Develia rozpoczyna budowę inwestycji Krakowska Vita
Ruszyły prace budowlane w inwestycji Krakowska Vita, nowego projektu mieszkaniowego firmy deweloperskiej Develia w Warszawie. Przy alei Krakowskiej 279, na granicy Włoch i Ochoty, powstanie 314 mieszkań o zróżnicowanych metrażach i funkcjonalnych rozkładach.
Generalnym Wykonawcą inwestycji jest firma STRABAG, a za projekt architektoniczny odpowiada pracownia WADECO. Ukończenie budowy i przekazanie nabywcom lokali zaplanowane jest na koniec II kwartału 2025 r. Ceny zaczynają się od 12 400 zł za metr kwadratowy.
W budynku o kaskadowej bryle zaprojektowano lokale o powierzchniach od 32 do 111 m kw. Do wszystkich przypisane będą przestronne tarasy, balkony oraz ogródki. Dla wygody mieszkańców na kondygnacji parterowej powstanie 8 lokali usługowych, a na tyłach projektu – strefa wypoczynkowo-rekreacyjna. Duży garaż podziemny zapewni komfortowe i bezpieczne parkowanie.
– Krakowska Vita to propozycja uniwersalna – odpowiada na potrzeby zarówno tych osób, które cenią zalety mieszkania blisko centrum miasta, jak i tych, którym zależy na spokoju i prywatności na co dzień. Ci pierwsi docenią rozwiniętą infrastrukturę komunikacyjną, ci drudzy – bliskość terenów zielonych i możliwość zrealizowania codziennych potrzeb bez korzystania z samochodu. Wszystko to sprawia, że projekt jest dobrym wyborem dla nabywców poszukujących mieszkania na własne potrzeby oraz planujących zakup nieruchomości w celach inwestycyjnych – komentuje Tomasz Kaleta, dyrektor Departamentu Sprzedaży w Develia S.A.
Dużą zaletą inwestycji jest lokalizacja w obrębie dzielnicy Włochy, tuż przy granicy z Ochotą, zaledwie 6 km od ścisłego centrum Warszawy. To okolica o rozwiniętej infrastrukturze lokalnej – nie brakuje tu sklepów, restauracji, punktów usługowych oraz szkół i przedszkoli, w sąsiedztwie działa także publiczna biblioteka. Większe zakupy można zrobić w galerii handlowej Blue City, Atrium Reduta oraz Centrum Łopuszańska 22. Dużym atutem Krakowskiej Vita jest również łatwy dostęp do terenów zielonych – w odległości niecałego kilometra znajdują się Park Szczęśliwicki, Park im. Marka Kotańskiego i Park Forty Korotyńskiego.
Znajdujące się w pobliżu inwestycji przystanki autobusowe i tramwajowe oraz Szybkiej Kolei Miejskiej (przystanek PKP Rakowiec) umożliwiają sprawne przemieszczanie się po mieście. Bezpośrednio przy realizowanym projekcie przebiegają liczne ścieżki rowerowe. Bliskość Południowej Obwodnicy Warszawy i drogi ekspresowej S2 zapewnia sprawny wyjazd z miasta w kierunku Łodzi, Poznania i Krakowa. Dojazd do Lotniska im. Chopina zajmuje mniej niż 10 minut. Deweloper zbuduje również ogólnodostępne drogi wokół osiedla, umożliwiające bezproblemowy wjazd i wyjazd na aleję Krakowską.
Krakowska Vita to nie jedyna inwestycja Develii w Warszawie. W sprzedaży znajdują się również inne projekty dewelopera w stolicy: Aleje Praskie na Pradze Południe oraz Toruńska Vita na Targówku. Wspólnie z Grupo Lar Polska firma realizuje również osiedla Lizbońska na Saskiej Kępie oraz Ursynów#22 na północnym Ursynowie.
Develia, która w ubiegłym roku obchodziła 15-lecie działalności, to jeden z największych deweloperów w Polsce. Firma zrealizowała 43 osiedla, składające się w sumie ze 122 etapów inwestycyjnych – to ponad 16,7 tys. mieszkań o powierzchni przeszło 912 tys. m kw. Dzięki bogatemu doświadczeniu i kadrze wysokiej klasy specjalistów Develia dostarcza swoim nabywcom nieruchomości mieszkaniowe o niezmiennie najwyższej jakości.
O DEVELII
Develia to jeden z największych deweloperów w Polsce, realizujący inwestycje mieszkaniowe oraz komercyjne w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku, Łodzi i Katowicach. Od 2007 r. Develia (poprzednio LC Corp) jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W 2022 r. firma wypracowała 1067,9 mln zł przychodu ze sprzedaży i 231,8 mln zł skonsolidowanego zysku netto.
Kontakt dla mediów:
Mariusz Skowronek, Tauber Promotion
698 612 866, mskowronek@tauber.com.pl

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.