmą QRA Real Estate Advisors z siedzibą w Atenach, która będzie działała pod szyldem AY. Jest to kolejny krok w ramach strategii rozwoju firmy w regionie Europy Południowo-Wschodniej (SEE).

Grecki rynek nieruchomości przechodzi intensywną transformację, napędzaną rosnącym popytem na energooszczędne budynki zorientowane na ludzi. Ten dynamiczny proces odzwierciedla silne ożywienie gospodarcze kraju, czyniąc go coraz bardziej atrakcyjnym celem dla inwestorów, zarówno dla inwestycji mieszkaniowych, jak i komercyjnych.

Na czele lokalnego zespołu stają doświadczeni eksperci - Alexis Kotsioris i Eri Mitsostergiou.

Alexis ma ponad 25-letnie doświadczenie w doradztwie i obsłudze transakcji na rynku nieruchomości komercyjnych w Grecji, o łącznej wartości ponad 1,2 miliarda euro, dotyczących zarówno nieruchomości handlowych, jak i biurowych czy logistycznych, zlokalizowanych w całym kraju. Wcześniej przez 18 lat pracował w Savills Hellas, a od 5 lat prowadzi z sukcesami własną firmę doradczą, specjalizującą się w pośrednictwie w obrocie nieruchomościami komercyjnymi.

Eri ma ponad 25-letnie doświadczenie na międzynarodowym rynku nieruchomości. Zajmuje się doradztwem strategicznym przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych. Przed dołączeniem do Avison Young obejmowała stanowisko World Research Director w Savills.

Michał Ćwikliński, EMEA Regional Manager, Avison Young:

„Nie zwalniamy tempa, jeśli chodzi o ekspansję Avison Young w Europie. W I kwartale tego roku Chorwacja, teraz – Grecja, a mamy apetyt na więcej! Aktualnie na naszym radarze znajdują się kraje z Europy Zachodniej – Hiszpania, Holandia ale także Belgia, Portugalia, Włochy czy kraje skandynawskie. Nastawiamy się na wychwytywanie pojedynczych talentów z rynku, ale również zespołów czy firm. Mamy aktualnie na skalę globalną dobrą sytuację finansową i przemyślany plan rozwoju, co pozwala nam być atrakcyjniejszym pracodawcą niż wiele firm konkurencyjnych.”

Od lewej do prawej: Alexis Kotsioris, Principal & Managing Director, Eri Mitsostergiou, Principal & COO, Antonis Antonakopoulos, Director & Head of Retail.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Prestige PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.