Komunikaty PR

Blachodachówka na wymiar – rozwiązanie stylowe i korzystne cenowo

2020-05-03  |  11:30
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.1 MB )

Jednym z najważniejszych elementów podczas projektowania i budowy domu jest jego dach. Stanowi swoiste zwieńczenie budynku, nie tylko pod względem funkcjonalnym, ale również estetycznym. Wśród wielu różnych, analizowanych przy jego wyborze przez klientów kwestii, jedne z najczęściej wskazywanych to estetyka oraz koszt. Wraz z  firmą Regamet, polskim producentem pokryć dachowych z blachy, podpowiadamy, na co warto się zdecydować, aby dach nie tylko dobrze wyglądał, ale również cenowo prezentował się korzystnie.

Wśród pokryć dachowych z blachy możemy wyróżnić  blachy trapezowe, panele dachowe oraz blachodachówki - dwumodułowe lub cięte na wymiar. Pierwsze posiadają format modułów o niewielkich wymiarach (co oznacza sporo zalet, jak choćby łatwość transportu, montażu czy niewielkich strat materiału przy dachach o skomplikowanych konstrukcjach). W przypadku formatu ciętego na wymiar klient otrzymuje długie (w ofercie Regamet do 6,5 metra) arkusze blachodachówki. Jest to rozwiązanie korzystne z kilku powodów, dlatego warto przyjrzeć mu się bliżej.

O czym trzeba wiedzieć?

Blachodachówka cięta na wymiar jest rozwiązaniem idealnym w przypadku dachów o prostych konstrukcjach, bez dużej liczby załamań czy lukarn. – Mając dach dwuspadowy lub jednospadowy o małym kącie nachylenia, lepiej zdecydować się na blachodachówkę właśnie w takim wariancie. Jest korzystna cenowo i prosta w montażu – tłumaczy Bartłomiej Ukowski, dyrektor handlowy Regamet.

Blachodachówka „cięta na wymiar” jest zawsze idealnie „skrojona” pod powierzchnię konkretnego dachu. W związku z tym, liczba łączeń poszczególnych elementów jest zminimalizowana. Osiąga się w ten sposób bardzo estetyczny, jednolity efekt końcowy.

Estetyka rozwiązania

Na rynku istnieje szeroki wybór modeli poszczególnych blachodachówek. Począwszy od takich, których profil będzie odpowiadać odbiorcom o bardziej tradycyjnym podejściu do estetyki, skończywszy na osobach ceniących sobie nowoczesny, czasem minimalistyczny, a innym razem modernistyczny, bardziej awangardowy wygląd.

 – Tego typu podział proponujemy również w naszej ofercie – mówi dyrektor handlowy firmy. – Tradycjonaliści często decydują się na wybór modeli Olimpia lub Gloria, które estetyką nawiązują do popularnej, ponadczasowej elegancji. Natomiast klienci o bardziej nowoczesnych, modernistycznych upodobaniach estetycznych chętnie wybierają między Petrą a Moną. Pierwszą cechuje oryginalny i wyrazisty profil, a dzięki dostępności właśnie w wersji na wymiar, nie wymaga wielu łączeń. To propozycja dla osób oczekujących nowoczesnego, ale i awangardowego pokrycia dachowego. Mona natomiast charakteryzuje się unikatowym profilem, który zapewnia arkuszom ścisłe przyleganie i szczelne łączenia – tłumaczy Bartłomiej Ukowski.

Klienci decydujący się na bardziej nowoczesne pod względem estetycznym propozycje, cenią sobie również produkty Regamet za charakterystyczne wysokie przetłoczenia, co upodabnia je do tradycyjnych blachodachówek ceramicznych. Petra i Mona nie mają również tzw. płetwy początkowej, co jest ich dodatkowym, bardzo estetycznym elementem.

Wykończenie blachodachówki

To, co w przypadku blachodachówek odgrywa niebagatelną rolę, to ich powłoka. To ona, oprócz samego kształtu wybranej blachodachówki, odpowiada za estetykę konkretnego modelu, nadając mu określony charakter. To, czy blachodachówka jest matowa, przykładowo o fakturze minerału o różnorodnych fasetach, czy też bardziej jednolita i błyszcząca, zależy właśnie od niej.

Przykładem matowej powłoki w ofercie Regamet jest Granite Quartz, a błyszczącej – Granite HDX. Obydwie wykonane są przez największego producenta stali na świecie, koncern ArcelorMittal. Objęte wieloletnią gwarancją, charakteryzują się podwyższoną odpornością na czynniki takie jak zarysowania, warunki atmosferyczne czy trwałość koloru. Warto zainteresować się nimi właśnie teraz, ponieważ od niedawna są dostępne w naszej ofercie promocyjnej. Dzięki temu, całkowity koszt pokrycia dachowego wybraną blachodachówką ciętą na wymiar będzie jeszcze bardziej korzystny cenowo – mówi przedstawiciel firmy.

 

Wybierając najbardziej optymalne pokrycie dachowe, dobrze znać i wziąć pod uwagę wszystkie zalety blachodachówki ciętej na wymiar. Zwłaszcza, że to co piękne i stylowe nie musi być jednocześnie drogie!

Więcej: www.regamet.com.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa

Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.

Przemysł spożywczy

UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.

Prawo

Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.