Dom Development ma już 1200 mieszkań we wrocławskiej ofercie
W ciągu kilku ostatnich tygodni Dom Development, największy polski deweloper, wprowadził do sprzedaży we Wrocławiu ponad 300 mieszkań w 3 atrakcyjnych lokalizacjach. Łącznie firma oferuje obecnie w stolicy Dolnego Śląska aż 1200 mieszkań w 10 inwestycjach.
Dom Development jest obecny we Wrocławiu od 2008 roku i od tego czasu wybudował w tym mieście 3500 mieszkań. Inwestycje dewelopera cieszą się popularnością, a część z nich była nagradzana m.in. w konkursie „Piękny Wrocław”. W ostatnich tygodniach firma uruchomiła nowe projekty mieszkaniowe na Hubach, Różance i Biskupinie.
W hołdzie polskiemu kinu
W pierwszym etapie Hubskiej 100 na mieszkańców czeka 129 lokali o zróżnicowanych metrażach (30-100 m2) i funkcjonalnych rozkładach. Inwestycja zlokalizowana jest w odległości zaledwie kwadransa od dworca PKP Wrocław Główny, a spacer do najbliższego przystanku tramwajowego czy autobusowego zajmuje tylko dwie minuty. Mieszkańcy będą też mieć łatwy dostęp do pełnej infrastruktury handlowo-usługowej.
– Inwestycję Hubska 100 charakteryzuje prosta, elegancka architektura w duchu modernistycznym. Jasną elewację urozmaicają beżowe i szare tynki oraz okładziny, a także kompozycja balkonów w kolorach złotym lub czarnym. Uzupełnieniem będzie duży wewnętrzny dziedziniec z atrakcyjną zielenią, placem zabaw i licznymi stojakami rowerowymi – wymienia Agnieszka Zamojska, dyrektor sprzedaży Dom Development Wrocław.
W logotypie Hubskiej 100 nieprzypadkowo znalazła się klatka taśmy filmowej. Nowa inwestycja będzie bowiem sąsiadować z muralem przy ul. Paczkowskiej autorstwa Filipa „Skonta” Niziołka. Kilka lat temu artysta namalował na murze portrety znanych – głównie z kina – aktorów i postaci lat 80. i 90. XX wieku, takich jak Jerzy Stuhr, Pan Kleks czy Małgorzata Kożuchowska. – Niebawem „Skont” odnowi swoje murale na nasz koszt. Sfinansowaliśmy to przedsięwzięcie, bo zależało nam, by to oryginalne graffiti cieszyło oczy wrocławian jeszcze przez wiele lat – wyjaśnia Agnieszka Zamojska.
W jazzowym klimacie
Dużą ofertę mieszkaniową deweloper zapewni także na Różance. Przy ulicy Wołowskiej powstaje Osiedle Rapsodia, które – podobnie jak Hubska 100 – nawiązuje stylem do modernizmu. Nazwa pochodzi z kolei od „Błękitnej rapsodii” George’a Gershwina i jest kolejnym, po Osiedlu Komedy, jazzowym akcentem we wrocławskiej działalności Dom Development. I etap Osiedla Rapsodia liczyć będzie 130 mieszkań. Jednym z głównych atutów inwestycji jest jej położenie – w pobliżu licznych tras autobusowych i tramwajowych oraz z pełną infrastrukturą miejską dostępną na wyciągniecie ręki. Dodatkowo, deweloper zagospodaruje teren przyległy do osiedla, w ramach którego znajdą się oczka wodne, starannie dobrane gatunki roślin oraz drzew, a także plac zabaw dla najmłodszych.
Spokój na Biskupinie
Z kolei na wschodnim krańcu Wielkiej Wyspy, przy ul. Braci Gierymskich Dom Development rusza z budową apartamentów. Na terenie poprzemysłowym powstaną kameralne wille miejskie wpisujące się w niską zabudowę tej części Wrocławia. W I etapie do sprzedaży trafiły 54 apartamenty liczące od 2 do 5 pokoi, z balkonami lub przestronnymi ogrodami. Inwestycja Wille Biskupin będzie sąsiadować z dostępnym dla pieszych i rowerzystów Jazem Opatowickim. To pozwoli przyszłym mieszkańcom wygodnie korzystać z przyrodniczych walorów Wyspy Opatowickiej.
Grupa Kapitałowa Dom Development S.A. („Grupa Dom Development”) jest największym deweloperem w Polsce. Realizuje inwestycje kierowane do klientów indywidualnych w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie oraz w Trójmieście i okolicach (poprzez spółkę Euro Styl S.A.). Oferta Grupy obejmuje zarówno mieszkania z segmentu popularnego jak i apartamenty. Do Grupy należą firmy wykonawcze Dom Construction Sp. z o.o. oraz Euro Styl Construction Sp. z o.o., które pełnią rolę generalnego wykonawcy części inwestycji. W ciągu 28 lat swojej działalności Grupa przekazała do użytku ponad 49 000 mieszkań. Od 2006 roku Dom Development S.A. jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.