Bardzo dobre wyniki leasingowe – najemcy stawiają na Metropolitan Warszawa
Metropolitan Warszawa niezmiennie cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem renomowanych firm polskich i międzynarodowych. W budynku podpisano nowe umowy i przedłużenia najmów na 18 000 mkw. Transakcje obejmują m.in. umowy z doskonale rozpoznawalnymi markami, jak HP, LCP Properties czy Green Holding Group. Umowy najmu powierzchni w Metropolitan Warszawa zawarły także inne firmy, a wśród nich jedna z wiodących globalnych firm doradczych oraz światowy lider w sektorze energetycznym i chemicznym.
Na kontynuowanie działalności w Metropolitan Warszawa i ekspansję w ramach budynku zdecydowała się firma HP, światowy lider branży technologicznej.
W Metropolitan Warszawa w kolejnych latach będzie mieściła się również siedziba LCP Properties. Firma będąca częścią brytyjskiej grupy inwestycyjnej M Core, zdecydowała się podwoić wynajmowaną powierzchnię. LCP Group działa w sektorze nieruchomości handlowych rozwijając markę M Park dla parków handlowych oraz Multipark dla magazynów typu SBU (Small Business Units). Biura LCP Properties w Metropolitan Warszawa wyróżniają się zupełnie nową aranżacją przestrzeni, dostosowaną do potrzeb dynamicznie rosnącego biznesu i powiększającego się zespołu.
W Metropolitan Warszawa pozostanie także jedna z najbardziej znanych globalnych firm doradczych, która zdecydowała się przedłużyć dotychczasową umowę najmu.
Do grona najemców jednego z najbardziej rozpoznawalnych budynków komercyjnych na mapie Warszawy dołączyła natomiast Grupa Green Holding. Polska firma rodzinna, jeden z najbardziej liczących się w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej producentów świeżych warzyw oraz operator logistyki chłodniczej, wynajął w Metropolitan Warszawa nowoczesną powierzchnię biurową z widokiem na Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego.
Z kolei, nowa warszawska siedziba światowego lidera w sektorze energetycznym i chemicznym zajęła powierzchnię biurową, wyróżniającą się wyjątkowym widokiem na Ogród Saski i Teatr Wielki.
– Zaufanie ze strony firm będących globalnymi liderami w swoich branżach, stanowi najlepsze potwierdzenie jakości Metropolitan Warszawa. Na rynku liczą się budynki o wysokich standardach ESG, wspierające dobrostan życia i pracy, świadomie wpisujące się w tkankę miasta, z silną marką, generujące kapitał zarówno ekonomiczny, jak i intelektualny. Taki właśnie jest Metropolitan Warszawa. Jako asset manager Metropolitana codziennie dokładamy starań, aby tworzyć przyjazne, komfortowe i atrakcyjne środowisko pracy dla wszystkich firm, które zdecydowały się ulokować swoje siedziby w tym ikonicznym budynku – powiedziała Joanna Kowalska-Szymczak, założycielka i CEO EBRU Capital, firmy pełniącej rolę asset managera Metropolitan Warszawa.
Metropolitan Warszawa to najwyższej klasy budynek z biurami i luksusową przestrzenią handlowo-usługową na parterze, wyróżniający się ponadczasowymi rozwiązaniami architektonicznymi – w tym przestronnym, publicznym dziedzińcem. Zaprojektowany przez brytyjskiego stararchitekta Lorda Normana Fostera łączy w sobie nowoczesność z elegancją tradycyjnej architektury sąsiadujących obiektów. Metropolitan Warszawa usytuowany jest przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego w Warszawie, tuż przy Ogrodzie Saskim i Trakcie Królewskim. Inwestycja oferuje 33 600 mkw. najwyższej jakości powierzchni biurowej oraz 3 300 mkw. przestrzeni handlowo-usługowej dostępnej z ulicy.
W trzech charakterystycznych, siedmiokondygnacyjnych bryłach, oprócz najwyższej klasy powierzchni biurowych, mieszczą się również butiki z ekskluzywnymi markami, prestiżowy klub fitness, kawiarnie, restauracje czy miejsca rozrywki. W budynku znajduje się także 441 miejsc parkingowych w garażu podziemnym, w tym parking publiczny oraz stacje ładowania pojazdów elektrycznych. Dostępna jest również infrastruktura dla rowerzystów.
Potwierdzenie jakości Metropolitan Warszawa i zastosowanych w budynku rozwiązań przyjaznych środowisku stanowi certyfikat BREEAM na poziomie Excellent. Najwyższy standard procedur bezpieczeństwa w obiekcie został natomiast wyróżniony oceną WELL Health-Safety Rating. Z kolei najlepsza łączność cyfrowa, jakość rozwiązań teletechnicznych i planów awaryjnych zostały potwierdzone certyfikatem WiredScore na najwyższym poziomie Platinum.
homfi z nagrodą w prestiżowym konkursie European Property Awards
Ekologiczne obiekty mieszkalne i biura Urzędu Miasta powstaną w Gdańsku
Laur Konsumenta Grand Prix 2024 dla homfi
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
J. Lewandowski: Unijny budżet na lata 2028–2034 jest bardzo skromny, ale inwestycyjny. Oby komisarzowi ds. budżetu udało się go zwiększyć
Wciąż nie milkną echa po publikacji raportu byłego premiera Włoch i eksszefa Europejskiego Banku Centralnego dotyczącego konkurencyjności UE. Zdaniem byłego komisarza UE ds. budżetu Janusza Lewandowskiego jest to wyzwanie, ale i szansa dla zbliżającej się polskiej prezydencji w UE na zwiększenie środków na inwestycje w nowym budżecie UE na lata 2028–2034, zwłaszcza w obliczu nominowania Polaka Piotra Serafina na komisarza do spraw budżetowych.
Konsument
Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]
Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.
Konsument
Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych
Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.