Blachodachówka na wymiar – rozwiązanie stylowe i korzystne cenowo
Jednym z najważniejszych elementów podczas projektowania i budowy domu jest jego dach. Stanowi swoiste zwieńczenie budynku, nie tylko pod względem funkcjonalnym, ale również estetycznym. Wśród wielu różnych, analizowanych przy jego wyborze przez klientów kwestii, jedne z najczęściej wskazywanych to estetyka oraz koszt. Wraz z firmą Regamet, polskim producentem pokryć dachowych z blachy, podpowiadamy, na co warto się zdecydować, aby dach nie tylko dobrze wyglądał, ale również cenowo prezentował się korzystnie.
Wśród pokryć dachowych z blachy możemy wyróżnić blachy trapezowe, panele dachowe oraz blachodachówki - dwumodułowe lub cięte na wymiar. Pierwsze posiadają format modułów o niewielkich wymiarach (co oznacza sporo zalet, jak choćby łatwość transportu, montażu czy niewielkich strat materiału przy dachach o skomplikowanych konstrukcjach). W przypadku formatu ciętego na wymiar klient otrzymuje długie (w ofercie Regamet do 6,5 metra) arkusze blachodachówki. Jest to rozwiązanie korzystne z kilku powodów, dlatego warto przyjrzeć mu się bliżej.
O czym trzeba wiedzieć?
Blachodachówka cięta na wymiar jest rozwiązaniem idealnym w przypadku dachów o prostych konstrukcjach, bez dużej liczby załamań czy lukarn. – Mając dach dwuspadowy lub jednospadowy o małym kącie nachylenia, lepiej zdecydować się na blachodachówkę właśnie w takim wariancie. Jest korzystna cenowo i prosta w montażu – tłumaczy Bartłomiej Ukowski, dyrektor handlowy Regamet.
Blachodachówka „cięta na wymiar” jest zawsze idealnie „skrojona” pod powierzchnię konkretnego dachu. W związku z tym, liczba łączeń poszczególnych elementów jest zminimalizowana. Osiąga się w ten sposób bardzo estetyczny, jednolity efekt końcowy.
Estetyka rozwiązania
Na rynku istnieje szeroki wybór modeli poszczególnych blachodachówek. Począwszy od takich, których profil będzie odpowiadać odbiorcom o bardziej tradycyjnym podejściu do estetyki, skończywszy na osobach ceniących sobie nowoczesny, czasem minimalistyczny, a innym razem modernistyczny, bardziej awangardowy wygląd.
– Tego typu podział proponujemy również w naszej ofercie – mówi dyrektor handlowy firmy. – Tradycjonaliści często decydują się na wybór modeli Olimpia lub Gloria, które estetyką nawiązują do popularnej, ponadczasowej elegancji. Natomiast klienci o bardziej nowoczesnych, modernistycznych upodobaniach estetycznych chętnie wybierają między Petrą a Moną. Pierwszą cechuje oryginalny i wyrazisty profil, a dzięki dostępności właśnie w wersji na wymiar, nie wymaga wielu łączeń. To propozycja dla osób oczekujących nowoczesnego, ale i awangardowego pokrycia dachowego. Mona natomiast charakteryzuje się unikatowym profilem, który zapewnia arkuszom ścisłe przyleganie i szczelne łączenia – tłumaczy Bartłomiej Ukowski.
Klienci decydujący się na bardziej nowoczesne pod względem estetycznym propozycje, cenią sobie również produkty Regamet za charakterystyczne wysokie przetłoczenia, co upodabnia je do tradycyjnych blachodachówek ceramicznych. Petra i Mona nie mają również tzw. płetwy początkowej, co jest ich dodatkowym, bardzo estetycznym elementem.
Wykończenie blachodachówki
To, co w przypadku blachodachówek odgrywa niebagatelną rolę, to ich powłoka. To ona, oprócz samego kształtu wybranej blachodachówki, odpowiada za estetykę konkretnego modelu, nadając mu określony charakter. To, czy blachodachówka jest matowa, przykładowo o fakturze minerału o różnorodnych fasetach, czy też bardziej jednolita i błyszcząca, zależy właśnie od niej.
– Przykładem matowej powłoki w ofercie Regamet jest Granite Quartz, a błyszczącej – Granite HDX. Obydwie wykonane są przez największego producenta stali na świecie, koncern ArcelorMittal. Objęte wieloletnią gwarancją, charakteryzują się podwyższoną odpornością na czynniki takie jak zarysowania, warunki atmosferyczne czy trwałość koloru. Warto zainteresować się nimi właśnie teraz, ponieważ od niedawna są dostępne w naszej ofercie promocyjnej. Dzięki temu, całkowity koszt pokrycia dachowego wybraną blachodachówką ciętą na wymiar będzie jeszcze bardziej korzystny cenowo – mówi przedstawiciel firmy.
Wybierając najbardziej optymalne pokrycie dachowe, dobrze znać i wziąć pod uwagę wszystkie zalety blachodachówki ciętej na wymiar. Zwłaszcza, że to co piękne i stylowe nie musi być jednocześnie drogie!
Więcej: www.regamet.com.pl
TEAL Z NOWYM NAJEMCĄ. DO OFF PIOTRKOWSKA CENTER WPROWADZA SIĘ NEST LEASING S.A
Langowski Logistics nowym najemcą w MLP Pruszków II
Co czeka rynek nieruchomości? Komentuje Shraga Weisman, CEO Aurec Home
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.