Dr Irena Eris has leased warehouse and office space in Good Point V
Real Management S.A. has signed a lease agreement with Dr Irena Eris for warehouse and office space in its own development, the state-of-the-art industrial park Good Point V in Łubna, near Warsaw. The warehouse space of 8,500 m2 and office space of 500 m2 is scheduled to be handed over to the tenant in Q3 2024.
Good Point V will comprise four cutting-edge buildings totalling 45,000 m2 of leasable area. The facilities have been developed in line with ESG principles and are BREEM certified at the Excellent level.
The park will be located in Łubna, which is well connected to Warsaw (via ul. Puławska) due to the proximity of state road no. 79 and the interchange in Góra Kalwaria. The project is scheduled to be completed in Q4 2024.
Dr Irena Eris S.A., one of the leading cosmetics manufacturers in Poland and owner of globally recognized brands such as Dr Irena Eris, Pharmaceris, Emotopic, Lirene and Under Twenty, will be the new tenant at Good Point V.
The agreement between Real Management S.A., owner of the Good Point V park, and Dr Irena Eris, is a long-term lease.
“I am proud that owing to the experience of Real Management S.A. as a developer of highly advanced warehouse parks, we are executing a project which is attracting a lot of interest from tenants already at its initial stage,” said Arkadiusz Płociński, Vice President of Real Management S.A. “Signing a long-term agreement with Dr Irena Eris proves that we are a reliable partner, offering modern and technically advanced infrastructure. Construction of the project in Łubna is scheduled to start in Q4 2023.”

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.