Komunikaty PR

Bialcon zostaje na dłużej w centrum z portfolio Greenman Poland

2024-08-29  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Bialcon pozostaje w Nowych Bielawach w Toruniu. Polska marka modowa zdecydowała się przedłużyć współpracę z Greenman Poland na kolejne lata. Dzięki temu jej sklep nadal będzie dostępny dla klientów toruńskiego centrum handlowego.

– Bialcon to kolejna marka, która w ostatnim czasie stawia na długofalową współpracę z Nowymi Bielawami, doceniając potencjał biznesowy obiektu oraz możliwości rozwoju, jakie oferujemy markom lifestylowym i modowym – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

– Tym samym wzmacniamy naszą ofertę fashion o rodzimą markę odzieżową, popularną wśród kobiet w różnym wieku. Obecność Bialcon dywersyfikuje ten segment, tworząc atrakcyjną destynację, dopasowaną do potrzeb zakupowych lokalnego rynku oraz międzypokoleniowości Nowych Bielaw – dodaje. 

Na ofertę modową Nowych Bielaw składa się dziś ponad 20 marek fashion. Oprócz Bialcon, klienci znajdą tu sklepy m.in. Tatuum, Monnari, Sinsay, Big Star, Giacomo Conti, Carry, Quiosque, Triumph, Esotiq, Change Lingerie, Wojas i Ryłko.

– Choć Nowe Bielawy to obiekt typu convenience, w jego ofercie dominują dziś marki modowe. Przyciąga je dynamiczny rozwój centrum, w tym rozbudowa o dwa parki handlowe, a także chłonny rynek konsumencki i silna lokalna pozycja, która sprawia, że miejsce to jest popularnym wyborem na codzienne zakupy – mówi Karolina Nitowska.

– Ważne są również wyniki, jakie osiągają nasi partnerzy biznesowi z tego segmentu. W ostatnich latach moda stała się jednym z głównych elementów oferty Nowych Bielaw, przyciągającym klientów. Rosnąca rola tego segmentu zwraca uwagę branży i procentuje aneksami oraz nowymi umowami – dodaje.

Bialcon to polska marka odzieżowa, która już od ponad 30 lat ubiera kobiety. Brand znany jest z eleganckich, klasycznych kolekcji, które łączą nowoczesne trendy z wygodą i ponadczasowym stylem. Bialcon oferuje szeroki wybór ubrań, od codziennych stylizacji po kreacje na specjalne okazje, kładąc nacisk na wysoką jakość tkanin, staranne wykończenie oraz krajową produkcję. Marka posiada sieć sklepów obejmującą ponad 70 lokalizacji w Polsce i za granicą.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.