Komunikaty PR

Boom na Flexi Lease! Adgar Poland poszerza dostępność usługi najmu elastycznego

2022-07-25  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Mystkowski
Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny

Stępińska 22/30
00-739 Warszawa
michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl| |michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl
515080000
www.adgar.pl
Do pobrania Komunikat ( 1.25 MB )

Koncept najmu elastycznego, który Adgar Poland wprowadził kilka lat temu w części swoich budynków biurowych na warszawskim Mokotowie, w ostatnich miesiącach notuje coraz większe zainteresowanie. Dostępne w ramach usługi Flexi Lease przestrzenie w biurowcu Adgar Plaza One zostały w całości wynajęte. Spółka postanowiła zatem wykorzystać korzystne trendy i rozwinie ofertę o kolejną kondygnację w tej lokalizacji. Boom na elastyczną przestrzeń biurową, wynikający przede wszystkim z dynamicznie zmieniających się realiów rynkowych, widoczny jest również w pozostałych inwestycjach dewelopera. Potencjalni najemcy powierzchni mogą liczyć na ciekawe promocje cenowe, atrakcyjne warunki komercyjne i elastyczne umowy, ściśle uwzględniające aktualne potrzeby klienta.

Flexi Lease to autorski koncept najmu powierzchni biurowej, który doskonale koresponduje ze zmieniającymi się oczekiwaniami części najemców. Rozwiązanie to łączy zalety najmu tradycyjnego z elastycznymi rozwiązaniami, charakterystycznymi dla tzw. coworkingów. „Uważnie obserwujemy trendy i oczekiwania najemców, a te w wielu przypadkach, w ostatnich miesiącach uległy znaczącym zmianom. Wiele firm poszukuje dziś indywidualnych rozwiązań, szytych na miarę ich aktualnych potrzeb w zakresie skalowalności i czasu trwania umowy. Flexi Lease daje najemcom duży komfort w reagowaniu na przyszłe wyzwania, swobodę działania i szansę na optymalizację kosztów” – mówi Monika Szelenberger, Head of Leasing & Asset Management w Adgar Poland.

Usługa Flexi Lease szczególnie korzystna jest dla tych firm, które z różnych przyczyn poszukują rozwiązań precyzyjniej dopasowanych do swoich potrzeb. Branża, czy skala zatrudnienia nie ma tu znaczenia. „Powierzchnię biurową w ramach usługi oddajemy do użytkowania nawet w ciągu kilku dni od podpisania umowy. Szczególnie wymagającym najemcom zapewniamy również dodatkowe usługi związane z organizacją biura i jego codziennym funkcjonowaniem” – dodaje Monika Szelenberger.

Najemcy w ramach oferty mogą otrzymać własną, wydzieloną przestrzeń, w pełni funkcjonalną, w razie potrzeby również umeblowaną i wyposażoną w niezbędny sprzęt. Wnętrza biur można także samodzielnie zaprojektować, zastosować identyfikację wizualną podkreślającą autonomiczność zajmowanej powierzchni biurowej. Dodatkowo, Flexi Lease zapewnia pracownikom firmy wynajmującej możliwość korzystania z części wspólnych, sal konferencyjnych, przestronnych, wyposażonych kuchni, garaży i miejsc  parkingowych. Adgar Poland oferuje ponadto pakiety usług wspierających, znane doskonale z tradycyjnych form najmu. Firmy zajmujące powierzchnię biurową chętnie korzystają zatem z opcji sprzątania, wynajmu i serwisu sprzętu biurowego i AGD.

Dostępna w ramach Flexi Lease powierzchnia w Adgar Plaza One na 3 kondygnacji biurowca została w całości wynajęta. Duże zainteresowanie skłoniło spółkę do zwiększenia podaży konceptu i do dyspozycji nowych najemców oddane zostaną biura w wysokim standardzie również na 4 piętrze budynku. Przestrzenie te objęte zostały specjalną promocją cenową, potencjalni najemcy już zgłaszają swoje zainteresowanie.

Adgar Poland stawia na budowanie społeczności

Nowy koncept najmu w ofercie Adgar Poland to nie jedyny dowód na umiejętność wyciągania wniosków z obserwacji zmieniających się trendów na warszawskim rynku powierzchni biurowej. Spółka aktywnie włączyła się w proces zachęcania pracowników firm wynajmujących biura do powrotów do pracy stacjonarnej, w pełnym lub częściowym wymiarze. Tym bardziej, że jak wskazują dostępne analizy firmy CBRE68 proc. organizacji chce powrotu pracowników do biur i to najlepiej jeszcze w tym roku. 

„Pamiętajmy, że biuro z jednej strony pełni rolę miejsca pracy, z drugiej umożliwia zaspokojenie potrzeby przynależności do grupy lub społeczności. I tu rolą pracodawcy, ale i właścicieli obiektów biurowych, jest tworzenie warunków i zachęt, które ułatwią pracownikom ponowne odnalezienie się w grupie i odnawianie, często osłabionych lub utraconych wskutek pandemii więzi i relacji ze współpracownikami” – mówi Angelika Wilk, Marketing and Business Relationship Manager.

Odpowiedzią na te zjawiska jest inicjatywa Back to Office, podjęta przez Adgar Poland z początkiem maja tego roku. Szereg bezpłatnych aktywności, które poprzez zabawę i angażowanie w realizację wspólnych celów miały na celu przypomnienie pracownikom firm, że praca w biurze to również okazja do inspirujących,  bezpośrednich kontaktów i komunikacji w wymiarze nieosiągalnym podczas spotkań online. „Coctail Bike, warsztaty malowania tkanin, warsztaty florystyczne czy bezpłatne masaże – entuzjazm i frekwencja uczestników w tych wydarzeniach utwierdziły nas w przekonaniu, że wielu z nas naprawdę zatęskniło za byciem częścią zespołu i współtworzeniem przyjaznych miejsc pracy” – dodaje Angelika Wilk.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa

Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.

Przemysł spożywczy

UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.

Prawo

Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.