Komunikaty PR

Dni coraz krótsze – okazje mieszkaniowe coraz to nowsze!

2023-09-06  |  12:00
Biuro prasowe

Wakacje są już tylko miłym wspomnieniem, a lato chyli się ku końcowi. Czas więc na nową promocję od Grupy Murapol, w ramach której deweloper oferuje pulę 252 lokali z pakietami bonusów w 13 miastach w całej Polsce. To dobra okazja zarówno dla osób zastanawiających się nad zakupem własnego M, jak i klientów inwestycyjnych, szukających sprawdzonego sposobu na ulokowanie oszczędności. Dlaczego warto skorzystać z wrześniowej oferty i co można zyskać w ramach pakietu bonusów?

Grupa Murapol nie zwalnia tempa i stawia do dyspozycji nabywców kolejną atrakcyjną promocję. Tym razem okazje mieszkaniowe obejmują 252 lokale w 18 inwestycjach na terenie Bielska-Białej, Bydgoszczy, Chorzowa, Gdańska, Gliwic, Krakowa, Łodzi, Poznania, Siewierza, Sosnowca, Torunia, Tychów i Wrocławia. Decydując się na zakup mieszkania w nowej promocji można otrzymać w ramach pakietu bonusów m.in. rabat w cenie, smart home w wersji premium, nawet dwa miejsca postojowe naziemne lub w hali garażowej, a także ubezpieczenie od utraty stałego źródła dochodu albo pobytu w szpitalu. Wartości pakietu bonusów sięgają nawet 105 tys. zł!

Aktualna kampania Grupy Murapol skierowana jest zarówno do klientów inwestycyjnych, jak i osób poszukujących mieszkania na własne potrzeby. Tych drugich z pewnością ucieszy wiadomość, że lokale objęte wrześniową promocją, spełniają kryteria programu Bezpieczny kredyt 2%, a wybrane z nich także programu Mieszkanie bez wkładu własnego. W przypadku połączenia obydwu programów klient może zaciągnąć kredyt 2% z wkładem własnym gwarantowanym przez Bank Gospodarstwa Krajowego. Dzięki temu jeszcze łatwiej można wejść w posiadanie własnego M.

- Nasza obecna kampania promocyjna to zróżnicowana oferta nowoczesnych i kompaktowych mieszkań aż w 13 miastach. Niezależnie, czy klient chce ulokować swój kapitał w nieruchomościach, czy też kupić nowe lokum dla siebie i swojej rodziny – w szerokim portfolio Grupy Murapol każdy znajdzie lokal odpowiadający jego potrzebom. Co ważne, promocją objęliśmy też nasz nowy projekt w Gliwicach – Murapol Osiedle Szafirove. Inwestycja powstanie przy ul. Szafirowej, wśród malowniczych okoliczności przyrody, nieopodal urokliwego Lasu Dąbrowa. Centralnym punktem osiedla będzie staw „Żabie Oczko”, znany wielu okolicznym mieszkańcom. Kolejna inwestycja wprowadzana w ostatnim czasie do naszej oferty to odpowiedź na niesłabnący popyt na rynku nieruchomości mieszkaniowych – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol.

Kampania trwa do końca września, jednak już teraz warto poznać listę lokali objętych promocją, wypełniając formularz na stronie internetowej dewelopera dedykowanej kampanii.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Bezpieczeństwo stało się w UE tematem numer jeden. Miała w tym udział polska prezydencja

Ostatnie dni czerwca to dobra okazja do podsumowania pół roku prezydencji Polski w Radzie UE. Z tej okazji w Łodzi odbył się Wielki Piknik Europejski w Łodzi, w trakcie którego również wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego podsumowała ten okres: w ciągu ostatnich sześciu miesięcy Polska była silnym i odważnym przywódcą i również nam dała siłę i odwagę, aby kroczyć naprzód w tych bardzo trudnych czasach. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego Polsce udało się odbudować swoją pozycję na arenie międzynarodowej.

Polityka

Nie brakuje przeciwników zwiększenia wydatków na obronność do 5 proc. Obawiają się, że paradoksalnie zagrozi to bezpieczeństwu Europy

W Hadze rusza szczyt NATO. Jednym z ważniejszych punktów ma być podwyższenie wydatków państw sojuszniczych na zbrojenia i obronność do 5 proc. PKB. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, państwa członkowskie przeznaczą łącznie na ten cel ponad 500 mld euro więcej rocznie. – Zwiększając wydatki na broń, nie tworzy się warunków do pokoju. Dlatego jesteśmy temu zdecydowanie przeciwni – podkreśla włoski europoseł Pasquale Tridico z Ruchu Pięciu Gwiazd (M5S).

Ochrona środowiska

Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania

Odpowiedzialne gospodarowanie odpadami stanowi integralną część biznesu, a działania w tym obszarze coraz częściej wchodzą w skład strategii ESG. Opóźniające się wdrożenie systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) zgodnego z wymogami Unii Europejskiej stawia jednak przed polskimi przedsiębiorstwami wiele wyzwań.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.