Komunikaty PR

Dzień Otwarty Murapol w 13 miastach - Mieszkaniowe Black Weeks

2021-11-25  |  08:30
Biuro prasowe
Do pobrania pdf ( 0.19 MB )

Już w najbliższą sobotę, 27 listopada odbędzie się ogólnopolski Dzień Otwarty w biurach sprzedaży Grupy Murapol. Wydarzenie ma być zwieńczeniem, trwającej do 30 listopada, promocji Mieszkaniowe Black Weeks, w której zaoszczędzić można nawet ponad 100 tys. zł! Dzień Otwarty zostanie zorganizowany w 13 polskich miastach. W biurach sprzedaży dewelopera w Warszawie i Łodzi zaplanowano również wizytę gościa specjalnego - Andrzeja Bargiela, Ambasadora Grupy Murapol.

Ogólnopolski Dzień Otwarty Grupy Murapol odbędzie się w Bydgoszczy, Gdańsku, Gdyni, Gliwicach, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Siewierzu, Sosnowcu, Toruniu, Warszawie oraz Wrocławiu. Biura sprzedaży dewelopera czynne będą od 10:00 do 17:00. Wydarzenie, to nie tylko dobry moment na zapoznanie się z aktualną ofertą dewelopera. To także rzadka okazja na spotkanie z wybitnym ski-alpinistą pierwszym człowiekiem, który zjechał na nartach z K2 – Andrzejem Bargielem. Ambasador Grupy Murapol odwiedzi biura sprzedaży firmy w Warszawie (przy ul. Dzieci Warszawy w godz. 10.00-12.00) i w Łodzi (przy ul. W. Wróblewskiego w godz. 13.30-15.30). Sportowiec opowie o swoich ostatnich podróżach, a fanom być może uda się również podpytać o plany na przyszłość. 

- Ogólnopolski Dzień Otwarty Murapol to wydarzenie, wieńczące Mieszkaniowe Black Weeks, które trwają już tylko do końca listopada. To świetna okazja, aby porozmawiać z doradcą i dowiedzieć się więcej o promocji. Warto wcześniej przygotować się do spotkania i zamówić listę mieszkań objętych ofertą na naszej stronie internetowej – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol. – Mamy też wyjątkową wiadomość dla odwiedzających nasze biura w Warszawie i Łodzi. W tym dniu odwiedzi je nasz Ambasador Andrzej Bargiel. To okazja, aby dowiedzieć się więcej o jego wyprawach czy najbliższych planach. Oczywiście nie zabraknie też szansy na pamiątkowe zdjęcia i chwili na autografy – dodaje Łukasz Tekieli.

Mieszkaniowe Black Weeks

W trakcie trwającej promocji Mieszkaniowe Black Weeks Grupa Murapol postawiła przed klientami pulę 555 mieszkań z pakietami bonusów. Do końca listopada zyskać można rabat w cenie mieszkania, smart home w wersji premium, a w wybranych lokalach także prawo do wyłącznego korzystania z miejsca postojowego w cenie mieszkania oraz ubezpieczenie od utraty stałego źródła dochodu albo pobytu w szpitalu w cenie lokalu. Wybierając mieszkanie objęte ofertą zaoszczędzić można nawet 116 tys. zł.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem? Biuro prasowe
2024-07-26 | 11:00

Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem?

Do tej pory Polacy mogli skorzystać z trzech programów dopłat kredytowych: Rodzina na Swoim, Mieszkanie dla Młodych oraz Bezpieczny Kredyt 2%. Na horyzoncie pojawia się program Kredyt
Nieruchomości CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland
2024-07-25 | 12:00

CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland

  Marka CCC kontynuuje współpracę z trzema centrami handlowymi z portfolio Greenman Poland – Nowymi Czyżynami w Krakowie, Nowymi Bielawami w Toruniu i Nową Górną w
Nieruchomości Warsaw office market in the process of adaptation
2024-07-25 | 01:00

Warsaw office market in the process of adaptation

Stable demand, low supply of new offices, and few vacancies—this briefly describes the current situation in the Warsaw market Just under 11 per cent of the office space resources in

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii

30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Infrastruktura

Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja

W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.