Komunikaty PR

Czarnomorka i Sartoria wprowadzają się do Fuzji

2024-03-12  |  13:15
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.83 MB )

Dwie restauracje – Czarnomorka i Sartoria Ristorante & Pizzeria to nowi najemcy gastronomiczni łódzkiej Fuzji, rewitalizowanego przez Echo Investment kompleksu po dawnych zakładach włókienniczych Karola Scheiblera. Nowe koncepty zajmą w Fuzji łącznie 625 mkw. Otwarcie lokali planowane jest na początek czerwca tego roku.

Do jednego z historycznych budynków zlokalizowanych w Ogrodach Anny, w pobliżu zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera wprowadzi się włoska restauracja Sartoria Ristorante & Pizzeria, która zajmie blisko 415 mkw. Lokal zaoferuje gościom prawdziwe przysmaki kuchni włoskiej, jak różnego rodzaju makarony, pizze, a także ryby i owoce morza. W menu restauracji znajdą się ponadto klasyczne włoskie desery oraz specjalnie wyselekcjonowane wina.

- Włoska gościnność, muzyka oraz wyśmienite dania przygotowywane ze składników pochodzących prosto ze słonecznej Italii – taka właśnie będzie Sartoria, wyjątkowa restauracja w iście włoskim klimacie, którą otwieramy w Łodzi w zabytkowym kompleksie Fuzjamówi Bartosz Serdakowski-Goldstein, jeden z właścicieli restauracji. – Chcemy stworzyć unikalne miejsce na gastronomicznej mapie Łodzi z pyszną kuchnią, którego wyjątkowość podkreśli też otocznie. Nasz wybór padł zatem na historyczne przestrzenie dawnych zakładów włókienniczych Karola Scheiblera z oryginalną czerwoną cegłą. Do tradycji tego miejsca nawiązuje nazwa naszej restauracji – Sartoria, która po włosku oznacza krawiectwo. Takie też będą nasze dania – przygotowywane z precyzją i szyte na miarę potrzeb naszych gościdodaje drugi właściciel konceptu Karol Szafraniec.

W północnej części kompleksu, od strony ulicy Tymienieckiego pojawi się restauracja Czarnomorka, która zajmie ponad 210 mkw. powierzchni. Czarnomorka - restauracja ukraińska wywodząca się z Kijowa - zaserwuje gościom Fuzji przede wszystkim przygotowywane w różnych odsłonach dania z ryb oraz rozmaite owoce morza. W karcie Czarnomorki znajdzie się także m.in. żurek, risotto, czy burger z fileta z dorsza.

- Restauracja Czarnomorka powstała z miłości do smaków i aromatów znanych nam znad Morza Czarnego. Naszą specjalnością są przygotowywane na bieżąco i wedle życzenia gości ryby i szeroka oferta owoców morza. Przygotowujemy dania z najwyższej jakości składników, z dbałością o każdy szczegół. Czarnomorka posiada dwie restauracje w Warszawie, zaś w Fuzji będzie to nasz pierwszy lokal w Łodzi. Mamy nadzieję, że nasze kulinarne propozycje spotkają się z uznaniem łodzian, tym bardziej, że klientów naszej nowej restauracji gościć będziemy w wyjątkowej historycznej przestrzeni pofabrycznych zakładów. Już teraz serdecznie zapraszamy na morską ucztęmówi Karina Synevych- Kierownik Działu Europejskiego Czarnomorka.

- Fuzja to wyjątkowa inwestycja na mapie Łodzi, gdzie na każdym kroku, w każdym budynku wykonanym z tradycyjnej czerwonej cegły spotykamy się z pofabryczną historią tego miejsca. Taka spuścizna zobowiązuje. Dlatego najemców, którzy zagoszczą w naszym kompleksie wybieramy w sposób bardzo przemyślany, tak by wspólnie z nami budowali nową tradycję tego miejsca z poszanowaniem jego historii. Chcemy ponadto wprowadzić powiew świeżości na kulinarną mapę miasta stąd poza lokalnymi konceptami, w Fuzji pojawią się też zupełnie nowe lokale gastronomiczne, które swoją premierę w Łodzi będą miały właśnie w naszym kompleksie. Przypomnijmy, że poza Czarnomorką oraz Sartoria Ristorante & Pizzeria w Fuzji pojawią się również m. in. takie marki, jak restauracja Sakana Sushi, czy cukiernia Deseomówi Karolina Prędota - Krystek, Head Of Food And Beverage w Echo Investemnt.

 

Fuzja to flagowa inwestycja Echo Investment prowadzona w centrum Łodzi na terenie dawnych zakładów fabrycznych Karola Scheiblera. Wielofunkcyjny projekt powstaje na obszarze 8 ha w otoczeniu historycznej zabudowy, która zyska nowe funkcje. Inwestycja po wielu latach od upadku zakładów Uniontex powraca do Łodzi jako pełnoprawna część miasta z ofertą kulturalną, rozrywkową, gastronomiczną, usługowo – handlową, a także budynkami mieszkalnymi, nowoczesną powierzchnią biurową, miejskim placem (Ogrody Anny) i otwartymi, zielonymi terenami wspólnymi. Łącznie na 8 ha zlokalizowane będą 22 budynki, z czego 15 to obiekty historyczne. Za część mieszkaniową inwestycji odpowiedzialny jest Archicom, należący do Grupy Echo Investment.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony” Biuro prasowe
2024-04-29 | 12:13

Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony”

Zarówno aktywność regulatorów, jak i rosnąca świadomość społeczeństwa napędzają zmiany w zakresie zrównoważonego budownictwa. Dotyka to także deweloperów
Nieruchomości Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
2024-04-29 | 11:15

Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach

Develia rozpoczyna sprzedaż nowej inwestycji we Wrocławiu. Osiedle Augustowska Vita, które powstanie na zielonych Maślicach, to projekt dostosowany zwłaszcza do potrzeb młodych
Nieruchomości Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami
2024-04-29 | 11:00

Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami

Wiosną i latem zdecydowanie mocniej dostrzegamy zalety wyboru domu bądź mieszkania z ogrodem. Choć nie jest to na rynku duży trend, to taką prawidłowość zauważa przedstawiciel firmy More

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.