Blachodachówka na wymiar – rozwiązanie stylowe i korzystne cenowo
Jednym z najważniejszych elementów podczas projektowania i budowy domu jest jego dach. Stanowi swoiste zwieńczenie budynku, nie tylko pod względem funkcjonalnym, ale również estetycznym. Wśród wielu różnych, analizowanych przy jego wyborze przez klientów kwestii, jedne z najczęściej wskazywanych to estetyka oraz koszt. Wraz z firmą Regamet, polskim producentem pokryć dachowych z blachy, podpowiadamy, na co warto się zdecydować, aby dach nie tylko dobrze wyglądał, ale również cenowo prezentował się korzystnie.
Wśród pokryć dachowych z blachy możemy wyróżnić blachy trapezowe, panele dachowe oraz blachodachówki - dwumodułowe lub cięte na wymiar. Pierwsze posiadają format modułów o niewielkich wymiarach (co oznacza sporo zalet, jak choćby łatwość transportu, montażu czy niewielkich strat materiału przy dachach o skomplikowanych konstrukcjach). W przypadku formatu ciętego na wymiar klient otrzymuje długie (w ofercie Regamet do 6,5 metra) arkusze blachodachówki. Jest to rozwiązanie korzystne z kilku powodów, dlatego warto przyjrzeć mu się bliżej.
O czym trzeba wiedzieć?
Blachodachówka cięta na wymiar jest rozwiązaniem idealnym w przypadku dachów o prostych konstrukcjach, bez dużej liczby załamań czy lukarn. – Mając dach dwuspadowy lub jednospadowy o małym kącie nachylenia, lepiej zdecydować się na blachodachówkę właśnie w takim wariancie. Jest korzystna cenowo i prosta w montażu – tłumaczy Bartłomiej Ukowski, dyrektor handlowy Regamet.
Blachodachówka „cięta na wymiar” jest zawsze idealnie „skrojona” pod powierzchnię konkretnego dachu. W związku z tym, liczba łączeń poszczególnych elementów jest zminimalizowana. Osiąga się w ten sposób bardzo estetyczny, jednolity efekt końcowy.
Estetyka rozwiązania
Na rynku istnieje szeroki wybór modeli poszczególnych blachodachówek. Począwszy od takich, których profil będzie odpowiadać odbiorcom o bardziej tradycyjnym podejściu do estetyki, skończywszy na osobach ceniących sobie nowoczesny, czasem minimalistyczny, a innym razem modernistyczny, bardziej awangardowy wygląd.
– Tego typu podział proponujemy również w naszej ofercie – mówi dyrektor handlowy firmy. – Tradycjonaliści często decydują się na wybór modeli Olimpia lub Gloria, które estetyką nawiązują do popularnej, ponadczasowej elegancji. Natomiast klienci o bardziej nowoczesnych, modernistycznych upodobaniach estetycznych chętnie wybierają między Petrą a Moną. Pierwszą cechuje oryginalny i wyrazisty profil, a dzięki dostępności właśnie w wersji na wymiar, nie wymaga wielu łączeń. To propozycja dla osób oczekujących nowoczesnego, ale i awangardowego pokrycia dachowego. Mona natomiast charakteryzuje się unikatowym profilem, który zapewnia arkuszom ścisłe przyleganie i szczelne łączenia – tłumaczy Bartłomiej Ukowski.
Klienci decydujący się na bardziej nowoczesne pod względem estetycznym propozycje, cenią sobie również produkty Regamet za charakterystyczne wysokie przetłoczenia, co upodabnia je do tradycyjnych blachodachówek ceramicznych. Petra i Mona nie mają również tzw. płetwy początkowej, co jest ich dodatkowym, bardzo estetycznym elementem.
Wykończenie blachodachówki
To, co w przypadku blachodachówek odgrywa niebagatelną rolę, to ich powłoka. To ona, oprócz samego kształtu wybranej blachodachówki, odpowiada za estetykę konkretnego modelu, nadając mu określony charakter. To, czy blachodachówka jest matowa, przykładowo o fakturze minerału o różnorodnych fasetach, czy też bardziej jednolita i błyszcząca, zależy właśnie od niej.
– Przykładem matowej powłoki w ofercie Regamet jest Granite Quartz, a błyszczącej – Granite HDX. Obydwie wykonane są przez największego producenta stali na świecie, koncern ArcelorMittal. Objęte wieloletnią gwarancją, charakteryzują się podwyższoną odpornością na czynniki takie jak zarysowania, warunki atmosferyczne czy trwałość koloru. Warto zainteresować się nimi właśnie teraz, ponieważ od niedawna są dostępne w naszej ofercie promocyjnej. Dzięki temu, całkowity koszt pokrycia dachowego wybraną blachodachówką ciętą na wymiar będzie jeszcze bardziej korzystny cenowo – mówi przedstawiciel firmy.
Wybierając najbardziej optymalne pokrycie dachowe, dobrze znać i wziąć pod uwagę wszystkie zalety blachodachówki ciętej na wymiar. Zwłaszcza, że to co piękne i stylowe nie musi być jednocześnie drogie!
Więcej: www.regamet.com.pl
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.