Komunikaty PR

Bialcon zostaje na dłużej w centrum z portfolio Greenman Poland

2024-08-29  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Bialcon pozostaje w Nowych Bielawach w Toruniu. Polska marka modowa zdecydowała się przedłużyć współpracę z Greenman Poland na kolejne lata. Dzięki temu jej sklep nadal będzie dostępny dla klientów toruńskiego centrum handlowego.

– Bialcon to kolejna marka, która w ostatnim czasie stawia na długofalową współpracę z Nowymi Bielawami, doceniając potencjał biznesowy obiektu oraz możliwości rozwoju, jakie oferujemy markom lifestylowym i modowym – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

– Tym samym wzmacniamy naszą ofertę fashion o rodzimą markę odzieżową, popularną wśród kobiet w różnym wieku. Obecność Bialcon dywersyfikuje ten segment, tworząc atrakcyjną destynację, dopasowaną do potrzeb zakupowych lokalnego rynku oraz międzypokoleniowości Nowych Bielaw – dodaje. 

Na ofertę modową Nowych Bielaw składa się dziś ponad 20 marek fashion. Oprócz Bialcon, klienci znajdą tu sklepy m.in. Tatuum, Monnari, Sinsay, Big Star, Giacomo Conti, Carry, Quiosque, Triumph, Esotiq, Change Lingerie, Wojas i Ryłko.

– Choć Nowe Bielawy to obiekt typu convenience, w jego ofercie dominują dziś marki modowe. Przyciąga je dynamiczny rozwój centrum, w tym rozbudowa o dwa parki handlowe, a także chłonny rynek konsumencki i silna lokalna pozycja, która sprawia, że miejsce to jest popularnym wyborem na codzienne zakupy – mówi Karolina Nitowska.

– Ważne są również wyniki, jakie osiągają nasi partnerzy biznesowi z tego segmentu. W ostatnich latach moda stała się jednym z głównych elementów oferty Nowych Bielaw, przyciągającym klientów. Rosnąca rola tego segmentu zwraca uwagę branży i procentuje aneksami oraz nowymi umowami – dodaje.

Bialcon to polska marka odzieżowa, która już od ponad 30 lat ubiera kobiety. Brand znany jest z eleganckich, klasycznych kolekcji, które łączą nowoczesne trendy z wygodą i ponadczasowym stylem. Bialcon oferuje szeroki wybór ubrań, od codziennych stylizacji po kreacje na specjalne okazje, kładąc nacisk na wysoką jakość tkanin, staranne wykończenie oraz krajową produkcję. Marka posiada sieć sklepów obejmującą ponad 70 lokalizacji w Polsce i za granicą.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Transport

Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.