Komunikaty PR

Centrum handlowe Nowa Górna w Łodzi będzie rozbudowane

2023-07-13  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Do pobrania IP ( 0.06 MB )

Nowa Górna, jedno z pierwszych centrów handlowych w Łodzi, które przeszło niedawno gruntowną modernizację, czeka teraz rozbudowa. Prace zaplanowane na najbliższe pół roku właśnie wystartowały. W ich efekcie, w sąsiedztwie istniejącego obiektu, wyrośnie park handlowy.

Inwestycję wypełnią 4 sklepy wielkopowierzchniowe znanych marek. Jak zdradza inwestor, nowy retail park jest już w 100% wynajęty. Wiadomo, że powstaną tu lokale takich marek: jak Sinsay, KiK czy Maxi Zoo. Nie zabraknie też sklepu największej w Europie sieci non-food.

– Rozbudowa Nowej Górnej to kamień milowy rozwoju tego obiektu i druga tak ważna inwestycja po wielowymiarowej modernizacji, jaką przeprowadziliśmy tu w ostatnich dwóch latach, a która objęła m.in. remodeling elewacji i wejść oraz odświeżenie oferty handlowej – mówi Barbara Wojdełko, CEO w Greenman Poland.

– Dzięki najnowszej inwestycji Nowa Górna nie tylko zyska kolejne atrakcyjne sklepy popularnych marek, ale także przekształci się w nowoczesny kompleks handlowy, będący jeszcze bliżej potrzeb lokalnej społeczności i dający więcej możliwości zakupowych mieszkańcom Łodzi i okolic – zapowiada.

Park handlowy, który powstanie przy ul. Kolumny, kilkanaście metrów od CH Nowa Górna, będzie jednokondygnacyjny i wolnostojący. Do ulokowanych w nim sklepów będzie się natomiast wchodzić wprost z parkingu.

– Nowa Górna to modelowe centrum convenience, w pełni skomercjalizowane, mające silną pozycję na rynku, a do tego mocno osadzone w lokalnej społeczności i chętnie wybierane przez łodzian na codzienne zakupy. W bliskim sąsiedztwie obiektu powstają nowe osiedla, a kolejne są w planach. Obiekt jest więc w najlepszym momencie do dalszego rozwoju – mówi.

– Marki, które wprowadzimy do oferty parku nie tylko dopełnią już istniejącą ofertę Nowej Górnej, ale same w sobie będą atrakcyjną i docelową destynacją zakupową. Tym bardziej, że w asortymencie retail parku pojawią się wyłącznie znane konsumentom brandy m.in. z segmentu mody czy stale zyskującego na popularności w Polsce segmentu EDLP, czyli everyday-low-prices – dodaje Barbara Wojdełko.

Jak zapewniają przedstawiciele inwestora, nowy park handlowy mocno wyrasta na trendzie lokalności zakupów, który w ostatnich latach zdominował polski rynek handlowy. – Dzięki inwestycji i stworzeniu kompleksu handlowego mieszkańcy Łodzi i okolic będą mogli zrobić jeszcze bardziej kompletne, komfortowe i codzienne zakupy dla całej rodziny. Fakt, że tak wiele marek znajdzie się na wyciągnięcie ręki i w jednym miejscu, będzie dla wielu kupujących dużym udogodnieniem – dodaje.

To jednak nie jedyny aspekt, który ważny jest dla inwestora. Kluczowa jest też ekologia. W zeszłym roku Nowa Górna uzyskała wynik „excellent” w certyfikacji BREEAM In-Use, co potwierdza, że obiekt rozwija się w sposób zrównoważony, z poszanowaniem środowiska i stale minimalizuje swój wpływ na otaczający go ekosystem. Podobnie ma być z budowanym właśnie retail parkiem.

Na dachu budynku zainstalowane zostaną panele fotowoltaiczne, które zapewnią obiektowi częściową niezależność energetyczną, a także – co ważne dla inwestora – ograniczą ślad węglowy. – Nowa Górna od lat rozwija się w oparciu o zielone idee, założenia ESG i unijne standardy. Nowy park handlowy kontynuuje ten kierunek – mówi Barbara Wojdełko.

– Staramy się, aby istniejące, jak i nowe realizacje były przyjazne środowisku, dążyły do ograniczania emisji dwutlenku węgla, a także minimalizowały zużycie zasobów naturalnych, w tym zwłaszcza wody i energii. To myślenie, w które wpisuje się także najnowsza realizacja w Łodzi – dodaje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Prawo

Tylko co piąty nakaz powrotu migranta do kraju pochodzenia jest realizowany. UE chce wprowadzić nowe skuteczne procedury

Obecnie w Unii Europejskiej obowiązuje 27 różnych systemów odsyłania migrantów. W efekcie tylko co piąty nakaz powrotu jest faktycznie realizowany. Komisja Europejska zaproponowała wspólny europejski system powrotów, który ma na celu szybsze, prostsze i skuteczniejsze procedury. Nowe przepisy uzupełnią pakt o migracji i azylu przyjęty w zeszłym roku. – Nie rozwiązuje to jednak wszystkich problemów. Konieczna jest restrykcyjna kontrola i wsparcie krajów, żeby zapobiec dalszej migracji – ocenia europoseł Arkadiusz Mularczyk.

Handel

Rekordowy eksport polskiej żywności. Koszty produkcji będą jednak rosły z powodu zmieniających się norm wraz z wprowadzaniem Zielonego Ładu

W 2024 roku eksport polskich produktów i przetworów rolno-spożywczych wzrósł w porównaniu z rokiem poprzednim do rekordowej wartości w euro. Pozytywną dynamikę odnotował handel zarówno z krajami Unii, jak i spoza wspólnoty. Dalsze sukcesy polskich eksporterów będą zależały m.in. od zwiększania udziału produktów wysokoprzetworzonych w zagranicznej sprzedaży. Wszystko zależeć jednak będzie od popytu i międzynarodowych regulacji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.