Colliers rozszerza portfolio o cztery nowe nieruchomości
Po przejęciu w zarządzanie warszawskiego biurowca Wola Retro w 2023 r., Colliers kontynuuje udaną współpracę z Grupą Adventum. W pierwszej połowie 2024 r. firma doradcza rozpoczęła zarządzanie czterema nieruchomościami grupy zlokalizowanymi w Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu.
Nowe nieruchomości w portfolio Colliers znajdujące się w miastach regionalnych to Poznańskie Centrum Finansowe, wieżowiec zlokalizowany przy pl. Władysława Andersa 5 w Poznaniu o łącznej powierzchni ok. 18 500 mkw. oraz Centrum Orląt Lwowskich 1 we Wrocławiu (ponad 17 700 mkw.).
Do budynków zarządzanych przez ekspertów z działu Asset Services w Warszawie dołączyły z kolei Renaissance Plaza, ceniony biurowiec przy ul. Marcina Kasprzaka 18/20 w Warszawie (10 000 mkw.) oraz Marynarska Point 1, zlokalizowany przy ul. Postępu 15 B na Mokotowie, o łącznej powierzchni 12 800 mkw.
Każdy z tych budynków biurowych oferuje najemcom wysokiej jakości powierzchnie i charakteryzuje się strategiczną, dobrze skomunikowaną lokalizacją.
– Cieszymy się, że możemy kontynuować naszą udaną współpracę z Colliers. Wierzymy, że ich doświadczenie i zaangażowanie w zarządzanie nieruchomościami odegra kluczową rolę w zwiększaniu wartości naszych aktywów – mówi Marcell Mihályfi, Head of Office Asset Management, Adventum Group.
– Od wielu lat umacniamy naszą pozycję w polskich miastach regionalnych, przejmując w zarządzanie kolejne prestiżowe nieruchomości. Cieszę się, że do naszego portfolio dołączyły cztery budynki należące do Adventum Group. Dziękuję za zaufanie - mówi Agnieszka Krzekotowska, Senior Partner, Asset Services, Colliers.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.