Komunikaty PR

Firma Dr Irena Eris wynajęła powierzchnię magazynowo-biurową w Good Point V

2023-09-28  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania GP V ( 0.04 MB )

Real Management S.A. podpisał umowę z Dr Irena Eris na wynajem powierzchni magazynowej oraz biurowej w swoim projekcie deweloperskim – nowoczesnym parku przemysłowym Good Point V, zlokalizowanym pod Warszawą, w miejscowości Łubna. Termin przekazania 8500 mkw. powierzchni magazynowej oraz 500 mkw. powierzchni biurowej zaplanowano na III kwartał 2024 roku.

Good Point V będzie składał się z czterech nowoczesnych budynków obejmujących łącznie 45 000 mkw. powierzchni najmu. Obiekty zaprojektowano zgodnie z normami z obszaru ESG i certyfikacją w systemie BREEAM, na poziomie Excellent.  

Park zlokalizowany będzie w miejscowości Łubna, w bezpośrednim sąsiedztwie drogi krajowej nr 79, gwarantującej szybkie połączenie z Warszawą (poprzez ulicę Puławską) i węzłem komunikacyjnym w Górze Kalwarii. Zakończenie realizacji całego projektu zaplanowano na IV kw. 2024 r.

Nowym najemcą powierzchni w Good Point V jest spółka Dr Irena Eris S.A., jeden z wiodących polskich producentów kosmetyków oraz właściciel uznanych w Polsce i na świecie marek: Dr Irena Eris, Pharmaceris, Emotopic, Lirene i Under Twenty.

Umowa pomiędzy spółką należącą do holdingu Real Management S.A., właścicielem parku przemysłowego Good Point V, a Dr Irena Eris ma charakter długoterminowy.

– Jestem dumny z tego, że dzięki doświadczeniu Real Management S.A w realizacji nowoczesnych parków magazynowych, tworzymy kolejny projekt, który jeszcze na etapie przygotowań do realizacji cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony najemców. Podpisanie długoterminowej umowy najmu z Dr Irena Eris stanowi dla nas potwierdzenie, że jesteśmy godnym zaufania partnerem, oferującym nowoczesną i spełniającą najwyższe kryteria techniczne infrastrukturę – powiedział Arkadiusz Płociński, Wiceprezes Zarządu, Real Management S.A. Dodam, że rozpoczęcie budowy  inwestycji w Łubnej planujemy w czwartym kwartale 2023 roku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 11:32

Guess w Elektrowni Powiśle z większym biurem

Guess Poland jest najemcą biurowym Elektrowni Powiśle od 2018 roku. Po 6 latach od podpisania pierwszej umowy, globalna marka lifestyle’owa zdecydowała się przedłużyć najem o kolejne lata, a także dokonać ekspansji na większą
Nieruchomości Skyliner w 100% wynajęty
2024-07-24 | 11:00

Skyliner w 100% wynajęty

Karimpol Polska podpisał właśnie umowę najmu na ostatnią wolną przestrzeń biurową w warszawskim biurowcu Skyliner. W ramach porozumienia najemca - jeden z czołowych deweloperów
Nieruchomości Szymon Marciniak i dodatkowa oferta promocyjna na Mieszkaniowym Dniu Otwartym
2024-07-24 | 08:00

Szymon Marciniak i dodatkowa oferta promocyjna na Mieszkaniowym Dniu Otwartym

Niewiele czasu pozostało, by skorzystać z lipcowej promocji Grupy Murapol, w ramach której deweloper postawił do dyspozycji klientów 260 mieszkań i apartamentów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.