Komunikaty PR

CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland

2024-07-25  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

 

Marka CCC kontynuuje współpracę z trzema centrami handlowymi z portfolio Greenman Poland – Nowymi Czyżynami w Krakowie, Nowymi Bielawami w Toruniu i Nową Górną w Łodzi. Już niebawem w tych obiektach zadebiutują lokale brandu w nowej odsłonie.


– CCC to dla nas jeden z kluczowych najemców. Marka obecna jest dziś nie tylko w centrach w Krakowie, Toruniu i Łodzi, ale także od lat w retail parkach Greenman Poland w Namysłowie, Grodzisku Mazowieckim i Włocławku – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland. – Cieszymy się, że CCC dostrzega w naszych obiektach niesłabnący potencjał, o czym świadczą decyzje o dalszej współpracy oraz modernizacji obecnych lokali w Nowych Czyżynach, Nowych Bielawach i Nowej Górnej. Te już wkrótce czekają duże zmiany – dodaje.

Polegać będą one przede wszystkim na unowocześnieniu aranżacji sklepów w trzech centrach. Nowy układ umożliwi jeszcze lepszą ekspozycję asortymentu. Pojawi się też szerokie wejście do lokalu oraz przeszklona witryna z ekranami LED. Ekrany pojawią się również we wnętrzach. Cała przestrzeń podzielona zostanie natomiast na różne sekcje produktowe, ułatwiające zakupy.

Sklepy CCC od lat są jednym z fundamentów oferty obuwniczej centrów Nowe Czyżyny, Nowe Bielawy i Nowa Górna.

– CCC to lubiana i popularna destynacja zakupowa. Także wśród naszych klientów. Jak pokazały nam badania konsumenckie, CCC plasuje się dziś w czołówce najchętniej wybieranych sklepów we wszystkich trzech obiektach. Dla wielu naszych klientów to dziś sklep pierwszego wyboru na zakupy obuwnicze dla całej rodziny. Kupujących przyciąga szerokość asortymentu oraz znane marki, w tym sportowe, które dostępne są w sklepach CCC. Jesteśmy przekonani, że nowa aranżacja sklepów spodoba się odbiorcom – dodaje.

Tym bardziej, że także same centra handlowe z portfolio Greenman Poland się zmieniają. Nowe Czyżyny, Nowe Bielawy i Nowa Górna to obiekty, które w ostatnich latach poddane zostały modernizacji pasaży, elewacji oraz otoczenia. Centra zyskały także wielu nowych najemców, w tym z segmentu fashion.

Dwa z nich – Nowa Górna i Nowe Bielawy - przeszły natomiast rozbudowę, w efekcie której powstały nowoczesne kompleksy convenience, sprzyjające codziennym zakupom całą rodziną. Przy łódzkim centrum wyrósł park handlowy, który pomieścił 4 nowych najemców, z kolei przy toruńskim stworzono aż dwa takie obiekty z 7 najemcami.

– Zmiany, które zachodzą w naszych centrach skłaniają także coraz więcej najemców do metamorfoz swoich przestrzeni poprzez remont, remodeling lub wprowadzenie najświeższego konceptu handlowego. Obu stronom zależy bowiem na tworzeniu nowoczesnej, komfortowej i przyjaznej przestrzeni zakupowej, która zaprasza i skłania do częstych wizyt – mówi Karolina Nitowska.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.